Met welke 10 (accounts)

Reactiescore
1.037
Hallo allemaal,

Vond dit zelf een van de leukste topics altijd, en gezien het golden awards nu nog lastig is vraag ik mij af hoe men 10 spelers en/of accounts zou indelen. Hiervoor zijn een aantal opties, lijkt me leuk om een beetje afwisseling te hebben in deze topics

De eerste is met welke 10 spelers. Dit is een hypothetische stam met een x aantal accounts, zelf in te vullen. Men kiest 10 spelers, spelende of gestopt en maakt hier 1-10 accounts van, uitgaande van deze speler in de actieve staat.

Een tweede optie lijkt mij al ingewikkelder. Hierbij maakt je een hypothetische stam van 10 accounts, hierop zou je dus tot 100.000 co's oid nemen. Minimaal 10 accounts, maximaal 10.

Laatste optie lijkt me een leuk probeersel, ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Hierbij kies je zelf een x aantal accounts en een stam en beschrijf je hierbij hoe deze stam zou liggen. Welke accounts (spelers) leg je aan het front, wie kan goed de safe spelen.


Beschrijf hier ook bij of je denkt dat de stammen in balans zouden zijn!
 
Reactiescore
461
Je kent de spelers niet eens waarmee je in de stam wou spelen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nieuwe topics starten is wel een iets wat vreemde fetisj van jou he?
 
Reactiescore
1.037
De eerste is met welke 10 spelers. Dit is een hypothetische stam met een x aantal accounts, zelf in te vullen. Men kiest 10 spelers, spelende of gestopt en maakt hier 1-10 accounts van, uitgaande van deze speler in de actieve staat.

Beschrijf hier ook bij of je denkt dat de stammen in balans zouden zijn!

Mijn hypothetische stam bestaat uit 10 spelers, dit zijn de volgende:
Fred/Chameleon: Al een aantal werelden mee gespeeld en altijd een goede gozer, slimme kerel ook.
Theo/Theonl2: Altijd actief zolang ik hem kende, verslapte nooit, ook niet in de saaie fases. Heeft een enorme groei doorgemaakt sinds ik hem heb leren kennen, van mb naar Creed terwijl hij op W29 nog mb was en Creed W34 was
Jory/Drasp: Net als Theo een enorme groei doorgemaakt, tactisch goed en een leuke gozer om mee te praten ook. Net als de rest van mijn lijstje trouwens
Martijn/Sseg: Goede speler, leuke kerel
Berno/KPHS: Van wat ik heb gezien een geweldige kerel en een goede tw-speler. Als Howlin zegt er blind op te vertrouwen geloof ik dat hij het een en ander kan.
Patrick/Howlin: Paar keer meegemaakt van wat verder af, nu voor het eerst op 1 account. Altijd wel doordachte tactieken en uitspraken, al blijft het een beetje een pestkop
Angela : Een van degenen die ik het meeste gesproken heb op dit spel, leuke vrouw en zou haar dan op een safe account zetten omdat ik niet precies weet wat ze kan.
Leon/leonrules: Elke stam heeft een goede leider nodig, Leon is een hele goede naar mijn mening. En hij kan ook een klein beetje tw'en.
Bradley/.Fakie: Goeie gozer, oog voor de stam en ook wel een goede speler voor zover ik dat kan beoordelen
De tiende speler is wat mij betreft een wildcard. Hier kunnen een heleboel mensen staan, dit kunnen mensen zijn die ik nog niet ken of mensen die ik al wel ken maar al een tijd niet gesproken heb.

Al met al denk ik dat je met deze spelers wanneer men allen actief is een hele goede kans maakt om een wereld op een leuke manier door te komen.

Zo een goed voorbeeld van een lijstje:smile:?
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Mijn hypothetische stam bestaat uit 10 spelers, dit zijn de volgende:
Fred/Chameleon: Al een aantal werelden mee gespeeld en altijd een goede gozer, slimme kerel ook.
Theo/Theonl2: Altijd actief zolang ik hem kende, verslapte nooit, ook niet in de saaie fases. Heeft een enorme groei doorgemaakt sinds ik hem heb leren kennen, van mb naar Creed terwijl hij op W29 nog mb was en Creed W34 was
Jory/Drasp: Net als Theo een enorme groei doorgemaakt, tactisch goed en een leuke gozer om mee te praten ook. Net als de rest van mijn lijstje trouwens
Martijn/Sseg: Goede speler, leuke kerel
Berno/KPHS: Van wat ik heb gezien een geweldige kerel en een goede tw-speler. Als Howlin zegt er blind op te vertrouwen geloof ik dat hij het een en ander kan.
Patrick/Howlin: Paar keer meegemaakt van wat verder af, nu voor het eerst op 1 account. Altijd wel doordachte tactieken en uitspraken, al blijft het een beetje een pestkop
Angela: Een van degenen die ik het meeste gesproken heb op dit spel, leuke vrouw en zou haar dan op een safe account zetten omdat ik niet precies weet wat ze kan.
Leon/leonrules: Elke stam heeft een goede leider nodig, Leon is een hele goede naar mijn mening. En hij kan ook een klein beetje tw'en.
Bradley/.Fakie: Goeie gozer, oog voor de stam en ook wel een goede speler voor zover ik dat kan beoordelen
De tiende speler is wat mij betreft een wildcard. Hier kunnen een heleboel mensen staan, dit kunnen mensen zijn die ik nog niet ken of mensen die ik al wel ken maar al een tijd niet gesproken heb.

Al met al denk ik dat je met deze spelers wanneer men allen actief is een hele goede kans maakt om een wereld op een leuke manier door te komen.

Zo een goed voorbeeld van een lijstje:smile:?

We hebben elkaar op facebook en nog noem je me niet, onrespectvol
 

Deleted User - 487958296

Guest
Vet ik word gewoon een keertje genoemd in een welke 10 topic, thanks!!
Zal vanmiddag even eentje maken hoor
 
Reactiescore
2.303
Mijn hypothetische stam bestaat uit 10 spelers, dit zijn de volgende:
Fred/Chameleon: Al een aantal werelden mee gespeeld en altijd een goede gozer, slimme kerel ook.
Theo/Theonl2: Altijd actief zolang ik hem kende, verslapte nooit, ook niet in de saaie fases. Heeft een enorme groei doorgemaakt sinds ik hem heb leren kennen, van mb naar Creed terwijl hij op W29 nog mb was en Creed W34 was
Jory/Drasp: Net als Theo een enorme groei doorgemaakt, tactisch goed en een leuke gozer om mee te praten ook. Net als de rest van mijn lijstje trouwens
Martijn/Sseg: Goede speler, leuke kerel
Berno/KPHS: Van wat ik heb gezien een geweldige kerel en een goede tw-speler. Als Howlin zegt er blind op te vertrouwen geloof ik dat hij het een en ander kan.
Patrick/Howlin: Paar keer meegemaakt van wat verder af, nu voor het eerst op 1 account. Altijd wel doordachte tactieken en uitspraken, al blijft het een beetje een pestkop
Angela: Een van degenen die ik het meeste gesproken heb op dit spel, leuke vrouw en zou haar dan op een safe account zetten omdat ik niet precies weet wat ze kan.
Leon/leonrules: Elke stam heeft een goede leider nodig, Leon is een hele goede naar mijn mening. En hij kan ook een klein beetje tw'en.
Bradley/.Fakie: Goeie gozer, oog voor de stam en ook wel een goede speler voor zover ik dat kan beoordelen
De tiende speler is wat mij betreft een wildcard. Hier kunnen een heleboel mensen staan, dit kunnen mensen zijn die ik nog niet ken of mensen die ik al wel ken maar al een tijd niet gesproken heb.

Al met al denk ik dat je met deze spelers wanneer men allen actief is een hele goede kans maakt om een wereld op een leuke manier door te komen.

Zo een goed voorbeeld van een lijstje:smile:?


kutlars, wa beteken ik eigenlijk voor u?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hij zegt teams, zet vervolgens allemaal individuele spelers die Lars. Dumb ass mofo
 
Bovenaan