Met welke 10 van w21

DeletedUser63278

Guest
Leuke complimenten zeg :p

Ik was ook bezig aan een lijstje, maar ben steeds bang dat ik iemand zou kunnen vergeten :rolleyes:, soit hier is die, niet chronologisch uiteraard

* Moises - Moet een toffe gast zijn als ik het goed heb vernomen, lijkt me ook een goede gedreven actieve speler ;)
* philips de goede Hap! - Ken hem niet persoonlijk maar is gene lomperik stel ik vast
* Jorny21 - defbeest, is iemand die zen eigen accie zou laten rotten om een ander te kunnen helpen
* Ghost ISprink - Humor is belangrijk :D
* Toxication - Over deze zot moet ik mijn mening volledig herzien to die van enkele maanden terug. Ik had hem totaal verkeerd ingeschat, hij is een echte teamspeler en zet zich 500 % in voor de stam en zijn leden
* Twiki - Matuur, ervaren, een kei in tw
* Locust & schipsmark - Ik zie ze gewoon graag, ik deel 1 set hersenen met deze spelers
* Fre - een beer op het AF en wss ook IG
* Ejo13 - een speler die ik vanaf zijn 13 jaar heb zien opgroeien in w21 met ups en downs, maar die is enorm ontwikkeld naar een absoluute meerdwaarde
* Papayatree - Ik speel ook ik men eentje ;-)
 

Deleted User - 24028

Guest
Leuke complimenten zeg :p

Ik was ook bezig aan een lijstje, maar ben steeds bang dat ik iemand zou kunnen vergeten :rolleyes:, soit hier is die, niet chronologisch uiteraard

* Moises - Moet een toffe gast zijn als ik het goed heb vernomen, lijkt me ook een goede gedreven actieve speler ;)
* philips de goede Hap! - Ken hem niet persoonlijk maar is gene lomperik stel ik vast
* Jorny21 - defbeest, is iemand die zen eigen accie zou laten rotten om een ander te kunnen helpen
* Ghost ISprink - Humor is belangrijk :D
* Toxication - Over deze zot moet ik mijn mening volledig herzien to die van enkele maanden terug. Ik had hem totaal verkeerd ingeschat, hij is een echte teamspeler en zet zich 500 % in voor de stam en zijn leden
* Twiki - Matuur, ervaren, een kei in tw
* Locust & schipsmark - Ik zie ze gewoon graag, ik deel 1 set hersenen met deze spelers
* Fre - een beer op het AF en wss ook IG
* Ejo13 - een speler die ik vanaf zijn 13 jaar heb zien opgroeien in w21 met ups en downs, maar die is enorm ontwikkeld naar een absoluute meerdwaarde
* Papayatree - Ik speel ook ik men eentje ;-)

Hoe kan je iemand als mij nu zo verkeerd inschatten ? Ik ben een open boek :p
Maargoed dat je je mening herzien hebt... want anders... :bijl::bijl::bijl::bijl:
 

DeletedUser

Guest
Zoveel namen om op te noemen en toch maar plaats voor 10. Wordt een gecompliceerd lijstje dan aangezien ik er wel meer dan 10 in zou willen. Maar de 10 waar ik echt mee in de stam zou willen zitten of momenteel al zit zijn:

1. -Toxication- : Werkelijk een beest in alles. Offensief, Defensief, Tactisch vlak en op scriptgebied nog nergens een persoon gezien die hem overtreft.
2. .Jatu.Dread. : Gezellige gozer die altijd klaar staat voor een goede babbel of het nu tw of rl gerelateerd is. Verder trekt hij ook zijn accie goed ten tijden van flinke onweer.
3. The Bushwhackers: Zeer actieve gozer, eigenlijk dezelfde eigenschappen zoals hierboven beschreven is bij .Jatu.Dread.
4. Muay-ray/Fresomania: Propagandakanon.
5. Moises: Een van de grootste farmsletten die ik ken speelt erop. Verder nog een zeer tactisch ingesteld account die nog veel gaat betekenen voor het vuurwerk van W21.
6. Ghost Isprink: Voor sloopactie kan je de spelers op dit account altijd bereiken. Defensief staan ze ook hun mannetje waar nodig
7. Philips de Goede/13ladder: Ken ze persoonlijk niet, maar zijn 2 oda kanonnen die naar het schijnt ook toffe spelers zijn.
8. Aegon: Gezellige spelers, die ook handig zijn in het spelletje. Gaan in de toekomst ook nog een en ander aan leuk vuurwerk laten zien.
9. Twistervision: Altijd al een gezellige buur geweest en nu we samen kunnen werken is het altijd pret.
10. Jorny21: Jonge knaap die altijd zijn beste beentje voorzet als anderen ook inzet tonen. Defensief staat hij zeer zeker zijn mannetje en laat hij zijn eigen acc varen in belang van een sleutelacc.

Uiteraard zijn deze namen willekeurig in volgorde gezet. Er zijn er nog een aantal die ik wel zou willen vernoemen, maar daar is het lijstje gewoon te klein voor.
 

DeletedUser60153

Guest
1. Hurei --- Zonder Jelle en Valere zou ik niet meer weer zijn gestart op w21. Daarbuiten zijn het verslaafde op en top die op defensief en offensief vlak zoveel brengen. Geweldige spelers.
2. Andre68 --- De man die mij bij m'n hand pakte op het moment dat dat nodig was, die mij veel heeft geleerd (ondanks dat dit z'n eerste wereld was). Daarnaast gewoon een hele stabiele stamspeler, 1tje waar je u tegen kan zeggen.
3. Targetxsniper --- Tactisch een wonder, daarnaast welbespraakt en een fantastische speler.
4. Unknownn --- Doorzettingsvermogen waar je u tegen zegt, een gezellig speler, op deffensief en offensief vlak blinkt ze uit.
5. Moises --- Offensief en deffensief beesten. Stambeesten. Farmbeesten. Kortom beesten.
6. Warre --- Veel over gehoord, het een en ander van gezien. Zou graag met hem in een stam zitten.
7. Twiki --- J. is een tw-talentje, een topper. Iemand die zich 10000% inzet voor de stam wil je er altijd bij hebben.
8. Warpapa --- Een stamspeler pur sang, een team waar je u tegen zegt. Daarnaast ook gewoon gezellige spelers.
9. Aegon --- Veel over gehoord, nog weinig van gezien buiten hoge farm awards. Ook duidelijk stamspelers in een goede stam.
10. Flopper99 --- Wat zou ik moeten zonder m'n maatje Bjorn? Heerlijke speler, lekker actief en altijd in voor een lolletje.
11. Philips de goede --- Offensief een draak, evenals z'n kameraadje 13. Daarnaast gewoon een stamspelers pur sang.
12. Bearguy --- Heerlijk rustig relativerende speler. Iemand die je graag in je stam wilt hebben.
13.13lader --- ODA kanon, daarnaast gewoon gezellig.
14. Monsigneur --- Ook een ODA kanon en staat zijn mannetje op het deffensieve vlak. Ik denk dat hij zeer zeker niet in dit lijstje mag ontbreken.
15. The bushwakers --- Goede samenwerking gehad tegen Plague, toffe gozer die zich 1000% inzet voor de stam. Lijkt me logisch dat je zo iemand erbij wil hebben? :p

Nog een speciale vermelding voor Bas, Caporzo. Gestopt, maar wat een speler was dat.

Eigenlijk wilde ik eerst hier heel Resist neerzetten, maar ondat jullie dat al weten heb ik ook om me heen gekeken. Overigens is mijn lijstje 15 omdat dat mij reeel lijkt.

Ik heb er even bij iedereen bij gezet waarom.
 

DeletedUser

Guest
Oh Papaya, dacht dat het er 2 waren. Dan heb ik het ff fout gezien op de chat, je met iemand verwisseld denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
@ Cornetto, het lijkt alsof je de woorden uit m'n mond haalt :rolleyes::D
 

DeletedUser58227

Guest
Aegon --- Veel over gehoord, nog weinig van gezien buiten hoge farm awards. Ook duidelijk stamspelers in een goede stam.
@ Freso ^
Hoogste dagaward aan rover van Aegon is 90Mil :)D) En ben maar 2x de 100Mil gepasseerd :p
 

DeletedUser

Guest
Fres, ze hadden bijna een hoge plunder 2 maal, maar jammer genoeg was die gesniped door iemand :cool: :D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser60881

Guest
-Twiki: simpel weg een geweldige speler en die zeer vriendelijk is
-Bushwhackers: ik moet natuurlijk mijn leider v/d stam in deze lijst zetten
-Philips de goede: heel veel respect voor deze speler. een echt machien waar ik nooit zou willen naast liggen
-mithos: IRL vriend dus die moet er wel in denk ik
-toxication: eerst moest ik em niet maar blijkt dat ie achteraf toch meevalt :p
-locust: topkerel die zich voor alles en iedereen inzet
-relax-: zware no-live farmer moet je respect voor hebben :D
-aegon: beste pic maker van w21 :D
-lord blitter: meer bepaald de echte lord en niet frans want hij is noob
 

DeletedUser

Guest
Relax nolife farmer? :p
Hij heeft 1x een hoge farmaward gehaald, lol.
Lol diepe respect voor Johans laatste zinnetje of niet dan haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Aha, heb 'm er niet meer over gehoord :p beide dag daarna spierpijn zeker
 

DeletedUser

Guest
Hij had 'm op 6k, ik snipede hem tussen 23:50 en 00:00 weer naar 11k :p
Ik denk, geen revenge, gewoon dubbel zo hard is de effectiefste manier ! :D:D
 

DeletedUser

Guest
Enige echte farmer op dit moment is Moises met de Hurei's, alleen afgelopen week hebben zij minder gefarmt.
En Relax internt mij en dan stopt ie met groeien :(
 
Bovenaan