DeletedUser
Guest
Vooral zonder een echte leider
Heb verschillende keren met - denk ik wel succes te noemen - een stam geleid hoor![]()
Ja want W21 spreekt voor al m`n wereldenGoh, je beweerde laatst nog dat je communicatief zo vooruit was gegaan. Je laatste tijd toch weer blijken dat je er erg veel moeite mee hebt. Zo ken ik je weer Warre, welcome back!
![]()
Je weet amper wat van Aegon af?
Ja want W21 spreekt voor al m`n wereldenGoh, je beweerde laatst nog dat je communicatief zo vooruit was gegaan. Je laatste tijd toch weer blijken dat je er erg veel moeite mee hebt. Zo ken ik je weer Warre, welcome back!
![]()
.Sensation heeft geen W21 gespeeld. Heb enkel op De Professor & Aegon gespeeld. De Professor is trouwens een geval apart, daar ben ik namelijk helemaal niet op me bek gegaan. Die heb ik vrijwillig opgegevenIk heb het dan ook voornamelijk over accounts als de professor, Sensation, andere waar ik de naam van vergeten ben. Meer dat
Nee idd ik heb nooit redenen aangekaart waarom het op Aegon is mislukt :') ...Werelden hebben hier niks mee te maken, jij bent niet in staat geweest je account met succes te beheren. Dat is gewoon een feit, en het kan goed zijn dat dat enkel bij je acc op w21 voorkwam. Maar dan moet daar een bepaalde reden voor zijn, een reden die jij nooit hebt gezegd en die er dus volgens mij ook gewoon niet is.
Verder doe ik bij sommigen geen moeite om deftig te communiceren...
Verwacht dan ook niet dat mensen dat richting jou doen schat![]()
Verwacht dan ook niet dat mensen dat richting jou doen schat![]()
Nee idd ik heb nooit redenen aangekaart waarom het op Aegon is mislukt :') ...
Juistem, lever dan idd ook geen commentaar op andere (Harmen) @ Warre
.Sensation heeft geen W21 gespeeld. Heb enkel op De Professor & Aegon gespeeld. De Professor is trouwens een geval apart, daar ben ik namelijk helemaal niet op me bek gegaan. Die heb ik vrijwillig opgegeven![]()
Ja dat bedoel ik ook. Tientallen accounts hebben in je handtekening gestaan bij manier van spreken. Er is weinig memorabels uitgekomen. Afgezien van je fifteen seconds of fame met, jawel, een topic over stabben...
Ken je de speler Justadream? Vast welD). Jij lijkt daar een heel klein beetje op. En een heel klein beetje is al vrij catastrofaal.
Je straalt geen winnaarsmentaliteit uit. En dat valt best op op een propagandaforum. En geloof het ofniet, no offence. Haha
![]()
Ik zei dat jij nooit een deftige reden hebt gegeven... Ik heb niet gezegd dat er geen reden was, of dat ik er zelf geen kon bedenken. Leer lezenIk heb bij mijn weten nergens een deftige reden gezien waarom jij je niet hebt kunnen bewijzen op aegon hoor ? Maar zal zeker wel aan mij liggen, en laat me raden, je wilt ze niet herhalen
![]()
Juist ja ^ Is zeker te merken, en dit stukje tekst van jou is ook al zo zeer op feiten gebaseert, he Warrie?Ik reageer vaak (toch zeker soms) fatsoendelijk, ik ben alleen niet iemand die overal doekjes om wind. Ik zeg kort waar het op staat en spreek vanuit feiten, iets wat jullie niet graag hebben aangezien dat feiten altijd jullie zwakte of jullie ongelijk aantonen... Ik snap dat je dat niet graag hebt, maar dat maakt nog niet dat ik in fout ben.
Jij probeert mij hier nu weg te krijgen door zulke dingen te zeggen, maar ik speel op w21, jij niet ! Dus ik heb hier meer te zoeken als jij (hoe vaak moet ik dat nog zeggen voor jij weggaat ??) Juist ja, jij gaat hier ook niet weg om die reden, waarom zou ik dan voor zo een belachelijke reden weggaan ???