Met Ui: Schijnheilig of onwetend?

DeletedUser61134

Guest
Ik vind de rekruuts van RDR wat minder.
Begon net zo lekker te draaien
 
Reactiescore
2.303
Dit is eerder jullie qualiteit compenseren met kwantiteit. Een zootje ongeregeld keer op keer nieuw leven in blazen gaat jullie nergens brengen. Zie meow w47.
 

DeletedUser34772

Guest
zwak, maar ach, stam is gedoemd tot falen

verder vind ik het wel opvallend dat fide blijkbaar wel contact had met deluxe (bg?), en er op aandrong dat ze bepaalde mensen niet in hun stam lieten oid. eckte toppers vragen niet om de hulp van een kutnoobstammetje
 

DeletedUser75767

Guest

IS DIT JALOEZIE OF ZULLEN WE HET HOUDEN OP "KUT NU MOETEN WE ECHT AAN DE BAK"
Jaloers op een zooitje 'tegenhangers' in 1 stam gooien en hopen dat dit gaat lukken. Jaloers op de geweldige clusters van de spelers die gemaakt zijn om tegen elkaar te strijden? Jaloers op een stam waar leiders van 3 gevallen stammen het nu samen gaan proberen? Jaloers op jullie doorzettingsvermogen? Nee niet echt, droom verder.
 

DeletedUser64230

Guest
Stop anders gewoon met janken :p
Vertelde laatst aldo nog, hoe fide zichzelf de hemel in prijst met runnens van de tegenpartij, en vervolgens alles op alles gooien om te huilen over tegenstand die ontstaat :p stelletje jankies zo
 

DeletedUser77723

Guest
Mag ik zeggen dat heel dit Topic veel te ver uit 1 wordt getrokken :(
Ik zou zeggen , als iedereen zich beter voelt als een ander, mekker dan niet hier op het AF maar laat je skills zien in het spel.
Dan kan ik pas respect voor de gene opbrengen die een dialoog aangaat met een andere speler.
In een dialoog ontstaan nieuwe betekenissen en inzichten.
Meningen worden naast elkaar geplaatst in plaats van tegenover elkaar.
De dialoog creëert verbondenheid, gebaseerd op wederzijds respect.
Luisteren met aandacht en onderzoeken van de eigen oordelen zijn essenties van een dialoog.
Dat kan ik nu dus echt niet, het lijkt soms wel een kleuterklasje , alle met de vingertjes wijzend naar elkaar " hij deed die / Nee hij doet het juf Pffff.
Je wordt er al moe van bij het zien van deze onzin.
 

DeletedUser

Guest
zwak, maar ach, stam is gedoemd tot falen

verder vind ik het wel opvallend dat fide blijkbaar wel contact had met deluxe (bg?), en er op aandrong dat ze bepaalde mensen niet in hun stam lieten oid. eckte toppers vragen niet om de hulp van een kutnoobstammetje
Vertel eens? BG was er niet en contact is er vrijwel met iedereen onderling. Heb alleen nog nooit vernomen dat wij als Fide erop aangedrongen hebben mensen niet in bepaalde stammen te laten.

Stop anders gewoon met janken :p
Vertelde laatst aldo nog, hoe fide zichzelf de hemel in prijst met runnens van de tegenpartij, en vervolgens alles op alles gooien om te huilen over tegenstand die ontstaat :p stelletje jankies zo

Kayo, je weet toch dat ik graag jank. :(
 

DeletedUser77699

Guest
eckte toppers vragen niet om de hulp van een kutnoobstammetje
Zij vragen niet, wij bieden aan.
Alleen respectvolle spelers krijgen hulp aangeboden en daar ligt het verschil.
Toch bedankt voor je zéér respectvolle mededeling, we love you to :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64230

Guest
Vertel eens? BG was er niet en contact is er vrijwel met iedereen onderling. Heb alleen nog nooit vernomen dat wij als Fide erop aangedrongen hebben mensen niet in bepaalde stammen te laten.



Kayo, je weet toch dat ik graag jank. :(

Grapjas :(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hmmm, ben eigenlijk toch wel benieuwd naar die stam daar in het Oosten.
Gezien wat er gebeurd is en wat voor uitspraken veel van de spelers in Met Ui gedaan hebben is het allemaal een beetje een vreemde bedoeling. Eerlijk gezegd heb ik zo op het eerste gezicht ook weinig vertrouwen in de stam en lijkt ruzie mij onvermijdelijk. Uiteraard is het logisch dat de spelers van Met Ui nog een laatste poging willen doen iets van de wereld te maken door de krachten te bundelen, het maakt het alleen allemaal niet minder hypocriet.

Toch wil ik Met Ui succes wensen op Wereld49 en laten we hopen dat er een paar mooie oorlogen gaan komen. Ik zou zeggen ; Bewijs ons het tegendeel en laat zien dat jullie er dan ook daadwerkelijk iets van kunnen!
 

DeletedUser61134

Guest
Hmmm, ben eigenlijk toch wel benieuwd naar die stam daar in het Oosten.
Gezien wat er gebeurd is en wat voor uitspraken veel van de spelers in Met Ui gedaan hebben is het allemaal een beetje een vreemde bedoeling. Eerlijk gezegd heb ik zo op het eerste gezicht ook weinig vertrouwen in de stam en lijkt ruzie mij onvermijdelijk. Uiteraard is het logisch dat de spelers van Met Ui nog een laatste poging willen doen iets van de wereld te maken door de krachten te bundelen, het maakt het alleen allemaal niet minder hypocriet.

Toch wil ik Met Ui succes wensen op Wereld49 en laten we hopen dat er een paar mooie oorlogen gaan komen. Ik zou zeggen ; Bewijs ons het tegendeel en laat zien dat jullie er dan ook daadwerkelijk iets van kunnen!

Nja, Deluxe heeft dus de "mindere" spelers gedropped/gestabbed/whatever je het wil noemen. Enkele daarvan zitten nu in RDR.
Dubium vertrok ook vlak erna wat er vast mee te maken heeft.
 

DeletedUser7072

Guest
Een nieuwe stam in het Westen van de wereld als tegenwicht tegen Fide die het nu uitstekend doet is ook opzichzelf geen slecht idee. Zowel Deluxe als Mono/Irid functioneren niet goed genoeg als stam, misschien dat een combinatie van de beste leden van beiden dit wel doet, eventueel aangevuld met mensen uit Crows, een TMS of een age. Ik weet ook niet of je dit ooit met TMS besproken hebt Ramon, of dat het gewoon een impulsieve hersenspinsel was die je op dat moment had. Wel is het vreemd dat dit niet intern besproken is geweest, als het echt een serieus plan is geweest uberhaubt.
Bron

1 Oktober. Deze fusie kon iedereen zien aankomen na de val van Deluxe.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik ben eerlijk gezegd de mening toegedaan dat de huidige spelers van met ui, ook gewoon binnen hun ex stammen zich hadden kunnen inzetten tegen Fide, nu destabiliseren ze dergelijke stammen en ik vraag mij af met ui nu een beter antwoord kan bieden op Fide dan de stammen die reeds bestonden.
 

DeletedUser

Guest
Nja, Deluxe heeft dus de "mindere" spelers gedropped/gestabbed/whatever je het wil noemen. Enkele daarvan zitten nu in RDR.
Dubium vertrok ook vlak erna wat er vast mee te maken heeft.
Het volgende lid van R.D.R. is ondertussen ook vertrokken, onderlinge problemen?
 
Bovenaan