Mental vs Heinz.

DeletedUser25148

Guest
Als ik jou zie posten, vraag ik me toch altijd af hoe jij leider kan zijn van Heinz. Dat mensen dat accepteren hoe jij met andere personen omgaat, NAP's verknalt, onduidelijkheid alom en bovendien, zowat ieder gesprek dat iemand met jou voert eindigt in een "rage quit".

Als ik in Heinz had gezeten had ik dat niet gepikt. En bovendien, met de fronten die Heinz heeft, had ik mezelf als speler toch echt wel achter de oren gekrabd. Dit geeft weer het niveau van Heinz aan, het is ronduit een wonder dat Heinz nog op deze manier zich daar tussen Mental/Nilva/Cyan zich bevindt.


ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben. indd er waren even wat wrijvingen. maar die zijn helemaal opgelost en cyan en heinz gaan gewoon verder waar ze gebleven waren.en zullen nog steeds als streven hebben om samen te eindigen. Waar dit even mis gaat is dat de leiders even een weekendje weg zijn (mogen ook wel eens genieten) en geen tijd hebben gehad de uitslag te delen met jullie:) Maar er is een oplossing gevonden en zeker een goeie ook. Dus om mental niet een dag geluk te gunnen vraag ik je even tot maandag te wachten met zulke uitspraken en af te wachten wat de leiding meld. Anders mag je mij altijd pm aanspreken.
Cyan en heinz zijn hier juist sterker uitegkomen op dit moment

Dat is geen wonder... met twee van de drie hebben ze een NAP en met één binnen de NAP werken ze samen. Als die NAP's vervallen zijn ze de sjaak... en de enige reden die ik kan bedenken waarom ze zouden vervallen = Cleonito himself...

Voor de rest: Ik kan het niet meer met je eens zijn, dan je daar zegt.



ben je hier nu aan het proberen cyan aan je kant te krijgen triador. kijk jullie hebben cyan afgewezen en zijn nilva gaan helpen. de grote vijand van cyan. dus denk nu niet dat je dit naar jou zijde krijgt. en de aktie van nu waar je syg het werk laat doen getuigt ook niet echt van macht. want zelf doen jullie weinig in de massa die nu loopt. syg mag het vuile werk opknappen. dat is niet wat je in je oorlogsverklaring vermelde :)
 
Reactiescore
1.367
ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben. indd er waren even wat wrijvingen. maar die zijn helemaal opgelost en cyan en heinz gaan gewoon verder waar ze gebleven waren.en zullen nog steeds als streven hebben om samen te eindigen. Waar dit even mis gaat is dat de leiders even een weekendje weg zijn (mogen ook wel eens genieten) en geen tijd hebben gehad de uitslag te delen met jullie:) Maar er is een oplossing gevonden en zeker een goeie ook. Dus om mental niet een dag geluk te gunnen vraag ik je even tot maandag te wachten met zulke uitspraken en af te wachten wat de leiding meld. Anders mag je mij altijd pm aanspreken.
Cyan en heinz zijn hier juist sterker uitegkomen op dit moment





ben je hier nu aan het proberen cyan aan je kant te krijgen triador. kijk jullie hebben cyan afgewezen en zijn nilva gaan helpen. de grote vijand van cyan. dus denk nu niet dat je dit naar jou zijde krijgt. en de aktie van nu waar je syg het werk laat doen getuigt ook niet echt van macht. want zelf doen jullie weinig in de massa die nu loopt. syg mag het vuile werk opknappen. dat is niet wat je in je oorlogsverklaring vermelde :)


Waarom mag iemand niet zulke uitspraken doen alleen omdat jullie een nap/bg hebben?
en waarom zou cyan niet van kant switchen, de zaken zijn anders dan toen

Beter blijf je gewoon van het AF als je zo dom doet, je zet je zelf en je stam gewoon voor schut
 
Reactiescore
581
Overigens heb ik jou hier horen verkondigen, dat wij een spion in jullie stam zouden hebben. Iets dat wij nooit zouden doen. Het tegenovergestelde is namelijk waar. Jullie hebben spionnen in de samenwerkende stammen. Ik veroordeel je daar niet om, maar als er één iemand is, die zichzelf tegenspreekt, dan ben jij het wel.


als je het dan echt moet weten. wij kregen een open sollicitatie uit die stam en die melde netjes dat er massa werd gepland en stuurde ons dit door. Dus niks spion , gewoon een speler die het vieze spel zat was. Wij hebben hem echter afgewezen.
Daarintegen wisten jullie exact wanneer en op wie onze eerste 3 massa;s waren en kwamen. en waren voorbereid. Dat bewijst toch echt dat jullie de spionnen hadden. Laatste massa is aan niemand verteld en appart targets uitgegeven. en nu was het niet voorbereid bij jullie. dat was bewijs 2/

Wat ook weer zo mooi is dat je via je vv accaunts waar jeop zit echte vegen gaat sturen naar diverse mensen en via je eigen acc fakes. iets waar je ook weer trots op kan zijn natuurlijk als internkoning van 2014. jammer dat ze geen award hebben . je bent als eerste op deze wereld die 125 dorpen heeft geinternd of met fusie hebt bemachtigd. want zelfs nilva gaat in het niets vallen bij je
Toch knap... alle informatie hebben -je hebt mij dat in een PM zelf vannacht doorgestuurd- over een op handen zijnde massa en de targets bij naam en toenaam kennen en dan toch weer falen:


The Loyal Warrior 18 (488|486) K44 8,866 z6002 is back [Heinz.] siete [Mental] 2014-06-22 12:39:21
00.070 (486|489) K44 9,787 z6002 is back [Heinz.] siete [Mental] 2014-06-22 12:05:15
[0024] Bring it 0n! (567|545) K55 9,593 MeisterShizzle [Heinz.] RoseGarden [SYG] 2014-06-22 11:53:19
00.069 (486|487) K44 9,719 z6002 is back [Heinz.] siete [Mental] 2014-06-22 11:22:10
[0022] Bring it 0n! (566|547) K55 9,468 MeisterShizzle [Heinz.] Petertjenl [SYG] 2014-06-22 11:21:56
WTF 2 (560|521) K55 8,750 MeisterShizzle [Heinz.] AFCA14 [SYG] 2014-06-22 11:13:53
[0069] Bring it 0n! (557|519) K55 9,763 MeisterShizzle [Heinz.] biervertier [Mental] 2014-06-22 10:08:03
050 |. Private property (548|500) K55 9,744 Lucifertje [Heinz.] RUDIOO [SYG] 2014-06-22 07:07:14
Winterfell (576|552) K55 9,763 MeisterShizzle [Heinz.] lichtvuur [SYG] 2014-06-22 07:04:27
Winterfell (577|549) K55 9,264 MeisterShizzle [Heinz.] lichtvuur [SYG] 2014-06-22 07:02:10
55| 55| [0014] Bring it 0n! (565|521) K55 9,562 MeisterShizzle [Heinz.] niks69 [SYG] 2014-06-22 07:01:51
Winterfell (577|550) K55 7,183 MeisterShizzle [Heinz.] lichtvuur [SYG] 2014-06-22 07:00:17

Ow, deze ook nog:

The Loyal Warrior 19 (486|488) K44 9,215 z6002 is back [Heinz.] siete [Mental] 2014-06-22 - 13:31:21
 

DeletedUser72852

Guest
ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben. indd er waren even wat wrijvingen. maar die zijn helemaal opgelost en cyan en heinz gaan gewoon verder waar ze gebleven waren.en zullen nog steeds als streven hebben om samen te eindigen. Waar dit even mis gaat is dat de leiders even een weekendje weg zijn (mogen ook wel eens genieten) en geen tijd hebben gehad de uitslag te delen met jullie:) Maar er is een oplossing gevonden en zeker een goeie ook. Dus om mental niet een dag geluk te gunnen vraag ik je even tot maandag te wachten met zulke uitspraken en af te wachten wat de leiding meld. Anders mag je mij altijd pm aanspreken.
Cyan en heinz zijn hier juist sterker uitegkomen op dit moment





ben je hier nu aan het proberen cyan aan je kant te krijgen triador. kijk jullie hebben cyan afgewezen en zijn nilva gaan helpen. de grote vijand van cyan. dus denk nu niet dat je dit naar jou zijde krijgt. en de aktie van nu waar je syg het werk laat doen getuigt ook niet echt van macht. want zelf doen jullie weinig in de massa die nu loopt. syg mag het vuile werk opknappen. dat is niet wat je in je oorlogsverklaring vermelde :)


Sterker uitgekomen? Daar weet ik toch niets van? Heb nog geen deftig voorstel in de bus gekregen.
Voor de rest zien we wel wat de nabije toekomst brengt.

Groeten Thomas / Tsjik Tsjak Vollenbak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
581
Zijn voorstel ligt in de inbox van R_R... binnenkort een fusie tussen Heinz. en R_R als het aan Cleo'tje en co ligt. R_R, bezint eer gij begint!
 
Reactiescore
972
ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben. indd er waren even wat wrijvingen. maar die zijn helemaal opgelost en cyan en heinz gaan gewoon verder waar ze gebleven waren.en zullen nog steeds als streven hebben om samen te eindigen. Waar dit even mis gaat is dat de leiders even een weekendje weg zijn (mogen ook wel eens genieten) en geen tijd hebben gehad de uitslag te delen met jullie:) Maar er is een oplossing gevonden en zeker een goeie ook. Dus om mental niet een dag geluk te gunnen vraag ik je even tot maandag te wachten met zulke uitspraken en af te wachten wat de leiding meld. Anders mag je mij altijd pm aanspreken.
Cyan en heinz zijn hier juist sterker uitegkomen op dit moment

Haha, volgens mij weet ik meer dan jij op het moment. Jij denkt dat dit zo 1-2-3 is opgelost, nee hoor, zeker niet. Jij weet niks meer dan dat Auke tegen jou gezegd heeft en toevallig weet ik precies wat dat is geweest. Toevallig weet ik ook wat de intenties zijn van Cyan en die gaan 2 richtingen uit, nu moet de beslissing nog vallen. Deze moet inderdaad, zoals je zojuist gelezen hebt nog vallen en nee, deze is nog zeker niet gevallen (naar wat jij de lezers van het AF probeert te doen geloven).

Ik weet dondersgoed wat ik zeg en wacht niet tot maandag met deze uitspraken, die doe ik mooi nu, zoals je zojuist hebt kunnen lezen. En ja, ik doe het voor jou allemaal wat uitgebreider, gezien we meerdere keren hebben gezien dat jij wat trager van begrip bent.

Geloof mij nou maar... ik heb ook zo mijn informatie bronnen.

Dan wil ik die graag zien, want geloof er geen snars van. Je kunt me berichten op Skype, onder mijn naam staat mijn skype.
 
Reactiescore
581
Moet je wel op skype online zijn :) Heb je het toegestuurd.

en dat zeurt over spionnen ?????
En dat zou zijn NAP/BG's/en andere partners... vooraf op de hoogte moeten stellen...

En nee, ik heb geen spionnen... maar als iemand mij wat toestuurt. Iemand uit Heinz. die helemaal niet zo blij is met jou, dan kan ik er ook niets aan doen.
 

DeletedUser25148

Guest
Moet je wel op skype online zijn :) Heb je het toegestuurd.


En dat zou zijn NAP/BG's/en andere partners... vooraf op de hoogte moeten stellen...

En nee, ik heb geen spionnen... maar als iemand mij wat toestuurt. Iemand uit Heinz. die helemaal niet zo blij is met jou, dan kan ik er ook niets aan doen.


nou niemand uit heinz. hoor. wij hebben dit in heinz niet gebracht. wel in R-R om te kijken of hun leden te vertrouwen zijn. blijkbaar dus niet. zoiets heet spionnen ontmantelen. En al zou er over gepraat zijn/. ideeen hoef ik niet te bespreken. enkel als zoiets bevestigd is. en er is niet eens serieus sprake van geweest. Dus je loopt weer onrust te stoken triador en zeer onterecht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25148

Guest
En nee, ik heb geen spionnen... maar als iemand mij wat toestuurt. Iemand uit Heinz. die helemaal niet zo blij is met jou, dan kan ik er ook niets aan doen.




en heel w37 en de rest weet ookw el als jij dit zo vermeld dat het juist niet waar is maar dat je zoals gewoonlijk onrust wil zaaien. dat je niet lukt triadoortje. toch mooi he . hoe jij op een linkse manier probeer toch je macht wil hebben.
 
Reactiescore
581
Mag je liegen Cleo? Of is die enquête ineens van je stamforum af?

cleonito vandaag om 08:51 uur Citaat Bewerken
Graag iedereen stemmen.

We moeten naar mijn mening meteen reageren hierop/ Ik zal dan wel weer het regelwerk doen aangezien de andere leider wel beloofd maar niet doet. Best jammer want we hadden de druk erop moeten houden. Maar we kunnen het tij nog keren als iedereen mee werkt en alles geeft

Met vriendelijke groet: cleonito
 

DeletedUser25148

Guest
Mag je liegen Cleo? Of is die enquête ineens van je stamforum af?

cleonito vandaag om 08:51 uur Citaat Bewerken
Graag iedereen stemmen.

We moeten naar mijn mening meteen reageren hierop/ Ik zal dan wel weer het regelwerk doen aangezien de andere leider wel beloofd maar niet doet. Best jammer want we hadden de druk erop moeten houden. Maar we kunnen het tij nog keren als iedereen mee werkt en alles geeft

Met vriendelijke groet: cleonito

erg jammer dat er iemand idd lekt. maar dit is enquite voor een aanval op jullie hoor. en niets te maken met een fusie of wat jij nu bazelt
 

DeletedUser

Guest
Oke wacht ff, er is een enquete nodig of je wel of niet aan gaat vallen op een stam waar je oorlog mee hebt :p?
 
Reactiescore
581
Met wie moet je aanvallen dan? Met de inactieve .Showtime? Met weetnie die liever vandaag dan morgen op delete gaat? Met Meister die zijn afspraken niet nakomt... met wie wil jij in vredesnaam aanvallen. Ik heb info gekregen over je hele stam en alle spelers... jullie zijn eraan voor de moeite. Krijg je ervan... als je zo'n grote bek op zet, zelf aan spionage doet... dan komt er een moment, dat het zich tegen je keert.

Fijn voor R_R ook... zo'n fusie partner...
 

DeletedUser33211

Guest
erg jammer dat er iemand idd lekt. maar dit is enquite voor een aanval op jullie hoor. en niets te maken met een fusie of wat jij nu bazelt

Tuurlijk niet, is gewoon weer een kronkel van Cleo. Die kronkelt het hele AF aan elkaar. Je zou haast denken dat hij het zelf nog gelooft.
Zouden zijn eigen stamleden ook al van hem af willen dat ze op eigen initiatief het halve heinz-forum naar hun vijanden doorsturen?
 
Bovenaan