Met Ui: Schijnheilig of onwetend?

DeletedUser7072

Guest
Ik ben eerlijk gezegd de mening toegedaan dat de huidige spelers van met ui, ook gewoon binnen hun ex stammen zich hadden kunnen inzetten tegen Fide, nu destabiliseren ze dergelijke stammen en ik vraag mij af met ui nu een beter antwoord kan bieden op Fide dan de stammen die reeds bestonden.

Niet als ze ook nog tegen elkaar zouden vechten. Een sterkere gezamenlijke vijand geeft nu eenmaal een impuls voor samenwerking, zie het als een compliment richting Fide ;)

Het antwoord op je vraag is dus heel simpel, ze kunnen een beter antwoord bieden puur omdat ze niet meer onderling vechten en nu veel meer safe hebben. Natuurlijk moeten frontspelers nog wel presteren, maar ze hebben nu meer middelen tot hun beschikking tegen Fide. W49 wordt al na minder dan een half jaar bipolair(2 stammen die er toe doen), is opzich best snel. We zullen zien hoe het nu loopt.
 

DeletedUser75767

Guest
Niet als ze ook nog tegen elkaar zouden vechten. Een sterkere gezamenlijke vijand geeft nu eenmaal een impuls voor samenwerking, zie het als een compliment richting Fide ;)

Het antwoord op je vraag is dus heel simpel, ze kunnen een beter antwoord bieden puur omdat ze niet meer onderling vechten en nu veel meer safe hebben. Natuurlijk moeten frontspelers nog wel presteren, maar ze hebben nu meer middelen tot hun beschikking tegen Fide. W49 wordt al na minder dan een half jaar bipolair(2 stammen die er toe doen), is opzich best snel. We zullen zien hoe het nu loopt.
Er worden ook een hoop spelers gedropt wat nu slechts 'edelvoer' is, dus benieuwd hoe dat gaat lopen
 

DeletedUser7072

Guest
Die zijn de lul, maar lijkt me logisch dat niet iedereen mee had gekund in de nieuwe stam.
 

DeletedUser61134

Guest
Maar zelfs ik ben netter in stammen fuseren en dergelijke dan hoe het nu gaat :eek:
 
Reactiescore
2.303
I did predict this.
Mono na de tactische recruits.
52cbf77cb679479d86a9417d86d60932.png
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76166

Guest
Niet als ze ook nog tegen elkaar zouden vechten. Een sterkere gezamenlijke vijand geeft nu eenmaal een impuls voor samenwerking, zie het als een compliment richting Fide ;)

Het antwoord op je vraag is dus heel simpel, ze kunnen een beter antwoord bieden puur omdat ze niet meer onderling vechten en nu veel meer safe hebben. Natuurlijk moeten frontspelers nog wel presteren, maar ze hebben nu meer middelen tot hun beschikking tegen Fide. W49 wordt al na minder dan een half jaar bipolair(2 stammen die er toe doen), is opzich best snel. We zullen zien hoe het nu loopt.
Ja, maar ze hadden ook gewoon met NAP's kunnen stoppen met vechten, en ik ben geen Fide dus reageer maar op iemand anders met je mooie complimenten voor Fide. :rolleyes2:
Daarbij hebben jullie als met uit amper front met Fide, dus de kans dat daar flinke offensieve komen is nogal klein :redface:
nl49

Ik denk dat we dus gerust mogen concluderen op de begin post van Vetrix, dat met ui schijnheilig is, en niet onwetend. Deze coalitie is in ieder geval niet opgericht met als doel Fide te verpletteren, aangezien dat clustertechnisch totaal niet haalbaar is.
 

DeletedUser7072

Guest
Ja, maar ze hadden ook gewoon met NAP's kunnen stoppen met vechten, en ik ben geen Fide dus reageer maar op iemand anders met je mooie complimenten voor Fide. :rolleyes2:
Daarbij hebben jullie als met uit amper front met Fide, dus de kans dat daar flinke offensieve komen is nogal klein :redface:
nl49

Ik denk dat we dus gerust mogen concluderen op de begin post van Vetrix, dat met ui schijnheilig is, en niet onwetend. Deze coalitie is in ieder geval niet opgericht met als doel Fide te verpletteren, aangezien dat clustertechnisch totaal niet haalbaar is.

Als RDR weg is wordt het front met Fide veel groter, en dit gaat denk ik gebeuren.
 

DeletedUser69389

Guest
Als wereldverlater moet ik zeggen dat Vetrix 100% gelijk heeft op alle punten. Ondanks dit feit is het wel zo dat de wereldwinst van Fide zo goed als vast zou staan als deze fusie niet zou plaats vinden. Deze fusie maakt de wereld interessanter, en kan ook puur om die reden gerechtvaardigd worden. Sommige mensen van Fide gaven via skype aan dat het zelfs te makkelijk ging tegen mono, die zouden hier juist blij mee moeten zijn toch :)

Wat denk ik slimmer was geweest is als Fide direct na de val van deluxe de nieuwe stam Iuvat had benaderd met een goed voorstel omtrent eventuele samenwerking oid. Geen idee of dat gebeurt is verder overigens.

Waarom zouden wij een samenwerking willen aangaan met andere stammen terwijl dit in potentie de voornaamste concurrent zou kunnen zijn? Ik zou dat eerder een pad richting de overwinning noemen die niet bepaald getuigt van lef, maar eerder van angsthazen tw...

Vetrix zijn algemene postbeleid is niet echt anti-fide nee. Wil daarnaast wel zeggen dat ik het over het algemeen met hem eens ben en zijn sterke posts waardeer.

Maar je bent een beetje blind als je dit niet als 1 groot propoganda stuk herkend. Fide ziet plotseling (een hoop ik) sterke concurrent opstaan, terwijl ze hiervoor de touwtjes flink in handen hadden. Wat is dan een betere manier om daar direct druk op te zetten dan een mooi stuk propoganda.

Beetje overdreven Ramon want een stam oprichten betekend niet direct dat wij als Fide opeens te maken krijgen met een sterke concurrent. Jullie mogen nu misschien kwantitatief weer groot zijn, maar dat betekend niet dat jullie opeens kwalitatief iets voorstellen. De stammen die voor Iuvat waren kwamen nou niet bepaald naar voren als kwalitatief hoogwaardige stammen. Wat zorgt dan voor het verschil als de kern van die drie stammen zich plotseling gaan binden aan elkaar.


IS DIT JALOEZIE OF ZULLEN WE HET HOUDEN OP "KUT NU MOETEN WE ECHT AAN DE BAK"

Nee, eerder propaganda, maar dat kennen jullie new gens niet.
 
Reactiescore
3.540
Ik denk dat we dus gerust mogen concluderen op de begin post van Vetrix, dat met ui schijnheilig is, en niet onwetend. Deze coalitie is in ieder geval niet opgericht met als doel Fide te verpletteren, aangezien dat clustertechnisch totaal niet haalbaar is.

Er bestaat zoiets als edelmannen Freek... Hoe de clusters er nu bij liggen is betekend niet dat er nooit front gaat komen, sterker nog, nu er tijd en ruimte genoeg is om nette phalanxen te creëren ipv een front als Gentleman/toekomstig Revenge dat zestig dorpen breed is proberen te deffen schat ik de kansen hoog in dat mocht deze stam goed blijken te lopen er nog een serieus interessante strijd versus Fide uit zal gaan rollen. En dan zeg ik niet binnenkort, maar wel in de toekomst.

Hmmm, ben eigenlijk toch wel benieuwd naar die stam daar in het Oosten.

In het oosten ligt Fide :^)

Bovendien snap ik de houding van iedereen hier niet. P&P welja, maar jullie doen alsof wij er nu van uit gaan dat we wel ff de wereld winnen en Fide met onze duim de grond in drukken... Met deze instelling zijn we nooit begonnen, we waren er alleen allemaal van overtuigd dat we met gebundelde krachten en de karkassen van onze stammen nieuw leven in de wereld konden blazen in plaats van dat we allemaal zonder motivatie spelen tot we niet meer loggen vanwege gebrek aan interesse & zin in het spelletje. Fide is nog steeds de stam met de beste papieren, Met Ui is er om hopelijk te zorgen dat er een interessante eindfase aan over wordt gehouden.
 
Reactiescore
1.167
sterker nog, nu er tijd en ruimte genoeg is om nette phalanxen te creëren ipv een front als Gentleman/toekomstig Revenge dat zestig dorpen breed is proberen te deffen schat ik de kansen hoog in dat mocht deze stam goed blijken te lopen

Probleem is alleen dat jullie bij Gentle helemaal niks hebben geprobeerd. Het front an sich stond prima en was ook gemakkelijk verdedigbaar. Dat jullie niet capabel genoeg zijn om het te verdedigen blijkt maar weer. Het enige wat jullie nu doen is gratis dorpen geven aan Fide, waardoor wij ons gemakkelijk kunnen voorbereiden op de fronten met jullie en zo ons een kleine kwantitatieve voorsprong geven.
 

DeletedUser76166

Guest
Wat een laffe doelstelling voor een nr 1 stam dan :p "we hopen te zorgen voor een intressante eindfase" Sinds wanneer gaan stammen niet meer openlijk voor wereldwinst?
 
Reactiescore
3.540
Probleem is alleen dat jullie bij Gentle helemaal niks hebben geprobeerd. Het front an sich stond prima en was ook gemakkelijk verdedigbaar. Dat jullie niet capabel genoeg zijn om het te verdedigen blijkt maar weer. Het enige wat jullie nu doen is gratis dorpen geven aan Fide, waardoor wij ons gemakkelijk kunnen voorbereiden op de fronten met jullie en zo ons een kleine kwantitatieve voorsprong geven.

Leuk hoor dat "jullie jullie jullie", maar wij hebben geen invloed meer op de situatie daar, Gentleman had in eerste instantie de stacks al niet goed staan waar wij pas achter kwamen NA de eerste wave waarbij ze tientallen dorpen verloren. Daarna gingen ze inactief, kwam er een team voor 1 dag op die zei dat het al te ver verloren was dus gingen ze direct weer. Op een gegeven moment was het acc zelfs inactief terwijl we geen VV meer hadden ivm de nood vv die nog niet terug gezet was na gebruik. Sjoerd is daarna nog enkele dagen semi-actief wezen deffen (semi-actief omdat hij druk was) dus respect daarvoor dat hij niet direct runde. (Zag ik toevallig Gentleturk? Dat is dan weer een zeer discutabele move geweest.)

Wat een laffe doelstelling voor een nr 1 stam dan :p "we hopen te zorgen voor een intressante eindfase" Sinds wanneer gaan stammen niet meer openlijk voor wereldwinst?

Onze doelstelling is 100% wereldwinst. We weten alleen dat er een kans bestaat dat we deze doelstelling niet gaan halen, waardoor ik persoonlijk niet hoog van de toren ga blazen hoe wij in geuren en kleuren Fide gaan verpletteren. Dit komt naderhand wel mochten we als overwinnaars er uit komen, en ik weet zeker dat als Fide de battle wint we dit ook (terecht) nog tijden aan moeten gaan horen. Verkoop de huid niet voor de beer geschoten is, kom maar met de trashtalk zodra de eerste resultaten binnen zijn!
 
Reactiescore
3.457
Leuk hoor dat "jullie jullie jullie", maar wij hebben geen invloed meer op de situatie daar, Gentleman had in eerste instantie de stacks al niet goed staan waar wij pas achter kwamen NA de eerste wave waarbij ze tientallen dorpen verloren. Daarna gingen ze inactief, kwam er een team voor 1 dag op die zei dat het al te ver verloren was dus gingen ze direct weer. Op een gegeven moment was het acc zelfs inactief terwijl we geen VV meer hadden ivm de nood vv die nog niet terug gezet was na gebruik. Sjoerd is daarna nog enkele dagen semi-actief wezen deffen (semi-actief omdat hij druk was) dus respect daarvoor dat hij niet direct runde. (Zag ik toevallig Gentleturk? Dat is dan weer een zeer discutabele move geweest.)



Onze doelstelling is 100% wereldwinst. We weten alleen dat er een kans bestaat dat we deze doelstelling niet gaan halen, waardoor ik persoonlijk niet hoog van de toren ga blazen hoe wij in geuren en kleuren Fide gaan verpletteren. Dit komt naderhand wel mochten we als overwinnaars er uit komen, en ik weet zeker dat als Fide de battle wint we dit ook (terecht) nog tijden aan moeten gaan horen. Verkoop de huid niet voor de beer geschoten is, kom maar met de trashtalk zodra de eerste resultaten binnen zijn!


En hoe kwam het dat niemand reageerde op de deff aanvraagvan de nieuwe spelers van gentleman ?
Vind het niet zo gek dat ze meteen gestopt zijn :p
 

DeletedUser69389

Guest
En hoe kwam het dat niemand reageerde op de deff aanvraagvan de nieuwe spelers van gentleman ?
Vind het niet zo gek dat ze meteen gestopt zijn :p

Plus dat wanneer ze vragen om een fatsoenlijk acc ze alweer een drama acc aangeboden kregen.
 

DeletedUser77014

Guest
En hoe kwam het dat niemand reageerde op de deff aanvraagvan de nieuwe spelers van gentleman ?
Vind het niet zo gek dat ze meteen gestopt zijn :p
Er waren niet echt DEF aanvragen, ze kwamen op het moment op het account toen de huidige speler Sjoerd er niet was en er al enkele aanvallen binnen kwamen zonder tags en die aankwamen op dorpen die gestacked of gedodged moesten worden. Sjoerd stak al de tijd in zijn account die hij had onze zijn werk, maar als het aankwam op verdedigen en stacken waren er CO's nodig, die kwamen net te laat.
 
Reactiescore
1.167
Er waren niet echt DEF aanvragen

Niet echt deff aanvragen, ze waren er dus wel maar jullie hebben er niks mee gedaan, uiterat zonde.

, ze kwamen op het moment op het account toen de huidige speler Sjoerd er niet was en er al enkele aanvallen binnen kwamen zonder tags en die aankwamen op dorpen die gestacked of gedodged moesten worden.

Serieus? Er kwamen op mijn front geen aanvallen op gestackte dorpen, die kwamen pas 's middags en dat waren alleen maar fakes. Bij Savior idem. Er is helemaal geen reet gedaan op Gentleman, van wat ik mee kreeg is er bij Savior zijn front één treintje gesniped, bravo!
Verder lijkt me dodgen toch ook niet zo moeilijk.


Sjoerd stak al de tijd in zijn account die hij had onze zijn werk, maar als het aankwam op verdedigen en stacken waren er CO's nodig, die kwamen net te laat.

Oftewel, geen tijd. Het account stond voor de blitz prima maar er is gewoon niks mee gedaan.
 

DeletedUser77822

Guest
Dit is gewoon 1 grote farce.
Hoeveel front heeft deze nieuwe stam nou daadwerkelijk met Fide? Als ze echt serieus wat willen doen tegen Fide, hadden ze ingegrepen op de fronten waar het echt nodig was, maar ze kozen ervoor om de frontaccounts dood te laten bloeden en aan hun zelf te denken. Iets dat spelers als 4F natuurlijk ook totaal niet vreemd is...

Wat vrij bijzonder is, is dat het 4Farmers wederom is gelukt om spelers achter zich te scharen, deze keer in de vorm van Deluxe. Inmiddels hebben ze de totale 360 graden rondom hun cluster gemaakt en met iedereen bondjes gesloten om die vervolgens weer keihard te laten vallen en ze weer tegen die spelers te keren. De hoeren van W49 kun je ze inmiddels wel noemen.
Dit account is inmiddels by far de grootste onbetrouwbare groep mensen die ik in mijn TW historie heb meegemaakt. Afspraken maken kun je niet met ze, of die worden doodleuk verbroken.
Het valt me tegen dat Deluxe zich zo makkelijk laat overhalen met zo'n account te gaan samenwerken.
Spelers die zich hebben geofferd voor hen, zoals Justin, krijgen nu keihard een dolk in de rug.

Ik denk dat Fide ook de enige stam is die een zege verdient. Want die uien gaan niks doen tegen Fide, maar spelers als holsappel, mijzelf, Dodo en oud Irid spelers aanvallen. Dat gaat er gebeuren, mark my words. En dat alles onder de noemer "naar Fide toe te groeien". Wat ik dus zeg, 1 grote schijn....
 
Bovenaan