Mental vs Heinz.

DeletedUser

Guest
Hierbij verklaren wij -Mental- officieel, aan Heinz. de oorlog.

In de beginfase hebben Heinz. spelers meerdere malen -met meer of minder succes- onze spelers aangevallen. Daarna heeft men gerekruteerd aan onze Noordkant en sluit men alom verdragen om tegen Cyan te kunnen strijden. Ook wij hebben een aanbod gehad:

MeisterShizzle 17.04.14 20:52
Beste Triador,

Wij hebben binnen Heinz. een goed gesprek gehad en daaruit zijn we tot de conclusie gekomen dat we eventueel indien jullie ook interesse zouden hebben een NAP zouden willen afsluiten aangezien we ons momenteel eerder willen bezig houden met cyan. Ik ben benieuwd naar jullie reactie :)

Simon

Triador 17.04.14 21:01
Beste [player]MeisterShizzle[/player],

Ik kan een lang onzinverhaal houden of je gelijk duidelijkheid verschaffen, het lijkt me dat wij allebei gebaat zijn met het laatste. Het antwoord is daarom: Wij zijn niet geïnteresseerd.

MvG,

[player]Triador[/player]
... en afgewezen.

Mental speelt geen overlevingsstrategie van fusies en onbeperkte aannames, Mental hoeft niet de nr. 1 stam te worden, maar als we dat worden, dan doen we dat op eigen kracht.

Ons team van strijders, speelt om te kunnen vechten of het nu 1 vs 1 is of een stamaanval.

Wij zijn aan geen enkele stam gelieerd, wij hebben geen BG's of NAP's nodig zoals Heinz. en vechten onze eigen oorlogen uit. Als stam, als veteranen, als liefhebbers van een grote en lange strijd.

Laat de oorlog beginnen!

Namens Mental,

Triador


Stats van voor de oorlogsverklaring:

Author zei:
Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: Heinz.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 3
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 8,072
Kant 2: 22,248
Verschil: 14,176

chart
 

DeletedUser

Guest
leuk:) moge de beste winnen!
Vechten in-game houden, en hier enkel verslag uitbrengen;)
 

DeletedUser35742

Guest
Het lijkt me niet zo netjes om de diplomatie van Heinz. aan de rest van de wereld te verkondigen. Als ze Mental hadden gestabbed, of onbeleefd overkwamen in die PM dan had ik het misschien kunnen begrijpen, maar nu nee. Ondermijnt ook volledig wat je zegt. Dat jullie het op eigen kracht wel af kunnen. Maar vervolgens zet je wel een PM op het forum waardoor heel Cyan weet wat Heinz doet/probeert te doen, wat op zijn beurt weer best zou kunnen betekenen dat Cyan zich op Heinz. gaat focussen. Niet netjes.
 

DeletedUser

Guest
Wel, dan mogen jullie cyan ook de oorlog verklaren gezien zij ook met alle rim stammen vriendjespolitiek bedrijven om andere stammen uit te schakelen.
 

DeletedUser

Guest
Laat het een eerlijke strijd worden!

Het lijkt me niet zo netjes om de diplomatie van Heinz. aan de rest van de wereld te verkondigen. Als ze Mental hadden gestabbed, of onbeleefd overkwamen in die PM dan had ik het misschien kunnen begrijpen, maar nu nee. Ondermijnt ook volledig wat je zegt. Dat jullie het op eigen kracht wel af kunnen. Maar vervolgens zet je wel een PM op het forum waardoor heel Cyan weet wat Heinz doet/probeert te doen, wat op zijn beurt weer best zou kunnen betekenen dat Cyan zich op Heinz. gaat focussen. Niet netjes.

Weet je überhaupt wat Heinz. ons heeft geprobeerd te flikken of? Ze rekruteren eerst Graspeel boven ons cluster waarmee zij edelrichtingen afsluiten, vervolgens krijgen zeker 7 spelers van Mental een aanbod om Heinz. te joinen en nog geen week later vragen ze een N.A.P aan?? Dat vind ik pas belachelijk daar is het tonen van een aanbod niks bij in mijn ogen.
 

DeletedUser65460

Guest
Als mental nou eens zijn naam naar Perry. verandert, succes gegarandeerd :rolleyes:
 
Reactiescore
111
Veel succes aan beide :bijl:

Ik mis alleen een kaartje :(
 

DeletedUser28257

Guest
Laat het een eerlijke strijd worden!



Weet je überhaupt wat Heinz. ons heeft geprobeerd te flikken of? Ze rekruteren eerst Graspeel boven ons cluster waarmee zij edelrichtingen afsluiten, vervolgens krijgen zeker 7 spelers van Mental een aanbod om Heinz. te joinen en nog geen week later vragen ze een N.A.P aan?? Dat vind ik pas belachelijk daar is het tonen van een aanbod niks bij in mijn ogen.

Dat is inderdaad de algemene tactiek van die Meistershizzle. Had ik na een tijd ook al door dat hij leden had aangesproken uit voormalig Sealed.

Anyways. Succes. Ben benieuwd hoe het uitdraaid. Alhoewel mijn gok gaat naar een complete overwinning voor Mental.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68973

Guest
Succes aan beide kanten, al geef ik mental een licht voordeel :p

En ik ben het voor het eerst ook eens met hokuz :D
 
Bovenaan