Met welke 10 ? OF met welke 10 NIET ?

DeletedUser74552

Guest
Jazeker, om het forum weer wat leven in te blazen lijkt het me leuk dit topic te openen.
Vooral omdat het nog net iets te vroeg is voor de forum wedstrijden van onze geliefde Aldo kan dit ons misschien bezig houden, dat samen met het gezeik van vorige classic zijn er miss heel wat lijstjes veranderd en op w60 is het ook een groot succes.

Als laatste toevoeging en aanvulling op het topic van w60 lijkt het me ook interessant te horen met wie jij nou echt NIET zou willen samen spelen! Je hoort altijd veel namen voorbij komen en iedereen heeft in de laatste jaren wel een netwerk opgebouwd waarvan je denkt; Die gast was echt verschrikkelijk, dat nooit meer. Ik zal zelf uiteraard ook een lijstje schrijven voor beide kanten.

PS; Ik ben al zolang benieuwd naar het verhaal over King Ringo, je hoort het vaak voorbij komen als meest verschrikkelijke gast ever. Wie vertelt het verhaal? @krepox @sseg @Ben Howard.
 

DeletedUser69389

Guest
Haha dit wordt een leuk topic zeg, als ik wat tijd heb maak ik wel eens eentje.

Het erge is. Ik kan wel meer dan 10 spelers noemen waar ik niet meer mee wil spelen..... :(

Sjoert
Gilles,
Gerry (Cleonito)
Shemale
Willem
Alex
Harm
Sven (Van Harm)
Andere Sven
Ringo Starr
Dennis
Dennis
Felicia
Remco
 

DeletedUser74552

Guest
Het erge is. Ik kan wel meer dan 10 spelers noemen waar ik niet meer mee wil spelen..... :(

Sjoert
Gilles,
Gerry (Cleonito)
Shemale
Willem
Alex
Harm
Sven (Van Harm)
Andere Sven
Ringo Starr
Dennis
Dennis
Felicia
Remco

Jezus die schud je snel uit je mouw! Maar waarom dan Martijn ? Waar blijven de sappige verhalen. Wat heeft Gilles jou ooit aangedaan @Beast Incarnate. (Dit is gilles vgm, als ik de juiste heb.)
 
Reactiescore
973
ls laatste toevoeging en aanvulling op het topic van w60 lijkt het me ook interessant te horen met wie jij nou echt NIET zou willen samen spelen! Je hoort altijd veel namen voorbij komen en iedereen heeft in de laatste jaren wel een netwerk opgebouwd waarvan je denkt; Die gast was echt verschrikkelijk, dat nooit meer.

d3a69a75add8b3c7baad6a4714668b2e.png
 

DeletedUser75778

Guest
Van mijn geloof moet ik mensen vergeven, dus ik heb voor w62 plannen gemaakt om met Willem en Alex te spelen.
 
Reactiescore
1.015
Jezus die schud je snel uit je mouw! Maar waarom dan Martijn ? Waar blijven de sappige verhalen. Wat heeft Gilles jou ooit aangedaan @Beast Incarnate. (Dit is gilles vgm, als ik de juiste heb.)

Helemaal niks (behalve een grote mond). Martijn is gewoon vlug op zijn pikkie getrapt en bij iemand met een tekort aan intellectueel vermogen valt alles in het verkeerde keelgat. Ik heb nooit iemand ontzien hier op het AF of IG vroeger. Daar kon Martijn niet mee om.
 
Reactiescore
420
Mss een ideetje voor volgend topic: voorspel de stab?
 
Bovenaan