Mental, Story, Mompel

DeletedUser69389

Guest
Omdat iemand het nodig vond om het oorlogstopic te sluiten, omdat daar teveel gespamt werd.:mad::mad:
 
Reactiescore
746
Dan hadden die personen in de eerste plaats niet moeten spammen. Ik heb ze gewaarschuwd dat ik bij verdere spam het topic ging sluiten.

En nu ook hier.

Moet ik de titel veranderen of niet? Voorstellen?
 

DeletedUser69389

Guest
Openen die handel het liefste. En anders deze maar changen ja. Maar als je het 1e niet doet dan ben je geen lieve Poo:mad:. Dan heb ik liever Tinky Winky Stinky.:mad::mad::mad:
 
Reactiescore
1.367
Verander de titel maar gewoon in Mental, Fairytale, Fresh ^^
 

DeletedUser51627

Guest
Open gewoon het originele oorlogstopic en geef alle spammers een ban :D
 

DeletedUser68973

Guest
Ban Alexander hij spamde net !
En euhm gooi dat ander topic gewoon weer open:p
 
Reactiescore
1.075
jullie kennen het gezegde : eigen schuld, dikke bult :p
 

DeletedUser73972

Guest
Het is idd veel leuker om te discussiëren in het originele oorlogstopic!
Dan zit je meer in die flow :D
 

DeletedUser73487

Guest
nu sluit je Once upon a time... Echt een gemene cliffhanger :eek:
 
Reactiescore
1.367
Re: Hall of fame

Nou begin ik ook nieuwsgierig te geraken, want nu sla je de plank toch echt mis.. Mompel is Mompel, en Mompel is niet toekomst deel van Mental.. dat kan ik je garanderen.

Bart

:)
 
Reactiescore
1.367
l0lllll
 
Reactiescore
1.367
Re: Hall of fame

Pardon maar swag en cleo hebben we totaal geen banden mee dus lul niet, verder staat de stam net en heb ik wat beters te doen dan een oorlogsverklaring. Wil je die kan je die net zo goed zelf maken dus ga alsjeblieft niet mijn mannelijkheid betwisten, of dat ik met open vizier strijd of niet. We weten beide hoe het zit dus beetje jammer dat je me hier in diskrediet probeert te brengen. Het is niet meer dan logisch dat we gaan botsen en ja het klopt ik heb spelers proberen te rekruteren van bondgenoten van mental, of betrekkingen aan te gaan met bondgenoten van mental. En triador ik heb zeker nog niet verloren en ik heb meer gekregen dan verwacht dus ik vind het prima dat jullie je blijven versterken. Ik had verwacht dat jullie heel dixie aan gingen nemen en dat is niet gebeurd, goed genoeg voor mij. Tuurlijk was het mooi geweest als dixie zich tegen jullie had gekeerd maar eigenlijk had ik niet verwacht zo ver te komen dus het valt al weer wat mee. En ik ga echt niet stoppen ;) Ik blijf doorgaan tot het einde.

jajajajajaja
 
Bovenaan