Mental, Story, Mompel

DeletedUser

Guest
Re: Hall of fame

Je zei dat de kritiek op Mental is, dat Mental een massa stam is geworden. Ik vind het raar dat die kritiek bestaat en probeer het te weerleggen. Volgens mij snap jij discussie voeren in beginsel al helemaal niet:)

Ga dan eerst eens op een normale wijze discussiëren man, en die kritiek is er omdat Mental vroeger Cyan een massastam noemde terwijl ze nu toch echt veel meer leden hebben dan Cyan ooit gehad heeft. Kan je wel gaan weerleggen maar dat valt niet te weerleggen :eek:

En off course sluit je af met: jij snapt het niet. Standaard als iemand het niet met jouw standpunt eens is dan krijg je dat soort verwijten naar je gesmeten, te grappig gewoon.
 
Reactiescore
1.367
Re: Hall of fame

Ga dan eerst eens op een normale wijze discussiëren man, en die kritiek is er omdat Mental vroeger Cyan een massastam noemde terwijl ze nu toch echt veel meer leden hebben dan Cyan ooit gehad heeft. Kan je wel gaan weerleggen maar dat valt niet te weerleggen :eek:

En off course sluit je af met: jij snapt het niet. Standaard als iemand het niet met jouw standpunt eens is dan krijg je dat soort verwijten naar je gesmeten, te grappig gewoon.

Ach, mental heeft 35 echte accounts en we hebben nummer 2 puntengemiddelde van de wereld, wij zijn als enigste stabiel, dus ik vind het wel prima ^^
 

DeletedUser66129

Guest
Als enigste stabiel, dat kan er nu wel zo uitgesproken worden, maar je weet uiteindelijk nooit hoelang dit zo blijft.

In de afgelope tijd waren jullie idd de stabielste stam van iedereen dat blijkt ook wel als je kijkt dat jullie nog wel staan en de rest niet, maar ik heb wel zo'n vermoede dat mocht er een plan niet goed gegaan zijn er toch wel twijvels zullen komen in de stam, en dan ga ik me echt afvragen of jullie wel zo stabiel zullen blijven.

maar goed dat zijn speculatie's die ik ook net zo goed mis kan hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Re: Hall of fame

Ga dan eerst eens op een normale wijze discussiëren man, en die kritiek is er omdat Mental vroeger Cyan een massastam noemde terwijl ze nu toch echt veel meer leden hebben dan Cyan ooit gehad heeft. Kan je wel gaan weerleggen maar dat valt niet te weerleggen :eek:

En off course sluit je af met: jij snapt het niet. Standaard als iemand het niet met jouw standpunt eens is dan krijg je dat soort verwijten naar je gesmeten, te grappig gewoon.

Mentals ledenaantal valt makkelijk te verklaren, veel van de recruits waren noodgrepen. Het is dan ook perfect mogelijk dat zij jullie toen, met de kennis van toen, een massastam vonden. Ik weerleg en verkla het ledenaantal, en maak de kanttekening dat het niet eens per se een negatief gegeven hoeft te zijn. Maar dat is een abnormale manier van discussie voeren? Of vind je het vervelend om te lezen omdat ik toevallig degene ben die het post? Beetje vriendelijkheid kost niks extra!
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Golden Awards!

enkel was het niet in stambelang maar eigen belang want hij was zelf de oorzaak van de discussie telkens weer :D

Het blijft me verbazen dat jullie me continue beschuldigen van er nooit te zijn geweest en alles zelf beslissen, maar ook van elke discussie zelf veroorzaken en niet open staan voor aanpassingen in de stamstructuur, in de open stam waar ikzelf de structuur meerdere keren ter sprake heb gesteld. Hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel tegenstrijdigheden bij elkaar?

En um...1 van jullie zelf heeft de skype logs hier naartoe gepost. Daar kun je zien dat De Zon (niet ik) commentaar had op de groei van Rokade (ook niet ik), en heraclesgek (ook niet ik) begon te schelden. Je post dus zelf al het bewijs voor mijn gelijk, alvorens tot de conclusie te komen dat ik ongelijk heb. Wow.

Laar je volgende post maar zowel doordacht als vriendelijk zijn anders zet ik je hier op ignore en vechten we het in-game wel uit. Zelfde geld voor de volgende meneer:

Hij was diegene die schelde en stamgenoten aanviel.

Ik was 1 van de 3 'boosdoeners'. Ik kwam op voor m'n stamgenoten die hij onterecht aanviel en uitschold.
Dat leverde mij een kick op.

Ik schold ja. Terug. Klein detail. En die 'aanval' op je stamgenoot was er eentje die binnen de perken van TW prima kon. Het ging namelijk over zijn groei. Stelen, liegen en spammen levert je een kick op. Niet jouw fabelachtige versie van wat je een kick heeft opgeleverd. Sorry dat je plan voor de val van Nilva op niks is uitgedraaid;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74406

Guest
Re: Golden Awards!

Glenn wth?:D
Hulp van jullie gehad bij de fusie poging met SWAG,jullie moesten het van ons horen via gedeeld forum dat we bezig waren met een fusie.
DAARBIJ vroegen we jullie om hulp om deze leden beter te maken dmv tips over hoe te verdedigen,vv's te nemen en deze leden te helpen etc,nooit wat van gehoord.
Dus ga nou niet komen dat cyan hierbij geholpen heeft,nooit of te nimmer heeft swag hulp gehad,ze werden gezien als buffer tegen mental en dus niet als volwaardige BG evenmin als jullie dat met RR deden.

Zie hier woorden als backstabben en eerlijkheid voorbij komen van diverse ex cyan leden en moet er eerlijk gezegd
heel hard om lachen.
Bij het keihard stacken van cleonito waren jullie zo trots,weet je nog wat ik toen zei?
"alles draait om f***king cyan" en dat deed het ook,alles draaide om enkele spelers binnen cyan(ego's)
Ben zeer blij en trots op me "stab" overgang naar mental,een stam waar ik me goed bij voel en waarbij jij als vroegere BG zijnde in het niet valt.;)
 

DeletedUser60969

Guest
Re: Golden Awards!

Dan heeft uiteindelijk Mental Swag. wel veel dorpen afgesnoept, maar vind niet dat er sprake is van 'weggespeeld' daar hadden jullie uiteindelijk hulp van R_R voor nodig, daarna zijn ze idd weggespeeld.

Het ligt eraan hoe je het bekijkt.
Toen Cyan nog stond konden wij ons nooit concentreren op Swag, omdat daar nooit de focus op heeft gelegen. Daar hebben wij R_R niet perse voor nodig gehad, eerder het feit dat de volledige dreiging die Mental had voor een groot deel weg was. Wij hebben voor die tijd nooit een massa op Swag gedaan meen ik me te herinneren.


En ik weet dat er hier belangrijke personen rondlopen, die altijd "eerlijkheid" in een hoog vaandel zouden hebben staan, laat dat nou precies de personen zijn die deze stabbers aannemen.

Toch is dit ook een soort zelfde situatie als met Gas, toen Cyan zei dat ze eerlijk wouden spelen en niet met stabbers wouden spelen. Zij maakten ook een overstap van ons naar Cyan, volgens Cyan een stap die niet een stab van Gas is maar aan Mental te verwijten is door de BG te verwaarlozen.
Ik denk dat we met R_R en Swag wel een zelfde soort vergelijking kunnen maken in dat geval.
Mijn beleving met de spelers van R_R/Swag is dat het wel een actieve eerlijke groep is. En ook nog een groep waarmee je wel wat extra spelplezier krijgt :)
En je mag nog wel starten op W37 hoor, zijn wel wat accountjes die een co kunnen gebruiken :p




Beste speler: Wouter van VDS & natuurlijk triador (ontkom ik niet aan). Team Wever (in combinatie) volgen zoals gewoonlijk op een tweede plek.
Favoriete forum poster: Grondie niet een al te grote ego krijgen

Jullie zijn de reden van mijn ego :mad:


Mijn co, de leeuw vermijdt meestal contact. Hij vindt het onzin. De eindeloze discussies, compromissen en het gezeur over tactieken daar begint hij meestal niet aan.
.

Dat mocht die niet van jou, totdat die wat meer mocht en alleen met mij mocht communiceren. Hij vindt het wel degelijk leuk maar wordt strak aan het lijntje gehouden door de hoofdspeler :<
 

DeletedUser60969

Guest
Re: Golden Awards!

True, ik wil niet dat anderen Wouter van me afpakken. Daarom dat ik hem wel met jou laat communiceren, omdat jij al Auni hebt waar je tevreden mee kan zijn!

Wouter komt uiteindelijk toch wel naar El Wever :cool:
 
Reactiescore
1.075
Re: Golden Awards!

Het blijft me verbazen dat jullie me continue beschuldigen van er nooit te zijn geweest en alles zelf beslissen, maar ook van elke discussie zelf veroorzaken en niet open staan voor aanpassingen in de stamstructuur, in de open stam waar ikzelf de structuur meerdere keren ter sprake heb gesteld. Hoe kom je in hemelsnaam aan zoveel tegenstrijdigheden bij elkaar?

En um...1 van jullie zelf heeft de skype logs hier naartoe gepost. Daar kun je zien dat De Zon (niet ik) commentaar had op de groei van Rokade (ook niet ik), en heraclesgek (ook niet ik) begon te schelden. Je post dus zelf al het bewijs voor mijn gelijk, alvorens tot de conclusie te komen dat ik ongelijk heb. Wow.

Laar je volgende post maar zowel doordacht als vriendelijk zijn anders zet ik je hier op ignore en vechten we het in-game wel uit. Zelfde geld voor de volgende meneer:



Ik schold ja. Terug. Klein detail. En die 'aanval' op je stamgenoot was er eentje die binnen de perken van TW prima kon. Het ging namelijk over zijn groei. Stelen, liegen en spammen levert je een kick op. Niet jouw fabelachtige versie van wat je een kick heeft opgeleverd. Sorry dat je plan voor de val van Nilva op niks is uitgedraaid;)

volgens mij komt er gal uit je mond want dit is alweer gewoon nonsens. Ikzelf ben er bij elke discussie geweest, maar heb me maar 1 x gemoeid en heb daar van jou tal van beledigingen mogen voor ontvangen, kan idd de zon geweest zijn dat een opmerking had over de groei van rokade, dat maakt ook weinig uit, aangezien jij het lekker liet begaan en lekker meeging in het verhaal van de zon, van bart dus, die nu toch weer een grote stabber is gebleken, we stonden niet open voor veranderingen is stalstructuur, kerel we hebben je zeker 10 x aangeboden om je leidingsplaats dit wou je niet terwijl iedereen dit wel wou, is het dan niet logisch dat we een nieuwe stam maken, lijkt me wel, nouja iedereen behalve ijzeren hand, maar iedereen weet ook wel hoe dat komt :rolleyes:

zet me trouwens maar lekker op ignore, uitvechten ingame gebeurd zoiezo wel.
 
Reactiescore
581
Re: Golden Awards!

Herr Otto, als hij gal spuwt, dan spreekt jij peop (bewust verkeerd geschreven, ik zeg het maar even) :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81928

Guest
Re: Golden Awards!

Gaat niet lukken Glenn... je zaait geen twijfel in Mental.
Was niet echt mijn intentie ik verddig me enkel tegen de aantijgingen van .hope
Glenn wth?:D
Hulp van jullie gehad bij de fusie poging met SWAG,jullie moesten het van ons horen via gedeeld forum dat we bezig waren met een fusie.
DAARBIJ vroegen we jullie om hulp om deze leden beter te maken dmv tips over hoe te verdedigen,vv's te nemen en deze leden te helpen etc,nooit wat van gehoord.
Dus ga nou niet komen dat cyan hierbij geholpen heeft,nooit of te nimmer heeft swag hulp gehad,ze werden gezien als buffer tegen mental en dus niet als volwaardige BG evenmin als jullie dat met RR deden.

Zie hier woorden als backstabben en eerlijkheid voorbij komen van diverse ex cyan leden en moet er eerlijk gezegd
heel hard om lachen.
Bij het keihard stacken van cleonito waren jullie zo trots,weet je nog wat ik toen zei?
"alles draait om f***king cyan" en dat deed het ook,alles draaide om enkele spelers binnen cyan(ego's)
Ben zeer blij en trots op me "stab" overgang naar mental,een stam waar ik me goed bij voel en waarbij jij als vroegere BG zijnde in het niet valt.;)

Naja dat is dus niet waar ik stond met verschillende speler en voornamelijk ollies, goed in contact en was wel degelijk op de hoogte, heb een paar vv's in swag gedaan om dingen goed te zetten en heb samen met ollies en de leiding van swag besproken voor die fusie. Voornamelijk wie mee, wie intern, wie waar verder etc. Mij is verder nooit gevraagd om te helpen bij het mensen leren tw spelen etc dus verwijt me niet van dingen die me niet gevraagd zijn.

Ik was inderdaad trots op hoe cleo gestacked stond, zowel door RR en cyan. Ik was toen inderdaad blij dat onze bg ons zo goed hielp. Verder draaide de boel helemaal niet om enkele spelers binnen cyan, maar vind je van wel dan mag je ze van mijn part ook met naam en toe naam noemen. Want volgens mij draaide cyan op Maks, mij, team repel en Auke. Dat was niet ego, dat waren enkel de mensen die zich het hardst inzetten voor de stam. Dat er egoistische spelers waren tja dat heb je overal en zo ook in cyan, of mensen die zichzelf beter vinden als de rest.
En het zal natuurlijk in het mental van nu niet voorkomen, maar dat is natuurlijk een inkoppertje die ik zelf alvast inkop, scheeld een mental lid weer tijd :)
 

DeletedUser60969

Guest
Re: Golden Awards!

dat komt in het mental van nu niet voor Glenn!
 

DeletedUser81928

Guest
Re: Golden Awards!

Glenn waarom schilder je R_R nu af als een stabbende stam, een stam die zijn BG's in de steek laat?
Cyan had toendertijd al zijn BG's al laten vallen, enkel zonder ze op te zeggen.
Toen jij Cyan leavede had je ons letterlijk gezegd dat je incommings van Something Unique kon verwachten, cyan, een stam in benarde positie, zou zich dan ook nog eens van binnen in beginnen te verteren, ipv verder te knallen op het front van mental. Hier liet je ons al (een klein beetje) in de steek, ook al kwamen ze uiteindelijk niet, maar dat zoiets zelfs mogelijk was was ongelooflijk. Toen werd cleonito ook tot de nok toe volgestacked, zelfs stacks van 100k heb ik hier op het AF zien langskomen, zodat iedereen op de kap kon gaan zitten van mental, dat mass na mass faalde, terwijl swag ook min of meer werd weggespeeld door dat zelfde mental. werd hier aandacht aan besteed? is er zelfs nog maar aan gedacht om nog niet eens de helft van wat bij cleo stond, een ondefbaar front, te verplaatsen naar swag, een degelijk verdedigbaar front? Neen, zij waren niet cyan, er werd zelfs nauwelijks over gepraat. Aanschouw cyan, de stam die zijn BG's nooit in de steek heeft gelaten.

De reden dat het allemaal zo snel is gegaan van BG naar vijand is omdat toen we er ook nog maar iets van zeiden op het stammenforum, je bijna geen enkele positieve stem meer hoorde, enkel dat R_R altijd moest slikken (zie de vorige puntjes opgesomd door .Hope, als ook Tide die droog onze rim komt opedelen terwijl wij op skybo zijn aan het losgaan)

Cyan heeft geen enkele bg laten vallen? Ik kreeg inderdaad incomings van SU en cyan zat er goed doorheen ja. Cleo stond volgestacked en swag leed verliezen, echter heb ik zelf ze nooit in de steek gelaten en zelfs nog getracht vv's te draaien waar ik dat kon en def te regelen waar ik dat kon.

Daarnaast is het onzin dat er niks positiefs stond en dat we swag niet hielpen, ik heb swag, zo zie ik nog staan, verschillende malen gevraagd om dorpen door te geven met hoeveel def er in moest. Echter gebeurde dat dan pms, en forumberichten niet. Dan kan ik er weinig aan doen dat er dorpen verloren gaan als ik niet weet waar de def heen moet.

En volgens mij heb je altijd positieve reacties gehad op de geslaagde acties op mental, heb ik jullie geholpen bij het regelen van nieuwe leden, vooral in het oosten, heb ik nachten lang gepraat met jullie leden en die van mij om te zorgen dat die edelrichtingen goed kwamen in het noorden dus ga nu niet met dit soort posts aankomen want het is gewoon niet waar. Ik heb nog beschikking tot het cyan archief en kan het precies nakijken en wat er staat is niks negatiefs behalve de kwestie met nimue en gas die inderdaad uit de hand is gelopen

dat komt in het mental van nu niet voor Glenn!

:p:p:p
 
Reactiescore
581
Re: Golden Awards!

Ik heb nog beschikking tot het cyan archief

VV'tje bij Cleo Glenn?

Was niet echt mijn intentie ik verddig me enkel tegen de aantijgingen van .hope


Naja dat is dus niet waar ik stond met verschillende speler en voornamelijk ollies, goed in contact en was wel degelijk op de hoogte, heb een paar vv's in swag gedaan om dingen goed te zetten en heb samen met ollies en de leiding van swag besproken voor die fusie. Voornamelijk wie mee, wie intern, wie waar verder etc. Mij is verder nooit gevraagd om te helpen bij het mensen leren tw spelen etc dus verwijt me niet van dingen die me niet gevraagd zijn.

Ik was inderdaad trots op hoe cleo gestacked stond, zowel door RR en cyan. Ik was toen inderdaad blij dat onze bg ons zo goed hielp. Verder draaide de boel helemaal niet om enkele spelers binnen cyan, maar vind je van wel dan mag je ze van mijn part ook met naam en toe naam noemen. Want volgens mij draaide cyan op Maks, mij, team repel en Auke. Dat was niet ego, dat waren enkel de mensen die zich het hardst inzetten voor de stam. Dat er egoistische spelers waren tja dat heb je overal en zo ook in cyan, of mensen die zichzelf beter vinden als de rest.
En het zal natuurlijk in het mental van nu niet voorkomen, maar dat is natuurlijk een inkoppertje die ik zelf alvast inkop, scheeld een mental lid weer tijd :)
En ondertussen maar het lulverhaal ophangen... dat het zo'n geweldige deffer was...
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Golden Awards!

volgens mij komt er gal uit je mond want dit is alweer gewoon nonsens. Ikzelf ben er bij elke discussie geweest, maar heb me maar 1 x gemoeid en heb daar van jou tal van beledigingen mogen voor ontvangen, kan idd de zon geweest zijn dat een opmerking had over de groei van rokade, dat maakt ook weinig uit, aangezien jij het lekker liet begaan en lekker meeging in het verhaal van de zon, van bart dus, die nu toch weer een grote stabber is gebleken, we stonden niet open voor veranderingen is stalstructuur, kerel we hebben je zeker 10 x aangeboden om je leidingsplaats dit wou je niet terwijl iedereen dit wel wou, is het dan niet logisch dat we een nieuwe stam maken, lijkt me wel, nouja iedereen behalve ijzeren hand, maar iedereen weet ook wel hoe dat komt :rolleyes:

zet me trouwens maar lekker op ignore, uitvechten ingame gebeurd zoiezo wel.

Er zijn amper discussie geweest in de geschiedenis van Nilva, en jij speelde pas relatief kort in Nilva. Dan kun je wel denken dat je alles weet: je hebt procentueel amper iets gezien. En dus is het, nogmaals, grappig dat ik het verwijt krijg alles zelf te beslissen (wat extra komisch is omdat jullie enkel het voorbeeld van de kicks hebben en geen andere situaties aan kunnen dragen), als dat ik er nooit ben. Het bewijs dat ik wel degelijk openstond voor het veranderen van de stamstructuur heb ik rechtstreeks vanaf ons forum gekopieerd. Dat non-argument kun je dus ook laten varen.

Ik ontken nergens dat ik heb gescholden. Maar ik ben zeker niet begonnen met schelden, zoals het bewijs dat jullie zelf nota bene hebben aangeleverd duidelijk laat zien. Of het ik of Bart was die Rokade aansprak op zijn groei doet niet terzake, net zoals wat Bart later heeft gedaan niet ter zake doet. We hadden toen, naar de situatie van toen, alle recht om vanuit onze positie als leiders verhaal te komen halen over de flatline van Rokade, veroorzaakt door iemand die daar pas net speelde. We zetten tenslotte, en dit is pas de 50e keer dat ik dit zeg, geen mensen op onze accounts zodat ze vervolgens inactief kunnen zijn.

Iedereen die ooit in Dixie heeft gezeten is een stabber. Jullie zijn allemaal en zonder uitzondering vertrokken op basis van door jullie zelf in het leven geroepen leugens. Leugens die enkele van jullie inmiddels de kop hebben gekost, en Dixie is dan ook niet meer. Het is niet dat omdat jij veel harder roept dan mij dat je gelijk hebt, dat je gelijk hebt. Nilva is kapot door gestopte dieven die een berg leugens in de wereld hebben gebracht. Meer en meer levert het bewijs zich aan dat ik de hele tijd gelijk heb gehad. Ik noemde de speler op GoL een dief, hij omschreef zelf hoe hij het account had gestolen et voila, ook de originele speler bestempelde hem als dief en heeft het account op delete gezet. Iets wat never ever was gebeurt als hij niet met zijn pas verkregen account tegen elke logica in de stam die hem zijn account heeft gegeven, verliet. Jij, en heel ex Dixie, moet het nalaten om anderen als stabbers te bestempelen. Misschien zijn ze dat, misschien niet. Maar jullie zijn niet de juiste mensen om die term te gebruiken.

Welkom op ignore. Als je net zo goed kunt spelen als discussieren kun je beter op delete gaan.
 

DeletedUser73351

Guest
Re: Golden Awards!

Kunnen we dit allemaal achter ons laten :x?
 

DeletedUser60969

Guest
Re: Golden Awards!

Sowieso off topic, dit moet in het Mental, Story, Mompel topic! :mad:
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Golden Awards!

Kunnen we dit allemaal achter ons laten :x?

Kan ik eens een uitleg voor jullie vertrek krijgen:confused:

Mensen die niet weten waar ze het over hebben moeten geen onzin verkopen. Dat doet m'n stam te kort en ik zal dan ook altijd reageren.

...zolang ze niet op negeren staan^^
 
Bovenaan