Mercy

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16564

Guest
Wrm ga jij niet op mij in
Hier kan zo'n verkeerde interpretatie aangegeven worden :D!

Als stacken voor samen werken staat zijn de stammen die 'te goed' stacken dan ook 'te pro' ? Stacken is geen kunst pas als de stammen gelijk opgaan of teminste een paar klappen uitdeely spreek ik van een overleefde oorlog. Nogmaals het verleden is geen garantie voor de toekomst !

Ik ben van mening dat verkeerd stacken bestaat:
-Dorpje met lage muur.
-Van te ver OS sturen en tegen de tijd dat de OS er is, de aanvaller dus eigenlijk OSsen (en dit soms pas na diverse dagen weghalen xD!)
-De verkeerde dorpen stacken, en niet aan de frontlinie, maar in de 2e linie gepwned worden.
-Met als resultaat dat die def wegvalt die voor een deel/grotendeels in de frontlinie staat (stond).

Voilá, 4 tips over waar je op moet letten tijdens het stacken. Enig idee hoe vaak er op z'n minst 2 van de 4 van mijn punten fout gaan, laat staan hoe vaak er slechts 1 puntje fout gaat?

Ik snap alleen niet waarom je in 1 zin van "Stacken is geen kunst" kan eindigen met "tenminste een paar klappen uitdeely spreek ik van een overleefde oorlog", maar dat zal je mij in je volgende post waarschijnlijk wel uitleggen :D.
 

DeletedUser

Guest
Als je een topic wil maken met tips voor stacken moet je dat ergens anders doen.

Maar even naar de zin die je niet snapte : ik bedoelde dat als je allen maar deft en het eenrichtingsverkeer is ( met bijv een klein front) en daarna pochen dat je een oorlog overleeft hebt DAT IS NIKS iedereen kon in die oorlog deffen aangezien mercy zo "geweldig" is moet dat wel maar, ik zie nergens resultaten van stoten die zij {R.R} toebrachten

Hoe kan he dan van een overleefde of geslaagde oorlog spreken als je zelf allen bezig was met incomings ? In mijn ogen heb je dan niks bereikt
 

DeletedUser16564

Guest
Als je een topic wil maken met tips voor stacken moet je dat ergens anders doen.

Maar even naar de zin die je niet snapte : ik bedoelde dat als je allen maar deft en het eenrichtingsverkeer is ( met bijv een klein front) en daarna pochen dat je een oorlog overleeft hebt DAT IS NIKS iedereen kon in die oorlog deffen aangezien mercy zo "geweldig" is moet dat wel maar, ik zie nergens resultaten van stoten die zij {R.R} toebrachten

Hoe kan he dan van een overleefde of geslaagde oorlog spreken als je zelf allen bezig was met incomings ? In mijn ogen heb je dan niks bereikt

Hey, jij gaf aan dat stacken geen kunst is, ik vertel je alleen waar het fout kan gaan. Als ik er een topic over wilde openen, had ik dat wel gedaan.

In feite kan ik nou ook zeggen: Als je een topic wil maken met uitlatingen over geweldig deffen moet je dat ergens anders doen.

En m.b.t. de zin die ik niet snapte: als je die leest in een seksueel opgewonden bui, kan je dat heel anders interpreteren. Welke zin ik anders niet snap zou ik niet weten :).

Verder ben ik het met de rest van je post wel eens, alleen heb ik het idee dat je af en toe mijn humor zwaarder interpreteert dan de bedoeling is :D.
 

DeletedUser

Guest
Hey, jij gaf aan dat stacken geen kunst is, ik vertel je alleen waar het fout kan gaan. Als ik er een topic over wilde openen, had ik dat wel gedaan.

In feite kan ik nou ook zeggen: Als je een topic wil maken met uitlatingen over geweldig deffen moet je dat ergens anders doen.

En m.b.t. de zin die ik niet snapte: als je die leest in een seksueel opgewonden bui, kan je dat heel anders interpreteren. Welke zin ik anders niet snap zou ik niet weten :).

Verder ben ik het met de rest van je post wel eens, alleen heb ik het idee dat je af en toe mijn humor zwaarder interpreteert dan de bedoeling is :D.

ookal kunnen die dingen fout gaan dan moet je dat als topstam zo noemen ze zichzelf ongeveer dat wel kunnen.

in feite kan je dat helemaal niet zeggen ik beargumenteer slechts mijn post

ik kan niet met iedere bui rekening houden

en dit is tenslotte online ik kan je gezichtsuitdrukking en je stem niet zien/horen. dan kan ik lastig je humor goed interpreteren
 

DeletedUser16564

Guest
ookal kunnen die dingen fout gaan dan moet je dat als topstam zo noemen ze zichzelf ongeveer dat wel kunnen.

in feite kan je dat helemaal niet zeggen ik beargumenteer slechts mijn post

ik kan niet met iedere bui rekening houden

en dit is tenslotte online ik kan je gezichtsuitdrukking en je stem niet zien/horen. dan kan ik lastig je humor goed interpreteren

Fair enough.

Just as I did.

Ahjah, je leest nog niet zolang 'mijn posts', iets waar ik wel eens rekening mee vergeet te houden.

Fair enough & hetzelfde antwoord als de zin hierboven :D.


Maar het "waarom ga je niet op mij in" was dus gewoon een zin waarvan ik dacht "[preuts]Lolololol, seksueel-doordenkertje, hihi[/preuts]"
Excuses voor de mogelijkheid tot misinterpretatie :).
 

DeletedUser

Guest
Heb mijn begin stuk aangepast.
Zal zeggen en be oordel over mercy.

mvg
 

DeletedUser

Guest
Alleen spijtig dat jij daar binnenkort geen deel meer van gaat uitmaken :rolleyes:.

Haha let jij maar eens op maat ;)

Oke ik had bijna 1 miljoen en top 100 alleen toen kwam jij aanwandelen met nog 3 stammen !.

kreeg op een gegeven moment 800 aanvallen.
Van 3 stammen ,
en dat was 3 maand leden dus in 3 maand tijd iets van 5000 aanvallen gehad en maar 40 dorpen ofzo verloren.

Dus spijtg van jullie..

@ Res Res2(toen RR en RR0)
En Ctrl

Dus.
 

DeletedUser

Guest
euh,...
k versta t nie meer,...
aangevallen door 3 stammen?
tellen moraalbrekerstammen daarbij?
 

DeletedUser

Guest
Ja.
RR zaten 4 spelers in die me aanvalden.(Clairden en edelde)
En RRO een stuk of 6 spelers die clairde en edelde met behulp van RR.
En War kwam af en toe even een stuk of 20 dorpen slopen/
 

DeletedUser

Guest
Ja.
RR zaten 4 spelers in die me aanvalden.(Clairden en edelde)
En RRO een stuk of 6 spelers die clairde en edelde met behulp van RR.
En War kwam af en toe even een stuk of 20 dorpen slopen/

Wow als topic maker blijf je zelf ook lekker on topic
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan