Mental, Story, Mompel

DeletedUser20611

Guest
Veel veranderd zo te zien.. :)

Ik zou graag terug komen maar heb gewoon geen tijd / motivatie jongens. Ik kan weer de belofte maken terug te komen, een paar weken spelen om dan terug te vervagen dus daar begin ik niet aan :eek:
 

DeletedUser73318

Guest
Vind het eerder in de categorie moraalridders, alsof het op andere werelden niet gebeurd.
Meeste spelers die W37 spelen hebben er een aandeel in het gebeuren op de wereld.
En ik moet eerlijk zeggen, ik heb wel eens grotere stabs gezien dan wat er op W37 gebeurd.
Laten we nu niet allemaal zielig lopen klagen over W37...

laatste keer dat ik tw speelde voor W37 voor een langere tijd was W9 dus ik heb die ervaring met andere werelden niet zo ;).

En mag ik vragen waar jij speelt...

meestal achter mijn pc.
 

DeletedUser74406

Guest
Ongetwijfeld... maar jij ook van mij. Verder kan je nu mooi weer spelen... maar dat gaat er bij mij niet in. Ik heb al wat leuke acties gezien van jou en je stamgenoten. Van VV in BG stammen, overnemen van spelers uit een BG, spelers weg rekruteren.... ik kan een hele lange lijst maken van de afgelopen maanden en ik vergeet niets. Als ik een afrekening zou moeten maken -en ja, je hebt overal wel een rotsmoes voor- dan moeten we nog een stuk of vijf Tide's tegen komen, voor we aan het rente deel zijn gekomen.

Opvallend ook hoe vaak je wel niet willem/gerwin/grondie als voorbeeld neemt of veren in zijn achterste steekt. Men denkt dan vaak... ow wat aardig... voor mij is het dan: wat heb je weer nodig... nu of in de toekomst. Ik mocht je niet, Ik mag je nu niet en ook in de toekomst, zie ik daar geen verandering in komen. Je bent aalglad, en achter alles zit een bedoeling. Ik vind jou (persoonlijke mening) een naar ventje en nog slechtere leider. Nog niet één van je plannetjes is werkelijk geheel gelukt.

Tot zover de vriendelijkheid. Die heb ik van jou of je maatjes niet nodig.

Neeh zie jij het ook als grote dictator van Mental!?:D
Elke fucking keer komt tie met een kutsmoes en/of houdt tie de poort naar mental zelf open!
Glennie boy je bent een gluiperd/aalglad/en nog slijmeriger dan de grootste .itch!
Je leeft in een fantasie wereld waarin jij de grote leider bent:rolleyes::D
Nog vaker naar de kroeg gaan met je fantasie vriendjes;)
 

DeletedUser69389

Guest
Neeh zie jij het ook als grote dictator van Mental!?:D
Elke fucking keer komt tie met een kutsmoes en/of houdt tie de poort naar mental zelf open!
Glennie boy je bent een gluiperd/aalglad/en nog slijmeriger dan de grootste .itch!
Je leeft in een fantasie wereld waarin jij de grote leider bent:rolleyes::D
Nog vaker naar de kroeg gaan met je fantasie vriendjes;)

Wat probeer je nu eigenlijk te vertellen?:eek: Dat Glenn enorm slijmig is en in een fantasiewereld leeft? Volgens mij leeft Mental daarin om Triador als de grote eerlijke baas te zien...:eek:
 
Reactiescore
57
Neeh zie jij het ook als grote dictator van Mental!?:D
Elke fucking keer komt tie met een kutsmoes en/of houdt tie de poort naar mental zelf open!
Glennie boy je bent een gluiperd/aalglad/en nog slijmeriger dan de grootste .itch!
Je leeft in een fantasie wereld waarin jij de grote leider bent:rolleyes::D
Nog vaker naar de kroeg gaan met je fantasie vriendjes;)

Het is wachten op de moderator die deze post komt verwijderen.. beetje te banaal taalgebruik knul.

Wat probeer je nu eigenlijk te vertellen?:eek: Dat Glenn enorm slijmig is en in een fantasiewereld leeft? Volgens mij leeft Mental daarin om Triador als de grote eerlijke baas te zien...:eek:

Nee, je leeft zelf in een fantasiewereld! Goed verhaal.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81928

Guest
Neeh zie jij het ook als grote dictator van Mental!?:D
Elke fucking keer komt tie met een kutsmoes en/of houdt tie de poort naar mental zelf open!
Glennie boy je bent een gluiperd/aalglad/en nog slijmeriger dan de grootste .itch!
Je leeft in een fantasie wereld waarin jij de grote leider bent:rolleyes::D
Nog vaker naar de kroeg gaan met je fantasie vriendjes;)

Gevoel voor humor in elk geval niet verloren. Maar voor ik straks onaardig ga doen tegen je of zo, of me verlaag tot jou niveau ga je lekker op block. Figuren als jij dragen echt totaal niks bij hier en kunnen enkel dom roepen. In elk geval succes verder. .Hope(n) dat je je gevoel voor humor niet verliest als je je dorpen/de wereld verliest.

XOXO
 

DeletedUser28445

Guest
Die .Hope geeft het niveau van Wereld 37 maar weer eens aan, proficiat.
 

DeletedUser20611

Guest
Rokade. Ik zeg het liever zelf dan dat een mental speler (noobje) het zegt.

Als je ooit hulp nodig hebt weet je me te vinden, al zal alles wel wat roestig zijn nu.. ;)

Er was een tijd dat ik het als een belediging beschouwde dat je Mentalspelers noob noemde. Ik moet je trouwens nog iets vertellen over Hedzer destijds :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Als je ooit hulp nodig hebt weet je me te vinden, al zal alles wel wat roestig zijn nu.. ;)

Er was een tijd dat ik het als een belediging beschouwde dat je Mentalspelers noob noemde. Ik moet je trouwens nog iets vertellen over Hedzer destijds :D

Hahaha:D.

Add me op skype? Stuur maar via pm.;)
 
Reactiescore
1.367
mompel mag wel worden veranderd in fresh :D
 
Bovenaan