Met welke 10 ? OF met welke 10 NIET ?

Deleted User - 487776907

Guest
Wanneer snappen jullie nou eens dat ik het alter-alter-alterego van Willem ben.
 
Reactiescore
2.303
Met welke 10 ? OF met welke 10 NIET ?
Philippe: heerlijke kerel, doe het puur voor Annick tbh.
Laurens: iemand die klein EN dik is is altijd een aanwinst om te pesten.
Sven: moet men botjes garanderen.
Pim: soms moet je gewoon es je bek houden en wat minder lopen janken, maar je bent wel een goeie stamspeler!
Roald: aangename man en jaagt hem nooit op. Jammer dat het soms zo een controle freak is.
Nomi: oud speler die altijd wel presteert, hopelijk ben je deze classic ook wat waard !
Howlin: handig om in de stam te hebben, al is het maar voor de nieuwe biertjes te leren kennen.
Andries: Ondanks de vorige classic moet ik toch toegeven dat het interessant moet zijn met je in de stam te zitten! Je lijkt me wel een persoon die zijn shit op orde heeft.
Jan: altijd wel een aangenaam persoon om mee te praten over de huidige gang van zaken. Gewoon een verstandig persoon in de omgang!
Niels: de allerbeste endgame TW speler die er is, dikke nolife cary slet. w36 stond hij met 9 accounts in de top 10!

En dan nu het toffe lijstje:
Matthew: gij suckt echt voor toe, ge kunt nog nie eens 1 seconde niet runnen. stomme puppy, niksnut.
Paul: zo ne grote mond, zo makkelijk weggespeeld, ge stelde op cl7 al niets voor zonder groepen. Ge zijt er echt gene hol op vooruit gegaan noob.
Dienen oussama: Eveneens een grote mond maar stelt wereld na wereld niks voor, zelf is nen betere speler dan gij. En dan nog da geloof...
Diene Dick: amai wa was da nen bleiter vorige classic jezus. Groei eens haar op u ballen.
Wesleyy: "ik wist niet dat men co katas maakte" Koopt u nen bril.
Team vishaak: ik weet zelf niet eens meer wie hier zit, lekker de stam al planten van tijdens een start van de wereld.
Nicky: speciaal jou nog eens vermelden. Matennaaier.
Rens: Ge zijt nog dommer dan u broer.

Dikke doei kutmensen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Met welke 10 ? OF met welke 10 NIET ?
Philippe: heerlijke kerel, doe het puur voor Annick tbh.
Laurens: iemand die klein EN dik is is altijd een aanwinst om te pesten.
Sven: moet men botjes garanderen.
Pim: soms moet je gewoon es je bek houden en wat minder lopen janken, maar je bent wel een goeie stamspeler!
Roald: aangename man en jaagt hem nooit op. Jammer dat het soms zo een controle freak is.
Nomi: oud speler die altijd wel presteert, hopelijk ben je deze classic ook wat waard !
Howlin: handig om in de stam te hebben, al is het maar voor de nieuwe biertjes te leren kennen.
Andries: Ondanks de vorige classic moet ik toch toegeven dat het interessant moet zijn met je in de stam te zitten! Je lijkt me wel een persoon die zijn shit op orde heeft.
Jan: altijd wel een aangenaam persoon om mee te praten over de huidige gang van zaken. Gewoon een verstandig persoon in de omgang!
Niels: de allerbeste endgame TW speler die er is, dikke nolife cary slet. w36 stond hij met 9 accounts in de top 10!

En dan nu het toffe lijstje:
Matthew: gij suckt echt voor toe, ge kunt nog nie eens 1 seconde niet runnen. stomme puppy, niksnut.
Paul: zo ne grote mond, zo makkelijk weggespeeld, ge stelde op cl7 al niets voor zonder groepen. Ge zijt er echt gene hol op vooruit gegaan noob.
Dienen oussama: Eveneens een grote mond maar stelt wereld na wereld niks voor, zelf is nen betere speler dan gij. En dan nog da geloof...
Diene Dick: amai wa was da nen bleiter vorige classic jezus. Groei eens haar op u ballen.
Wesleyy: "ik wist niet dat men co katas maakte" Koopt u nen bril.
Team vishaak: ik weet zelf niet eens meer wie hier zit, lekker de stam al planten van tijdens een start van de wereld.
Nicky: speciaal jou nog eens vermelden. Matennaaier.
Rens: Ge zijt nog dommer dan u broer.

Dikke doei kutmensen!
Thanks babe
 

DeletedUser78787

Guest
Met welke 10 ? OF met welke 10 NIET ?
Alyssa
: Iedereen heeft n stam moeder nodig.
Lennart @Spamkaboutertje : goede kerel die nog wat kan ook.
Emile @MyPride : Emile stamnoob, altijd welkom. ^^
David @Leaving Behind : Net zoals de stam moeder is ook de beste stam mascotte nodig.
Timo @.Sick Individuals Wat kan ik nou zeggen over deze man, Top gozert
Andries @YoWhite : Hoor eigenlijk alleen maar goede verhalen over je, graag een keer met je in één stam zitten.
Pim @Pimsie. 1 van de beste stamspelers.
Niels @dialgaman Kan k hem nog harder uitlachen om zijn fortnite.
Laurens @dragonshield3 Dikzak & beste nooddeffer! <3
Patrick @Cryptic Gemotiveerde leergierige vent.

So naar love

vishaakje
mr madness
eyjaff
kaarsvet
paul
jannes
:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Bovenaan