Mental vs Heinz.

Reactiescore
581
Tuurlijk niet, is gewoon weer een kronkel van Cleo. Die kronkelt het hele AF aan elkaar. Je zou haast denken dat hij het zelf nog gelooft.
Zouden zijn eigen stamleden ook al van hem af willen dat ze op eigen initiatief het halve heinz-forum naar hun vijanden doorsturen?
Dat denk ik dus ook...
 

DeletedUser25148

Guest
Met wie moet je aanvallen dan? Met de inactieve .Showtime? Met weetnie die liever vandaag dan morgen op delete gaat? Met Meister die zijn afspraken niet nakomt... met wie wil jij in vredesnaam aanvallen. Ik heb info gekregen over je hele stam en alle spelers... jullie zijn eraan voor de moeite. Krijg je ervan... als je zo'n grote bek op zet, zelf aan spionage doet... dan komt er een moment, dat het zich tegen je keert.

Fijn voor R_R ook... zo'n fusie partner...

weet niet hoe je aan die verkeerde info komt. maar je denkt nu weer heel wat te zijn. show voor alle duidelijkheid heeft veel te druk even met zijn vader waar het zeer slecht mee gaat. (dat jij tw kiest boven je eigen familie en je ouders je niet intereseren)
Weetnie gaat echt niet op delete. zou jete graag willen jij .
Meister is idd niet het type dat zn afspraken nakomt. maar dat zegt niets over zijn mee doen met aanvallen.
Ik zie hier dus weer een oude triador de dictator die nu alleen maar onrust zaaid om niets. :D
En idd vroeg ik via een enquite of we wilde aanvallen. er was namelijk andere datum vast gesteld en wij leven in democratie. en niet in dictatuur zoals bij jullie. dus alles word samen besloten. Dat heet saamhorigheid binnen een stam.
en de enige die spioneerd ben jij blijkbaar :) maar dat heb je als je alleen maar kan winnen met vies spelen he
 
Reactiescore
581
Soms is de beste damagecontrol... gewoon toegeven dat je er naast zat... en blunders begaan hebt. Een Mea Culpa, jij richt je eigen stam en elke stam waarmee je fuseert nog ten gronde.
 

DeletedUser33211

Guest
weet niet hoe je aan die verkeerde info komt. maar je denkt nu weer heel wat te zijn. show voor alle duidelijkheid heeft veel te druk even met zijn vader waar het zeer slecht mee gaat. (dat jij tw kiest boven je eigen familie en je ouders je niet intereseren)
Zo fout is die info dan niet toch? Met alle respect voor showtime uiteraard want zoiets wens je niemand toe. Feit is dus wel dat je indd aangeeft dat de inactiviteit er is (los van de reden).

Weetnie gaat echt niet op delete. zou jete graag willen jij .
Is te hopen voor jou dat deze info niet correct zou zijn want anders zou dit wel een erg stevige aderlating zijn. Maar je weet wat ze zeggen: "Waar rook is, is vuur".

Meister is idd niet het type dat zn afspraken nakomt. maar dat zegt niets over zijn mee doen met aanvallen.
Dit bevestig je dus ook.

2 van de 3 items bevestig je onrechtstreeks. Het 3e is een welles nietes zaakje. Maar wat denk je nu dat de buitenwereld hier van denkt?

Ik zie hier dus weer een oude triador de dictator die nu alleen maar onrust zaaid om niets. :D
En idd vroeg ik via een enquite of we wilde aanvallen. er was namelijk andere datum vast gesteld en wij leven in democratie. en niet in dictatuur zoals bij jullie. dus alles word samen besloten. Dat heet saamhorigheid binnen een stam.
en de enige die spioneerd ben jij blijkbaar :) maar dat heb je als je alleen maar kan winnen met vies spelen he

Een dictatuur is er binnen Mental al helemaal niet. We worden door onze leider netjes om de hoogte gehouden van de stand van zaken. tevens heeft éénieder zijn inbreng: groot of klein. In tegenstelling tot wij, heb je blijkbaar geen enkel idee hoe het er bij ons aan toe gaat.

Behalve jezelf continu voor schut te zetten heb ik nog maar weinig interessante dingen van je gelezen.
 

DeletedUser25148

Guest
Zo fout is die info dan niet toch? Met alle respect voor showtime uiteraard want zoiets wens je niemand toe. Feit is dus wel dat je indd aangeeft dat de inactiviteit er is (los van de reden).


Is te hopen voor jou dat deze info niet correct zou zijn want anders zou dit wel een erg stevige aderlating zijn. Maar je weet wat ze zeggen: "Waar rook is, is vuur".

Dit bevestig je dus ook.

2 van de 3 items bevestig je onrechtstreeks. Het 3e is een welles nietes zaakje. Maar wat denk je nu dat de buitenwereld hier van denkt?



Een dictatuur is er binnen Mental al helemaal niet. We worden door onze leider netjes om de hoogte gehouden van de stand van zaken. tevens heeft éénieder zijn inbreng: groot of klein. In tegenstelling tot wij, heb je blijkbaar geen enkel idee hoe het er bij ons aan toe gaat.

Behalve jezelf continu voor schut te zetten heb ik nog maar weinig interessante dingen van je gelezen.

je dorpjes weer wat opgebouwd zie ik omdat je jejezelf weer durft te vertonen. snap niet dat jij durft te reageren nar de blamage die je bent ondergaan. tis jammer dat ik niet de edels had want je had gegarandeerd ver op 0 gestaan. je troepen deden dat wel in ieder geval

Soms is de beste damagecontrol... gewoon toegeven dat je er naast zat... en blunders begaan hebt. Een Mea Culpa, jij richt je eigen stam en elke stam waarmee je fuseert nog ten gronde.


van jou geleerd toch:D
 

DeletedUser33211

Guest
Handige manier om te proberen van het topic af te dwalen cleo...

blamage? je hebt gewoon gigantisch veel clears verloren. Was niet voor niks verdediger van de dag. (zeer zeker ook dankzij de VV binnen de stam die konden inspringen indien ik afwezig was)

Maar dat maakt een stam tot wat het is: Spelers die het voor elkaar willen opnemen.
 

DeletedUser25148

Guest
Handige manier om te proberen van het topic af te dwalen cleo...

blamage? je hebt gewoon gigantisch veel clears verloren. Was niet voor niks verdediger van de dag. (zeer zeker ook dankzij de VV binnen de stam die konden inspringen indien ik afwezig was)

Maar dat maakt een stam tot wat het is: Spelers die het voor elkaar willen opnemen.


uhu en hoop lege dorpjes. of moet ik de berichten gaan plaatsen zoals jullie ook altijd doen. ^^
 

DeletedUser33211

Guest
ik kies zelf wel welke dorpen ik ondersteun en welke niet. Daar heb ik jou echt niet voor nodig. Maareuh... back on topic?

Heinz en de nakende fusie?
 

DeletedUser25148

Guest
ik kies zelf wel welke dorpen ik ondersteun en welke niet. Daar heb ik jou echt niet voor nodig. Maareuh... back on topic?

Heinz en de nakende fusie?

er is geen sprake van een fusie dus topic snel ten einde.
 

DeletedUser25148

Guest
nee idd ik zou ook niet meer gaan fuseren als ik R_R was :p

is ook nooit sprake van geweest dus je bazelt maar wat. kom met bewijzen hiervan aub


en dat er bij ons een lek is betreur ik en wisten we ook wel. Dit bevestigd wel mijn verhaal waarom mental onze massa's zo makkelijk tegen hield. dus zo groots zijn ze dan ook niet. gewoon makkelijk groot geworden noemen wij dat.
 
Reactiescore
581
Nog een keer... jullie massa's waren flut massa's, altijd op één speler en dagen van tevoren... dan krijg je niets en daar is geen informatie voor nodig (en die hadden we ook niet). Je faalt hard als leider jonguh!!!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25148

Guest
Nog een keer... jullie massa's waren flut massa's, altijd op één speler en dagen van tevoren... dan krijg je niets en daar is geen informatie voor nodig (en die hadden we ook niet). Je faalt hard als leider jonguh!!!



even ter info :wink: die massa's waren ruim voordat ik leider was :D alleen de laatste was onder mijn gezag;) en die lukte aardig he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
581
Toen jij geen leider was, speelde niemand wat door... nu wel.

Dat die laatste massa wel succes had, lag aan het feit dat er 3 andere stammen mee deden en wij ons niet op jullie konden concentreren. Dus ik zou maar een toontje lager zingen.
 
Reactiescore
581
Wie wel? Niemand denk ik!

BTW:

Gecondoleerd Cyan... Cleonito in je inbox voor een sollicitatie... de proud leader of Heinz. dat moet toch wel een dieptepunt zijn :cool:
 
Reactiescore
1.367
Wie wel? Niemand denk ik!

BTW:

Gecondoleerd Cyan... Cleonito in je inbox voor een sollicitatie... de proud leader of Heinz. dat moet toch wel een dieptepunt zijn :cool:

Hoe weet je dat hij bij cyan heeft gesolliciteerd?
 
Bovenaan