Merry Christmas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
974
merry-christmas-banner.jpg

Jaja,
tot mijn grote schrik zag ik nog geen kerst topic op het w14 topic, zo ik (als geilende aandacht zoekende topic maker :D) greep me kans. Eerst nog even een grote bak met gluhwein gemaakt zodat het schrijven wat makkelijker (Niet beter), maar wel stukken makkelijker maakt. Maar waarom is het kerstgevoel hier nog niet gekomen? Ik vroeg het me af. Missen w14 spelers tegenwoordig het kerstgevoel of ligt het dieper? Waarschijnlijk wel iets met de haat tussen stammen die proberen het TW leven van elkaar zuur te maken.. Gelukkig hebben jullie (de conflict zoekende) Howlin die nu toch maar wat kerstgevoel op w14 probeert te brengen.

Overwinningen:
Da Capital
Howlin
Mr Grizzly
almkerk
iced sheik
apen50
tine
devil503
Mr. Braam
Wie volgt? En nee David, je mag er niet af :D

Zo bij deze (pure onzin, lees dit niet als je geen interesse in onzin hebt of je naam Yoeri is),
Wens ik iedereen (Ja Zelfs al me vijanden, howlin haterzzz, fan stammen en zelfs... Spekky) prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar. Iedereen wens ik de beste dagen met hun gezin en/of familie. Narko en tammie, smoke en geniet. Maar met mate. En Yoeri, ik weet dat je lange teksten haat, maar voor deze keer mag je me dan officieel aanvallen (In de aanvalstoppen). Vincent (Spekky), hoop dat de Kerstman je niet vergeet in het eenzame Australië. Brandon, ja, de kerst-stop is echt nu. Dus farmen op w21 is nutteloos voor je het weer vergeet. Mitch, hoop snel weer dat je een latop krijgt, maar helaas kon de Kerstman het dit jaar niet permitteren om je er 1 te geven door de kredietcrisis. Feyenoordsfans, geniet van deze dagen zonder nederlaag te zien. Koen, met veel geluk het nieuwe jaar in met Livia. Tom, mogen gei nog velen vv's krijgen waar je klusjes op mag doen. Bas, nog velen gelukkige jaren samen op Eaton. Iced en Master feli met jullie Mod benoeming, mogen jullie nog velen mensen bannen volgend jaar. Ramoth, mag je nog velen jaren dit w14 forum in de gaten houden. Moon, laten we samen nog is terug denken aan Int met een glas pure wodka. Mark, ik wens je veel succes met je bacardi ijsthee en mogen we nog velen gelukkige jaren samen Revo leiden. Bjórn, mogen er nog velen interns voor je neerstrijken en we blijven mogen genieten van je opmerkingen. Lienee (sake), na gisteravond in de chat heb ik maar 1 ding te zeggen. Voortaan neem je de trein/bus/tram verplaats een taxi. Niels, nog veel gelukkige spam jaren en mag je hopelijk ooit Carette overtreffen. Chucky, ik wens je over een week weer veel succes met je comeback op w14. Miccie, ik meld je met een glimlach op me gezicht dat je ook in 2011 de stamnoob zal zijn in Revo. Eric, ik vraag je 1 ding.. 1 ding. Stop met die pulp muziek te luisteren en pest die taxi chauffeurs toch niet zo. Gino, Thomas en Nico, wens ik nog velen gelukkige jaren op het account. En nog een keer Björn dan maar, mogen gei nog velen fakes sturen. Harris, veel succes met rang 15 te halen (net onder eaton dus) en je bent een geweldige speler en daarmee een onmisbaar deel van Revo.. En mogen we nog velen teksten te lezen krijgen van .Excitement. En wens ook Roland en Marco nog veel succes op andere werelden ondanks jullie er al een tidje niet meer zijn blijven we jullie missen.

En zo kan ik nog wel uren doorgaan, maar doordat de alcohol begint uit te werken sluit ik af met de beste wensen en prettige feestdagen voor iedereen. En nu terug naar de realiteit door chagrijnig te doen door die aanvalstop. 3 dagen stil liggen met farmen w21. -_- Welke sukkel heeft dit bedacht.

Peace,
.Howlin
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Gelukkig kerstfeest iedereen :D :D

Patrick, ik snap wel dat Yoeri die zooi niet leest
 
Reactiescore
974
Reactiescore
974
Ja :)
 
Reactiescore
974
Volgende slachtoffer klaar:
nytsmd.png
 
Reactiescore
974
2hovk8h.png
 
Reactiescore
974
Kost me 2 min max per ding. Normaal zou ik farmen op w21, maja -_-
 

DeletedUser

Guest
kerstbal.png


Patrick de kerstboom :$

Ben niet zo'n held als hem, ik doe paint XD
 
Reactiescore
974
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan