Met welke 10 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
372
Zelfs als je een pre-puberale naam hebt met twee Engelse woorden waarbij het ene op geen enkele manier een adjectief voor het ander is.

Met andere woorden, jij probeert mij ervan te overtuigen dat Perfect in dit geval geen adjectief is, en dat het niets zegt over het daarop volgende woord, Hatred?

Ik denk niet dat je de context waarin ik het wil gebruiken begrijpt ;)

Dat kan ook haast niet anders als je naam zo infantiel is. Waarschijnlijk aangemaakt in de brugklas, toen zulke onderwerpen nog lachen gieren brullen waren.

Genoeg hierover trouwens, topic kan ook wel gesloten worden. Totaal geen meerwaarde aan de P&P fora. Laat die spelers van het vrije forum niet de P&P fora overnemen aub.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Hij zegt dat perfecte haat niet aansluit. Er bestaat niet zoiets als perfecte haat. Je kan geen perfecte haat koesteren. Haat is haat, dat kan niet perfect zijn. Perfecte haat? Haat wat ... perfect is? Hmmm...maar je hebt hem in 2009 verzonnen en toen was je 11 dus ik accepteer je smoesje.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik heb niet de behoefte jou daarvan te overtuigen, maar in essentie is dat wat er staat ja.
'Haat' kan niet als een in kwaliteit variërend gegeven omschreven worden. Er bestaat niet zoiets als 'goede' of 'slechte' haat. Dat heeft weinig met context te maken, meer met onkunde.
 
Reactiescore
372
Perfect zegt dan ook niets over of het goed of fout is, het geeft enkel aan dat hetgene waar het naar verwijst volmaakt is. Zoals ik al zei, je kent de context waarin het hier gebruikt wordt duidelijk niet.
 

DeletedUser24056

Guest
In dat geval is Perfect geen adjectief en is de positie van het woord verkeerd. Wat een brevet van onvermogen.
 

DeletedUser31224

Guest
Genoeg hierover trouwens, topic kan ook wel gesloten worden. Totaal geen meerwaarde aan de P&P fora. Laat die spelers van het vrije forum niet de P&P fora overnemen aub.

Politiek en Propaganda is dit toch?
Dit topic heeft dan wel degelijk bestaansrecht in zo'n subforum, zeker als dit op een geciviliseerde manier gebeurt.
 

DeletedUser

Guest
Ooit op het vrije forum geweest? Denk het niet aan de hand van je uitspraak.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik verbaas me een beetje over de lage pet die iedereen van het vrije forum op heeft. In werkelijkheid is dat het meest intelligent en minst wereldvreemde forumonderdeel van deze community :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik verbaas me een beetje over de lage pet die iedereen van het vrije forum op heeft. In werkelijkheid is dat het meest intelligent en minst wereldvreemde forumonderdeel van deze community :D:D:D:D

De waarheid doet zeer en deze waarheid is wat ons tot misfits vormt. Misfits worden normaliter gepest, maar wij verenigen ons. VF, rise and conquer.
 

DeletedUser74358

Guest
You never had the option to.

Aai mijn ego nog wat meer, hij spint van vreugde.

Ik had die optie niet nee, maar als ik hem had had ik het niet gedaan.

Ik heb liever dat niemand mijn naam kent, i.p.v het feit dat iedereen denkt bij het noemen van jou naam aan de stab op W33.
 
Reactiescore
408
Iemand die 'Rukert' heet gaat zeuren over een andere naam :D

E: En dan ook nog beginnen over Puberaal :D:D:D
 

DeletedUser24056

Guest
Iemand die 'Rukert' heet gaat zeuren over een andere naam :D

E: En dan ook nog beginnen over Puberaal :D:D:D

Om hier dan toch even een reactie op te geven:

Ik was niet de zeurende partij, slechts degene die Perfect Hatred op zijn hypocrisie wees. Ik heb nooit ontkend dat mijn naam bij sommige mensen wat schimmige associaties oproept, en vind het ook erg vervelend als mensen door toedoen van mij en mijn accountnaam iedere keer aan hun eigen seksleven herinnerd worden, maar men moet zich ook realiseren dat deze accountnaam stamt uit de tijd dat ik nog op de basisschool zat, toen ik begon met het spelen van RuneScape. Op dat moment had ik natuurlijk geen enkel benul dat je aan je piel kon snokken en dat die activiteit in de volksmond 'rukken' genoemd wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan