met PP betalen om een Vlag te Vervangen? (binnen 24 uur nadat je de vlag al had vervangen)

Reactiescore
0
Gisteren heb ik twee nukes geslacht, dus heb ik een rekruteervlag opgehangen in m'n main
Nu wordt dat dorp aangevallen (4 nukes)
Ik zou graag een DEF vlag ophangen maar dat kan niet vóórdat die trein arriveert.
Ik voel me genaaid :(
24PP?
Ik vind eigenlijk dat het gratis zou moeten zijn omdat het overmacht is; het is bijna onmogelijk om te voorspellen of je binnen 24 uur aangevallen zal worden of pas daarná.
Maar aangezien het tevens een kwestie van planning is zou het niet onredelijk zijn om er wat PP voor te rekenen
Als u hier over stemt, gelieve dan te reageren met 'Gratis' of 'xx PP' (kies een prijs die je redelijk vindt, bvb de 24PP die ik voorstel, of 10 of 37 of 102.)

@mensen die hier tégen zijn;
Inno games is een bedrijf met een bottom line dus is het in het algemeen belang als er PP wordt uitgegeven zodat de NLse server voortbestaat
Dit concept voegt 7% kans op overleving toe, da's dus een speler die niet stopt met spelen.

@inno mods
gelieve dit door te voeren vóórdat de trein arriveert XD
ty <3

Het grootste dorp is meestal hetgeen dat als eerst wordt aangevallen door een grotere speler.
Dat is tevens het dorp waar je je vlag regelmatig wijzigt; grondstoffen vlag, munten, off, rekruteer... het zal vaak voorkomen dat je je Def vlag niet kan gebruiken wanneer je hem nodig hebt, wat een mankement

Dank voor uw aandacht, het is therapeutisch om deze traumatische gebeurtenis te verwerken
 
Laatst bewerkt:
Upvote 0
Bovenaan