Met welke 10 van w21

DeletedUser

Guest
Hey w21 gajes,

Misschien weer is leuk, een nieuw topic, zodat we weer is gezellig kunnen spammen :D:D

Dus met welke 10 spelers van w21, zou je graag in een stam willen zitten?
En graag een redenering erbij waarom, kan wel is leuk worden zo na een lange tijd. Ben benieuwd wat voor lijstjes er zullen verschijnen!
 

DeletedUser60153

Guest
1. Hurei
2. Andre68
3. Targetxsniper
4. Unknownn
5. Moises
6. Warre
7. Twiki
8. Warpapa
9. Aegon
10. Flopper99
11. Philips de goede
12. Bearguy
13.13lader
14. Monsigneur
15. The bushwakers

Eigenlijk wilde ik eerst hier heel Resist neerzetten, maar ondat jullie dat al weten heb ik ook om me heen gekeken. Overigens is mijn lijstje 15 omdat dat mij reeel lijkt.
 

DeletedUser62361

Guest
ik speel dan wel niet meer maar doe mijn best ^^
zal niet overal een preciese uitleg voor hebben.


muay ray (h, kan ik nog iets van leren ;) )
moises (tja r. sinds jaar en dag samen mee gespeeld in goede en slechte tijden ;) )
flopper (b. super gast ;) )
zonpon
twiki
toxication
relax
krustie (altijd leuke buurman aan gehad)
.JaTu.Dread. (originele dreadje)
13LaD3R
The bushwakers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
1. Hurei
2. Andre68
3. Targetxsniper
4. Unknownn
5. Moises
6. Warre
7. Twiki
8. Warpapa
9. Aegon
10. Flopper99
11. Philips de goede
12. Bearguy
13.13lader
14. Monsigneur
15. The bushwakers

Eigenlijk wilde ik eerst hier heel Resist neerzetten, maar ondat jullie dat al weten heb ik ook om me heen gekeken. Overigens is mijn lijstje 15 omdat dat mij reeel lijkt.

Als je niet met besmette lui wilt spelen mag dat best hoor. :p
 
Reactiescore
768
1. Hurei
2. Andre68
3. Targetxsniper
4. Unknownn
5. Moises
6. Warre
7. Twiki
8. Warpapa
9. Aegon
10. Flopper99
11. Philips de goede
12. Bearguy
13.13lader
14. Monsigneur
15. The bushwakers

Eigenlijk wilde ik eerst hier heel Resist neerzetten, maar ondat jullie dat al weten heb ik ook om me heen gekeken. Overigens is mijn lijstje 15 omdat dat mij reeel lijkt.

Plekkie 9 altijd leuk ^^. En bedankt :D
 

DeletedUser58227

Guest
1. Hurei
2. Andre68
3. Targetxsniper
4. Unknownn
5. Moises
6. Warre
7. Twiki
8. Warpapa
9. Aegon
10. Flopper99
11. Philips de goede
12. Bearguy
13.13lader
14. Monsigneur
15. The bushwakers

Eigenlijk wilde ik eerst hier heel Resist neerzetten, maar ondat jullie dat al weten heb ik ook om me heen gekeken. Overigens is mijn lijstje 15 omdat dat mij reeel lijkt.

Is niet mis :D
Lijstje opstellen op basis van de personen die je mag, of op skills of op....?
 

DeletedUser

Guest
Beiden denk ik. Een goeie balans tussen een leuke persoonlijkheid en de nodige skills.
 

DeletedUser

Guest
1.- 13LaD4R - Gedreven spelers, kun je leuk mee spelen lijkt me, en lijkt me zeer leuk om met hun in een stam te zitten
2.- Dreadking - Ja, topper, heb hem altijd gemogen en vind het echt een toffe gast
3.- Twiki (Zoep) - Supergast, altijd veel lol met hem gehad, leuk ook in omgang, kan ook goed een stam leiden
4.- The Bushwhackers - Moet een toffe gast zijn als ik het goed heb vernomen, lijkt me ook een goede gedreven actieve speler
5.- Philips de Goede - Leuke gast, lijkt me een goede speler die weet wat hij doet, ook een echte teamplayer denk ik
6.- Unforgotten - Ik denk dat deze speler nog veel in zijn mars heeft, ik denk dat velen hem onderschatten
7.- Toxication - Een uitstekende deffer, goede gast, leuk om bij hem in de stam te zitten
8.- Jorny21 - Goede gast, super gezellig, kan ook deffen als een beest, denk ook dat hij onderschat wordt
9.- N3rd - Zitten gezellige spelers op, kunnen goed spelen, denk dat je zeker wat aan hun hebt in een stam!
10.- Ghost ISprink - Super gasten, kunt er heel erg mee lachen, hebben ook wel wat in hun mars
11.- Aegon - Wat een DNA hebben die gozers in zich, niet te geloven, zo strijdlustig
12.- Bearguy - Leuke gezellige gast. Denkt goed na en weet wat hij doet
13.- Monsigneur - Goede spelers, dragen zeker hun steentje bij aan vanalle

Zo, ik heb met opzet geen Resist gedaan want ik zou bij bijna allemaal wel willen zitten, zijn allemaal topgozers
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
Is niet mis :D
Lijstje opstellen op basis van de personen die je mag, of op skills of op....?

Uh, dit zijn allemaal spelers die ik als ze ooit naar Resist zouden willen komen (als spelers, dus niet als accounts) met liefde zou ontvangen. En de Resisters waarmee ik de beste band heb, al blijft dat altijd moeilijk, want eigenlijk is iedereen van Resist waard om in dat lijstje te komen en nee, ik ben geen konten aan 't likken :p

En ik vergeet Papaya helemaal, schaamrood op de kaken. Sorry mate, eigenlijk hoor je er 100% tussen!
 

DeletedUser

Guest
Fres ik dacht dat ik enkele had was ze ook vergeten mja bewerken ftw
 

DeletedUser58227

Guest
Nu, zal ik ook eens een lijstje maken ;) Zal m`n ex-stamleden (FTNWO) er uitlaten.
1. Locust
2. Bushwackers
3. Monsigneur
4. Hurei
5. Philips de goede
6. 13LaD3R
7. Muay-Ray
8. -Toxication-
9. Twiki
10. Rambocus :D
11. Voor de rest, degene die er graag bij staat <3 Had er handig nog een paar tussen kunnen stoppen.
 

DeletedUser65039

Guest
Nu, zal ik ook eens een lijstje maken ;) Zal m`n ex-stamleden (FTNWO) er uitlaten.

Lijkt me logisch dat je ons eruit laat, je wil klaarblijkelijk niet met ons in een stam zitten dat je geleaved bent :D


Mijn lijstje zonder stamgenoten:

1) 13Lad3r
2) philips de goede
3) Twiki
4) Toxication
5) The Bushwackers
6) Locust
7) Ellasar
8) Monsigneur
9) Andre68
10) Hurei
 

DeletedUser

Guest
1.- 13LaD4R - Gedreven spelers, kun je leuk mee spelen lijkt me, en lijkt me zeer leuk om met hun in een stam te zitten
2.- Dreadking - Ja, topper, heb hem altijd gemogen en vind het echt een toffe gast
3.- Twiki (Zoep) - Supergast, altijd veel lol met hem gehad, leuk ook in omgang, kan ook goed een stam leiden
4.- The Bushwhackers - Moet een toffe gast zijn als ik het goed heb vernomen, lijkt me ook een goede gedreven actieve speler
5.- Philips de Goede - Leuke gast, lijkt me een goede speler die weet wat hij doet, ook een echte teamplayer denk ik
6.- Unforgotten - Ik denk dat deze speler nog veel in zijn mars heeft, ik denk dat velen hem onderschatten
7.- Toxication - Een uitstekende deffer, goede gast, leuk om bij hem in de stam te zitten
8.- Jorny21 - Goede gast, super gezellig, kan ook deffen als een beest, denk ook dat hij onderschat wordt
9.- N3rd - Zitten gezellige spelers op, kunnen goed spelen, denk dat je zeker wat aan hun hebt in een stam!
10.- Ghost ISprink - Super gasten, kunt er heel erg mee lachen, hebben ook wel wat in hun mars
11.- Aegon - Wat een DNA hebben die gozers in zich, niet te geloven, zo strijdlustig
12.- Bearguy - Leuke gezellige gast. Denkt goed na en weet wat hij doet
13.- Monsigneur - Goede spelers, dragen zeker hun steentje bij aan vanalle

Zo, ik heb met opzet geen Resist gedaan want ik zou bij bijna allemaal wel willen zitten, zijn allemaal topgozers

Ik speel in mijn eentje ;), maar uiteraard bedankt;)

En ik vergeet Papaya helemaal, schaamrood op de kaken. Sorry mate, eigenlijk hoor je er 100% tussen!

Ach freso ik ben dan ook de laatste tijd wat meer IG bezig met mijn eigen dingetjes. Toch bedankt ;)

Dan ook maar een eigen lijstje:

1. 13LaD3R - Absolute topper. Professioneel ingesteld, geweldige spelers, uitstekende aanvallen er bovenal altijd nuchter. Zal nooit in paniek raken en dus een super goede fundering voor je stam.
2. Monsigneur - Zowel op tactisch vlak en vaardigheden erg sterk. Fijne persoonlijkheden om erbij te hebben. Open in de omgang en ventileert altijd een oprechte mening.
3. Fresomania - Het zou me te gek lijken om hem is een keer als P&P sparpartner tegen te komen op het AF, maar ook IG kan ik goed met hem op schieten. Verder zit het qua vaardigheden natuurlijk dik in orde.
4. The Bushwhackers - Lijkt me een interessant iemand om mee samen te werken. Ken hem alleen van het AF verder.
5. Moises. - Competatief ingesteld en dat is nooit verkeerd. Zo trek je stamgenoten mee in je enthousiasme en zo'n boost is belangrijk als je ambities wilt waarmaken met je stam.
6. Philips de goede - Staat immer paraat voor de stam. Effectief, gezellig en sportief. Typisch no-nonsense speler (mentaliteit die naar mijn inzicht Hap! ook kenmerkt).
7. TargetXsniper - Slim, tactisch en toegwijd.
8. Aegon - Felle speler op het AF. Komt op voor zijn principes en dat kan ik waarderen.
9. Dreadking - Laatste tijd wat stiller op het AF, dus persoonlijk weinig in aanraking geweest met deze speler. Hoor echter wel veel goeds.
10. Bearguy - Enthousiaste speler en weet wel van doorpakken. Optimistisch en goed in de omgang.

Ik heb het lijstje voornamelijk opgesteld aan de hand van sociale eigenschappen. In mijn beleving is een goede mix van deze eigenschappen van vitaal belang voor een stam. Het bindt elkaar en die chemie zorgt ervoor dat men boven zichzelf uit kan stijgen. Vaardigheden kunnen altijd nog binnen de stam geleerd worden al zitten die bij bovenstaande namen bij mijn weten al snor. Bij deze dus mijn bijdrage.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64614

Guest
foei N3rdje, je mist de topper der toppers!

en laat dat toevallig deze topper zijn:p
 

DeletedUser60153

Guest
Ach freso ik ben dan ook de laatste tijd wat meer IG bezig met mijn eigen dingetjes. Toch bedankt ;)

D
3. Fresomania - Het zou me te gek lijken om hem is een keer als P&P sparpartner tegen te komen op het AF, maar ook IG kan ik goed met hem op schieten. Verder zit het qua vaardigheden natuurlijk dik in orde.

Ja klopt, hoorde je al wat minder :(

Maar lijkt mij ook wel wat. Lange tijd geleden dat ik tegen een propaganda kanon aan het propaganda voeren was. Misschien iets voor de toekomst.
 
Bovenaan