Mental, Story, Mompel

DeletedUser28445

Guest
T is niet dat de rest van de stam hier weet van heeft. Slechts twee personen zijn hier van op de hoogte en ik ben daar één van.

Ah oké, dat wist ik niet. :)

Hoop dat de post van Fichtme genoeg verduidelijk heeft. Ik was NIET op de hoogte van zijn plotselinge leave uit Story, wat voor mij als een verrassing kwam. Pas op met aannames maken.

Dat inwrijven hier op het AF doet een beetje vies aan ja..

Klopt, excuses. Ik nam het ook maar aan, en was meer gissen naar een logische reden. Die reden had hij later zelf verteld. En ja dat hij vies is, is bekend.

Mijn post was gewoon om een gesprek op gang te zetten met story, niet perse iets uit te lokken.

Voor zover ik weet voelde henkie zich genaaid door zijn buren en oud-stamgenoten dat ze hem naar story hebben gelokt/over gehaald hebben er toch heen te gaan. en als je na een week al weet dat je daar je niet thuis voelt en liever ergens anders heen gaat is dat zijn keus

Ja, prima en klopt maar je toon bevalt mij alleen niet. Je kon het best anders verwoorden, zeker omdat jij al wist wat er speelde.

Hoe kan ik dat ruiken? jij hebt ethno op je profiel staan en bent aanwezig op t AF, met je signature.
Maar desalniettemin heb ik t geprobeerd na te vragen, bij zowel jou en glenn als ik dan geen antwoord krijg...

Ik heb meteen toen ik er van op de hoogte was dat hij een ban had een bericht gestuurd, meer kan ik niet doen

Persoonlijk als het mijn front was geweest had ik gewacht tot ik een duidelijk antwoord had gehad, of tot story zelf over zou gaan op internen maar daarom is het nog niet meteen gemeen of laf spel als dat wel gebeurd.
Verplaats je is in ons, wij zijn meermaals genaaid door story, we zien een speler van jullie die niet groeit en die niets doet tegen onze aanvallen... dan is de keus snel gemaakt

Wie gaat jou nou serieus antwoord geven hierover? Jij bent de meest onbetrouwbare bron die er bestaat op W37. Daarbij wisten wij een gehele tijd niks van de situatie af tot een paar dagen terug, maar toen waren jullie al begonnen. Natuurlijk kunnen jullie dan wel zeggen dat jullie gewacht hadden tot er helderheid was geweest, maar ik betwijfel het. Daarbij was er ook niks om te melden gezien er nog niks bekend was en zoiets hadden we dan wel tijdig aan Triador vertelt, maar helaas waren jullie al begonnen.
 

DeletedUser81928

Guest
dat is natuurlijk makkenlijk:) je kan zeggen hea we wachten nu ff, laten tide terug komen, en maken er een leuke strijd van maar ja reactie komt er dan ook niet als ik een pm stuur. Plus gaan we nu alle zogenaamde naai acties van story weer op het af zetten. Zet ze er maar op ik reageer wel. Pm kan je btw ook sturen als je geen reactie op skype krijgt want ik had je blijkbaar op block staan dus dan komt niks aan
 
Reactiescore
1.367
Ja, prima en klopt maar je toon bevalt mij alleen niet. Je kon het best anders verwoorden, zeker omdat jij al wist wat er speelde.

Klopt, had ik inderdaad anders kunnen zeggen, maar ik zat in de klas met een boze leraar aan mn tafel :S
 

DeletedUser73162

Guest
Volgens mij is het zo dat als je aanvallen hebt verstuurd, je niet persé nog meer aanvallen en of edels moet versturen? :eek:

Dus je kan ook eerst prima overleggen, ook nadat je al begonnen bent met edelen.
 
Reactiescore
1.367
Volgens mij is het zo dat als je aanvallen hebt verstuurd, je niet persé nog meer aanvallen en of edels moet versturen? :eek:

Dus je kan ook eerst prima overleggen, ook nadat je al begonnen bent met edelen.

Klopt, maar ik heb dan ook niets gestuurd maar verdedig mijn stamgenoten waarom ze aanvielen en door gingen met aanvallen met punten die best duidelijk zijn
 

DeletedUser68973

Guest
Ohja Danny wat me nu opeens komt binnenvallen maar dit is nu echt gewoon totaaaaaaal onbelangrijk he ;)

8qxI04X.png

fPrYq5a.png


En de 5e was ? De vrijdag ja ;)

Dus nee Danny, je sprak me pas aan toen er zelfs al aanvallen liepen.
 
Reactiescore
1.367
Ohja Danny wat me nu opeens komt binnenvallen maar dit is nu echt gewoon totaaaaaaal onbelangrijk he ;)

8qxI04X.png

fPrYq5a.png


En de 5e was ? De vrijdag ja ;)

Zodra ik thuis was en met jou in gesprek raakte heb ik het gevraagd :)
 

DeletedUser73162

Guest
Als je een beetje normaal nadenkt zal je altijd voor sportiviteit gaan, en niet zomaar profiteren van een ban nadat hier info over is gegeven, en al helemaal niet als men vraagt te stoppen.
 

DeletedUser28445

Guest
Zodra ik thuis was en met jou in gesprek raakte heb ik het gevraagd :)

Je weet dat je jezelf gewoon tegen praat en beter maar gewoon kan toegeven dat er geen moment is geweest van vragen aan Story wat er was of moeite gedaan om te overleggen hierover? :eek:
 
Reactiescore
1.367
Als je een beetje normaal nadenkt zal je altijd voor sportiviteit gaan, en niet zomaar profiteren van een ban nadat hier info over is gegeven, en al helemaal niet als men vraagt te stoppen.

Het punt is dat story zich in onze ogen ook niet sportief heeft gedragen omtrent ex-dixie, dan is het toch al snel heel moeilijk om te zeggen dat je daar boven staat als je iemand lekker flink kunt terug pakken
 

DeletedUser28445

Guest
Het punt is dat story zich in onze ogen ook niet sportief heeft gedragen omtrent ex-dixie, dan is het toch al snel heel moeilijk om te zeggen dat je daar boven staat als je iemand lekker flink kunt terug pakken

Ach, alsof ex-Dixie wat had uitgemaakt. Jullie hadden het hoe dan ook wel gedaan. Mental kennende laat zo'n mooie kans om gratis dorpen over te nemen niet liggen natuurlijk.
 

DeletedUser73162

Guest
Het punt is dat story zich in onze ogen ook niet sportief heeft gedragen omtrent ex-dixie, dan is het toch al snel heel moeilijk om te zeggen dat je daar boven staat als je iemand lekker flink kunt terug pakken

Eerder werd er nog beweerd dat het binnenhalen van Dixie Story goed recht was, omdat spelers niet volledig tevreden waren binnen Mental? Spreek je nu jezelf tegen of heb ik het verkeerd begrepen :confused:

Verder blijft het een account dat jullie zelf niks heeft misgedaan. Tide stond voor fair play, en jullie geven hem zoiets terug. Dat hoort gewoon niet.
 

DeletedUser65242

Guest
Het punt is dat story zich in onze ogen ook niet sportief heeft gedragen omtrent ex-dixie, dan is het toch al snel heel moeilijk om te zeggen dat je daar boven staat als je iemand lekker flink kunt terug pakken

En alweer word de schuld afgeschoven op Story :D:D:D

Sjonge jonge, wat een onzin. Gewoon ordinair gebruik gemaakt van de ban. En hier bevestig je gewoon dat jullie hoe dan ook hadden aangevallen, ookal was er een PM gekomen :eek::eek:
 

DeletedUser73972

Guest
Verklaart nog maar is dat jullie frontspelers direct in de aanval zijn gegaan, nadat ze het wisten. Waar zeg ik dat het laf of vies spel is:confused::confused:

Overigens, zal 90% van de TW spelers zeggen dat het laf spel is, zelfde als die CF's die ik hier heb van Mental. Ga dan niet zeggen dat Story jullie naait, jullie doen het net zo goed :rolleyes:

Pot verwijt de ketel :rolleyes:
Je stam gaat samenwerking aan met Lost. , 1 grote cf stam binnen mental,
en moedigt ze dan ook aan meer en meer te cf'en.
Dit is goed gezien van Story, maar nu ons niet verwijten van te clusterfucken zou ik zeggen.

Zolang het 10 k dorpen edelen betreft vind ik het niet echt zuiver cf'en,
het word pas smerig wanneer je de farmruimte gaat beginnen afpakken :bijl:
Tommieboyy (ik veronderstel dat je het over hem hebt) heeft enkel reeds (gedeeltelijk of volledig)
uitgebouwde dorpen genomen binnen jou cluster. Ik zeg niet dat ik het zou doen, dat niet, ik vind dat ook niet leuk,
maar het brengt die cf's wel in verzachtende omstandigheden (ook door de grote geschiedenis van die cf's)
tov de cf's van Lost. binnen het mental cluster


Ook steun ik Danny, want hij is zich beter aan het verdedigen dan anders :eek:
EDIT: op zijn laatste bericht na dan :mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Eerder werd er nog beweerd dat het binnenhalen van Dixie Story goed recht was, omdat spelers niet volledig tevreden waren binnen Mental? Spreek je nu jezelf tegen of heb ik het verkeerd begrepen :confused:

Verder blijft het een account dat jullie zelf niks heeft misgedaan. Tide stond voor fair play, en jullie geven hem zoiets terug. Dat hoort gewoon niet.

Ik heb nergens gezegd dat ik het er mee eens ben dat ik het story het recht gaf om dixie te recuiten?


Verder blijft het een account dat jullie zelf niks heeft misgedaan. Tide stond voor fair play, en jullie geven hem zoiets terug. Dat hoort gewoon niet.

Als je echt fair-play wilt zul je met een voorstel moeten komen naar de leiders van de "topstammen" waarom we elkaar weer zouden moeten vertrouwen.

Maar het blijft ook een story account, een stam die ons meerdere malen heeft "genaaid" al zullen wij ook heus wel iets terug gedaan hebben
 

DeletedUser81928

Guest
genaaid staat tussen aanhalings tekens, betekend dus dat je het niet zelf zo ziet maar dat mental het zo ziet? Want ik vraag om verwijten maar krijg er geen op de overname van dixie spelers
 
Reactiescore
1.367
Verder ga ik niet meer in op de discussie omtrend tide aangezien alles al behandeld is en we onszelf alleen herhalen

genaaid staat tussen aanhalings tekens, betekend dus dat je het niet zelf zo ziet maar dat mental het zo ziet? Want ik vraag om verwijten maar krijg er geen op de overname van dixie spelers

ja en nee, jullie zien het niet als naaien, wij wel, het is een goede zet geweest maar betuigt ook niet van fairplay
 
Bovenaan