Merry christmas & newyear

DeletedUser

Guest
Maak er maar een goed feest van, het is toch aanvalsstop, dus zuipen kan je alvast alweer doen :D.

Fijne wensen voor 2010!
 

DeletedUser

Guest
Wel, ook aan de andere van wereld 8 fijne feestdagen gewenst, vriend of vijand, maakt nu niets uit :) op een gelukkig nieuw jaar !
 

DeletedUser

Guest
vanaf deze kant ook !!!!!!!!
prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar
 

DeletedUser14331

Guest
Bij deze wens ik ook iedereen prettige feestdagen toe.
 

DeletedUser

Guest
Bij deze wens ik ook iedereen prettige feestdagen toe.

Ondanks de waarschuwingen ook aan jou hele fijne feestdagen, hier kan je me geen waarschuwing voor geven want het is geen gespam ^^ vertel is wat over je zelf dj freak, we zien je wel als mod functioneren maar weten heel weinig van je. Is dit je enige wereld enz enz.
 

DeletedUser

Guest
Ondanks de waarschuwingen ook aan jou hele fijne feestdagen, hier kan je me geen waarschuwing voor geven want het is geen gespam ^^ vertel is wat over je zelf dj freak, we zien je wel als mod functioneren maar weten heel weinig van je. Is dit je enige wereld enz enz.

Wees maar blij dat het maar waarschuwingen waren, van mij waren het meerdermaals berispingen :p.

Ohjah, de mods mogen ook een gelukkig nieuwjaar worden gewenst, & veel werkplezier in 2010 <3.
 

DeletedUser

Guest
haha ja soms berispingen en waarschuwingen, goed dat je het zegt, ook aan de gehele leiding hier een goed 2010 en fijne feestdagen gewenst, als onze dj freak zo lief is dit voor ons over te willen brengen :)

jammer impres dat je niet meer speelt, ik denk dat ik nu gratis PA als kerstcadeautje krijg ^^
 

DeletedUser

Guest
Heel wereld 8, fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.
Voor sommige wat minder gelukkig als ze tegen ViB aanliggen hihihi.

Maar in iedergeval, maak er leuke dagen van :D!
 

DeletedUser35939

Guest
prettige feesten aan iedereen

Hopelijk wordt het een spetterend 2010
 

DeletedUser14331

Guest
Ondanks de waarschuwingen ook aan jou hele fijne feestdagen, hier kan je me geen waarschuwing voor geven want het is geen gespam ^^ vertel is wat over je zelf dj freak, we zien je wel als mod functioneren maar weten heel weinig van je. Is dit je enige wereld enz enz.
Ik mod ook nog W9 en Vrij forum/ditjes en datjes (inclusief spellen forum). Zelf speel ik op w1 en w16 (dus basisinstellingen addicted ;)).
 

DeletedUser

Guest
Ik mod ook nog W9 en Vrij forum/ditjes en datjes (inclusief spellen forum). Zelf speel ik op w1 en w16 (dus basisinstellingen addicted ;)).

leuk je te leren kennen ! vind dat er toch enige band moet komen tussen forumganger en mod :)
 

DeletedUser

Guest
Niet dat veel mensen hier mij kennen, maar ook ik wens iedereen van W8 een fijne kerst en natuurlijk een gelukkig 2010 :cool:

xx
Azaah
 

DeletedUser

Guest
Vrolijk kerstfeest & een gelukkig nieuwjaar!

Ik hoop dat ons een leuk jaar tegemoet gaan.
 

DeletedUser

Guest
~M.C~ Wenst Heel wereld 8

Een Prettige en fijne kerst toe!;)


Stamnaam: Merry Christmas
Tag: ~M.C~
Aantal leden: 2
Punten van de 40 beste spelers: 19.592.530
Puntentotaal: 19.592.530
Puntengemiddelde: 9.796.265
Rang: 24
 

DeletedUser

Guest
Ik wens iedereen op w8 een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!
 
Bovenaan