Met welke 10 spelers wil jij in een stam?

DeletedUser59173

Guest
hij speelt op gabber maffia;)

zegt al genoeg :p

Waar ga je een probleem van maken zeg? Of je hem nou aanvalscoordinator, aanvalsleider of gewoon leider noemt, who gives a damn.

ik en nog veel meer mensen ;) die rollen lijken totaal niet op elkaar ;)

Heb je enig idee hoe simpel het overkomt om TW te gaan vergelijken met een bakker?

heb je enig idee hoe ver jij gaat afwijklen van de inhoud van een discussie als je hem verliest :rolleyes:

Je kan beter zelf een lijstje posten:p.

kan jij toch ook doen ? heb de dronken kracht het vaker ziejn doen dan jou

Zijn lijstjes kloppen tenminste. ;)

ja die van kevin is een beetje te modus pro :eek:
 

DeletedUser

Guest
zegt al genoeg :p



ik en nog veel meer mensen ;) die rollen lijken totaal niet op elkaar ;)



heb je enig idee hoe ver jij gaat afwijklen van de inhoud van een discussie als je hem verliest :rolleyes:



kan jij toch ook doen ? heb de dronken kracht het vaker ziejn doen dan jou



ja die van kevin is een beetje te modus pro :eek:


Aanvalscoordinator en aanvalsleider lijken op niet op elkaar volgens jou?:eek: Ten eerste maak ik duidelijk met welke spelers ik graag in de stam zit, ga ja daarom zeveren, puur om het zeveren zelf. Ten tweede heb ik de discussie afgekapt, niet verloren. Vind het echt kansloos dat ik me al deze posts lang moet gaan zitten verdedigen om een lijstje met goede spelers wat ik post.
 

DeletedUser

Guest
Aanvalscoordinator en aanvalsleider lijken op niet op elkaar volgens jou?:eek: Ten eerste maak ik duidelijk met welke spelers ik graag in de stam zit, ga ja daarom zeveren, puur om het zeveren zelf. Ten tweede heb ik de discussie afgekapt, niet verloren. Vind het echt kansloos dat ik me al deze posts lang moet gaan zitten verdedigen om een lijstje met goede spelers wat ik post.

Is wat anders als een leider hoor. ;)
 

DeletedUser59173

Guest
Aanvalscoordinator en aanvalsleider lijken op niet op elkaar volgens jou?:eek: Ten eerste maak ik duidelijk met welke spelers ik graag in de stam zit, ga ja daarom zeveren, puur om het zeveren zelf. Ten tweede heb ik de discussie afgekapt, niet verloren. Vind het echt kansloos dat ik me al deze posts lang moet gaan zitten verdedigen om een lijstje met goede spelers wat ik post.

sorry dat ik comentaar geef op je post :rolleyes: dat mag zeker tegenwoordig niet meer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ibn Roesjd zei:
Nog een x slijmen? Dit is de eerste keer dat ik over Modus leden post. En wees eerlijk, zelf zou je ook met hen in de stam willen zitten:)

Vind je dat aan die reactie te merken is dat ik 'op mn teentjes getrapt' ben?:rolleyes:
 

DeletedUser63193

Guest
Aanvalscoordinator en aanvalsleider lijken op niet op elkaar volgens jou?:eek: Ten eerste maak ik duidelijk met welke spelers ik graag in de stam zit, ga ja daarom zeveren, puur om het zeveren zelf. Ten tweede heb ik de discussie afgekapt, niet verloren. Vind het echt kansloos dat ik me al deze posts lang moet gaan zitten verdedigen om een lijstje met goede spelers wat ik post.

zijn echt wel 2 duidelijk verschillende dingen. alleen meestal hebben stammen niet meer dan 1 zo'n soort ding neemt niet weg dat het 2 totaal andere functies zijn.
 
Bovenaan