Met welke 10 (accounts)

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mijn hypothetische stam bestaat uit 10 spelers, dit zijn de volgende:
Fred/Chameleon: Al een aantal werelden mee gespeeld en altijd een goede gozer, slimme kerel ook.
Theo/Theonl2: Altijd actief zolang ik hem kende, verslapte nooit, ook niet in de saaie fases. Heeft een enorme groei doorgemaakt sinds ik hem heb leren kennen, van mb naar Creed terwijl hij op W29 nog mb was en Creed W34 was
Jory/Drasp: Net als Theo een enorme groei doorgemaakt, tactisch goed en een leuke gozer om mee te praten ook. Net als de rest van mijn lijstje trouwens
Martijn/Sseg: Goede speler, leuke kerel
Berno/KPHS: Van wat ik heb gezien een geweldige kerel en een goede tw-speler. Als Howlin zegt er blind op te vertrouwen geloof ik dat hij het een en ander kan.
Patrick/Howlin: Paar keer meegemaakt van wat verder af, nu voor het eerst op 1 account. Altijd wel doordachte tactieken en uitspraken, al blijft het een beetje een pestkop
Angela: Een van degenen die ik het meeste gesproken heb op dit spel, leuke vrouw en zou haar dan op een safe account zetten omdat ik niet precies weet wat ze kan.
Leon/leonrules: Elke stam heeft een goede leider nodig, Leon is een hele goede naar mijn mening. En hij kan ook een klein beetje tw'en.
Bradley/.Fakie: Goeie gozer, oog voor de stam en ook wel een goede speler voor zover ik dat kan beoordelen
De tiende speler is wat mij betreft een wildcard. Hier kunnen een heleboel mensen staan, dit kunnen mensen zijn die ik nog niet ken of mensen die ik al wel ken maar al een tijd niet gesproken heb.

Al met al denk ik dat je met deze spelers wanneer men allen actief is een hele goede kans maakt om een wereld op een leuke manier door te komen.

Zo een goed voorbeeld van een lijstje:smile:?
Was ik ook maar een vrouw, dan stond ik ook in het lijstje, maar dan niet in vet gedrukt omdat ik duidelijk ondergeschikte geslacht ben
 

Deleted User - 487958296

Guest
Zal ik ook maar eens eentje maken ja
1. Lander: Makkelijke keuze, spelen al jaren samen en kunnen heel goed overweg. Bijna alle goede accounts die ik mijn eigen kan noemen heb ik samen met hem gespeeld.
2. Howlin: Toch wel een van de beste spelers die nog actief is, daarnaast ook een goeie kerel als je hem kent. Staat altijd klaar voor zijn stam, met als enige verwachting dat jij dit natuurlijk ook doet.
3. Yoeri: Hele sterke speler, en daarnaast de meest vriendelijke persoon die ik ooit op tw tegen ben gekomen.
4. Emile: Weet altijd waar hij mee bezig is, ondanks dat hij misschien van buitenaf een enorme ego kan lijken. Een van de beste stamspelers die ik ken.
5. Kars: Waarschijnlijk de beste starter die tw heeft gezien. Er is natuurlijk ook een reden dat de beste ligging de Karsligging heet.
6. Elko: Hoe kun je nu een goede stam hebben zonder een guy die zijn laptop uit het raam gooit?
7. Thomas: Naast dat hij een van de beste speeders is die ik ken, heeft hij zich ook bewezen als sterke speler op normale werelden. Daarnaast is hij ook een super fijne en betrouwbare co.
8. Lars: Hoewel ik hem zelf nooit van dichtbij heb zien spelen, weet ik dat hij er wel wat van kan. Ook is hij erg belangrijk om de stamchat in leven te houden door hoezo te zeggen.
9. Sam: De enige reden dat ik uberhaupt in topstammen kon komen. Hele fijne co om mee te spelen toen we voor het eerst samen speelden, later wat minder betrouwbaar op activiteit. Maar zal toch altijd een van de beste co's zijn die ik heb gehad.
10. Mats: Een aantal keer mee in de stam gezeten op classics (ook die ene week dat ik in Creed zat). Altijd een sterke speler gebleken, en hij staat ook voor zijn stam klaar wanneer nodig.
 
Reactiescore
786
Speel Patrick/Howlin nog steeds? Wat een topper toch!
 
Reactiescore
3.582
Mooie lijstjes, al hadden jullie ook gewoon Class kunnen zetten om de 10 personen samen te vatten.

JK voor alle duidelijkheid :p
 
Reactiescore
1.037
Als je het tegen mij hebt zit je er flink naast qua hoeveelheid die in class zit kerel
 
Reactiescore
1.037
Hmm heb je die later geadd dan jij ninja? Gelukkig maar:tongue: weet niet zo goed wie men denkt dat waar zit namelijk
 
Reactiescore
3.582
Hmm heb je die later geadd dan jij ninja? Gelukkig maar:tongue: weet niet zo goed wie men denkt dat waar zit namelijk

Zit op gsm te kutten. Had een spoiler gezet en ipv in de spoiler de tekst te zetten had ik de naam van de spoiler veranderd. En als je niets hebt staan in de spoiler zelf word er blijkbaar niks weer gegeven dus ik bewerkte iets later weer naar hoe het moest in de hoop niemand zo snel zou happen, maar toen kwam jij alles verpesten! Dat allemaal geheel terzijde.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
974
Speel Patrick/Howlin nog steeds? Wat een topper toch!

Hey Sam, tijd terug :D
Hoes het?

1 classicje weer is mee gestart, was daarvoor al tijd gestopt (op 2 maanden na).
 
Bovenaan