Mental, Story, Mompel

DeletedUser

Guest
Re: Hall of fame

Verder kunnen er hier een hoop spelers van Story en Bartmans van Mompel opmerkingen maken over het rekruteringsbeleid van Mental... feit is, dat Story heel hard heeft geprobeerd om dezelfde spelers te rekruteren. Wij hebben ze -tenslotte stond de afspraak van een eindfusie er ook al- het aanbod gedaan om voortijdig te fuseren. Dat verkozen ze boven Story... en dan ben je gewoon slechte verliezers, als je er hier over komt zeuren.

Dat Story dezelfde Dixie spelers heeft proberen te recruteren zegt nog niet dat er geen kritiek kan zijn op het rekruteringsbeleid van Mental. Mental is een massa stam geworden, dat is de kritiek en dan ben je geen slechte verliezer.
 
Reactiescore
1.367
Re: Hall of fame

Dat Story dezelfde Dixie spelers heeft proberen te recruteren zegt nog niet dat er geen kritiek kan zijn op het rekruteringsbeleid van Mental. Mental is een massa stam geworden, dat is de kritiek en dan ben je geen slechte verliezer.

Hoeveel leden had cyan op een gegeven moment? ook ergens achter in de 30 als ik me niet vergis :eek:


Maar nee, mental is totaal geen massa stam. Massa stammen zijn onhandelbaar, waar de leden altijd voor zichzelf kiezen (komt je vast bekend voor)
 

DeletedUser

Guest
Re: Hall of fame

Hoeveel leden had cyan op een gegeven moment? ook ergens achter in de 30 als ik me niet vergis :eek:


Maar nee, mental is totaal geen massa stam. Massa stammen zijn onhandelbaar, waar de leden altijd voor zichzelf kiezen (komt je vast bekend voor)

Ergens laag in de 30 was het maximum ooit een keer, ledenaantal was meestal onder de 30. Dus je vergist je.

Een stam met 41 leden vind ik een massastam, massastammen hoeven niet per se onhandelbaar te zijn en kan er ook wel degelijk een stamgevoel zijn. En ja, zoals je weet heb ik 1x in een massastam gezeten waar ik het vrij snel zat was en leavde (W31, Add.).
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Hall of fame

Dat Story dezelfde Dixie spelers heeft proberen te recruteren zegt nog niet dat er geen kritiek kan zijn op het rekruteringsbeleid van Mental. Mental is een massa stam geworden, dat is de kritiek en dan ben je geen slechte verliezer.

Je praat over massa stammen alsof het per definitie een slecht iets is. 2 dingen: ten eerste, ik ben een oldskooler en kan me de tijd dat stammen meestal 40 leden hadden nog best herinneren en ten tweede, als Mental met bovengemiddeld veel leden nog goed kan functioneren verdienen ze credits, niet kritiek.
 

DeletedUser60969

Guest
Ten 1e, waarom wordt mijn naam gebruikt alsof ik zo'n noob topic aanmaak met zo'n belachelijke openingspost?
Maak dan zelf een topic aan Poo als je zoiets wilt opzetten.
Lijkt me raar als je een normaal forum lid een topic laat openen, ook geen taak voor een forum mod.

Ergens laag in de 30 was het maximum ooit een keer, ledenaantal was meestal onder de 30. Dus je vergist je.

Een stam met 41 leden vind ik een massastam, massastammen hoeven niet per se onhandelbaar te zijn en kan er ook wel degelijk een stamgevoel zijn. En ja, zoals je weet heb ik 1x in een massastam gezeten waar ik het vrij snel zat was en leavde (W31, Add.).

We zullen zien hoe Mental zich gaat houden, ergens is het wel een gedwongen situatie die gecreëerd wordt.. Maar de discussie van de massa stam is net zo relevant als het geintern dat gebeurd op deze wereld of de discussie over Cleonito. Ik snap dan ook niet waarom er hier wel een ophef over gemaakt wordt (omdat het Mental is?) en over al het ander niet.
In dergelijke discussies kan ik ook wel een standaard antwoord geven om zo'n discussie af te kappen, dat kan ik hier ook doen maar ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Een verweer heen en weer, maar de situatie van Mental is simpelweg een gedwongen situatie als je het mij vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Re: Hall of fame

Je praat over massa stammen alsof het per definitie een slecht iets is. 2 dingen: ten eerste, ik ben een oldskooler en kan me de tijd dat stammen meestal 40 leden hadden nog best herinneren en ten tweede, als Mental met bovengemiddeld veel leden nog goed kan functioneren verdienen ze credits, niet kritiek.

Waar dafuq zeg ik dat massa stammen per definitie slecht is :eek:
En daarna ga je me allemaal info vertellen wat ik ook wel snap.

We zullen zien hoe Mental zich gaat houden, ergens is het wel een gedwongen situatie die gecreëerd wordt.. Maar de discussie van de massa stam is net zo relevant als het geintern dat gebeurd op deze wereld of de discussie over Cleonito. Ik snap dan ook niet waarom er hier wel een ophef over gemaakt wordt (omdat het Mental is?) en over al het ander niet.
In dergelijke discussies kan ik ook wel een standaard antwoord geven om zo'n discussie af te kappen, dat kan ik hier ook doen maar ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Een verweer heen en weer, maar de situatie van Mental is simpelweg een gedwongen situatie als je het mij vraagt.

Ben zeker benieuwd naar dit Mental en denk dat het ook wel wat kan worden, dat ik Mental een massastam vindt blijft het geval :p En hoezo gedwongen? Fichtme zei zelf tegen me dat Dixie de toekomst niet was, dus de keuze was nou eenmaal tussen Story en Mental.
 

DeletedUser60969

Guest
Dat mag je vinden, vind het aantal persoonlijk zelf ook op een massa stam lijken :p
En ik bedoel meer de situatie van Mental hoe die nu is, niet zo zeer hoe de laatste recruits van Dixie leden zijn gegaan.
Veel recruits zijn met tactische gedachte genomen, met natuurlijk de overtuiging dat ze in Mental passen/horen.

Maar als ik terug kijk op Mental, vanaf het begin tot aan nu zijn denk ik veel keuzes genomen omdat Mental het wel noodgedwongen moest doen (natuurlijk ook met een tactisch oogpunt). Dat wil niet zeggen dat we er niet achter stonden, want de overtuiging dat we er nog steeds achter staa nis er zeker wel. En tot op heden heeft het ook nog altijd prima uitgepakt :p
 
Reactiescore
1.367
Ten 1e, waarom wordt mijn naam gebruikt alsof ik zo'n noob topic aanmaak met zo'n belachelijke openingspost?
Maak dan zelf een topic aan Poo als je zoiets wilt opzetten.
Lijkt me raar als je een normaal forum lid een topic laat openen, ook geen taak voor een forum mod.

Ik heb m aangemaakt en hij heeft t verplaatst, en omdat dit eerdere berichten waren staan die boven mijn post

Ergens laag in de 30 was het maximum ooit een keer, ledenaantal was meestal onder de 30. Dus je vergist je.

Een stam met 41 leden vind ik een massastam, massastammen hoeven niet per se onhandelbaar te zijn en kan er ook wel degelijk een stamgevoel zijn. En ja, zoals je weet heb ik 1x in een massastam gezeten waar ik het vrij snel zat was en leavde (W31, Add.).

ik doelde niet op add maar op cyan :)
alhoewel add ook een flop was
 
Reactiescore
1.367
waarom pak je niet een van je zelf of van mij van paar dagen daarvoor en plakt die boven aan en zet dat daar neer?
 

DeletedUser60969

Guest
Dit dus, had ik ook al gezegd in de eerste post. :)

Stond er bijna zeker weten niet in, als het er wel in zit heb ik eroverheen gelezen. Mijn excuses dan.
Alleen een typo in een post van Grondie mag niet, werd kan nooit met dt zijn :mad:
 
Reactiescore
746
Stond er bijna zeker weten niet in, als het er wel in zit heb ik eroverheen gelezen. Mijn excuses dan.
Alleen een typo in een post van Grondie mag niet, werd kan nooit met dt zijn :mad:

Omg, niet te geloven dat ik dat met dt heb geschreven. lol

Maar ok, on topic verder nu ;)
 

DeletedUser60969

Guest
Wut dit is mijn topic, ik bepaal de regels en kan ze ook op elk moment weer wijzigen :mad:
 

DeletedUser60969

Guest
Soms moet ik zeggen, ben je wel een klein baasje :mad:
Zo'n laatste off topic bericht mag dan wel toch?:D

Volgende zal on topic zijn, maar heb niets meer om op te reageren :p
 

DeletedUser35742

Guest
Re: Hall of fame

Waar dafuq zeg ik dat massa stammen per definitie slecht is :eek:
En daarna ga je me allemaal info vertellen wat ik ook wel snap.



Ben zeker benieuwd naar dit Mental en denk dat het ook wel wat kan worden, dat ik Mental een massastam vindt blijft het geval :p En hoezo gedwongen? Fichtme zei zelf tegen me dat Dixie de toekomst niet was, dus de keuze was nou eenmaal tussen Story en Mental.

Je zei dat de kritiek op Mental is, dat Mental een massa stam is geworden. Ik vind het raar dat die kritiek bestaat en probeer het te weerleggen. Volgens mij snap jij discussie voeren in beginsel al helemaal niet:)
 

DeletedUser81928

Guest
Re: Hall of fame

Je vergiste je eigen Von B. Mental is geen dictatuur, Mental heeft structuur en daar zit een groot verschil tussen. Onze stam kan je ook geloven op zijn woord. We hebben gezegd dat we samen aan het einde fuseren voor de 60%... en zelfs als zit er straks nog maar 1 speler in Nilva, met slechts 1 dorp... dan nog gaat dat gebeuren.

Verder kunnen er hier een hoop spelers van Story en Bartmans van Mompel opmerkingen maken over het rekruteringsbeleid van Mental... feit is, dat Story heel hard heeft geprobeerd om dezelfde spelers te rekruteren. Wij hebben ze -tenslotte stond de afspraak van een eindfusie er ook al- het aanbod gedaan om voortijdig te fuseren. Dat verkozen ze boven Story... en dan ben je gewoon slechte verliezers, als je er hier over komt zeuren.

Glenn heeft weer een tactisch spel gespeeld achter de schermen (niet alleen op het gebied van rekrutering, maar ook qua samenwerking met andere stammen en bedreiging van de kleinere stammen) en wederom verloren. Hij zou zich beter onthouden van dergelijke pogingen, hij zorgt er zo alleen maar voor... dat we ons steeds versterken.

En een beetje vent, die strijdt met open vizier... denk niet, ondanks dat er geen oorlogsverklaring is afgegeven, dat we niet weten... dat we feitelijk al in oorlog zijn met Story. Middels accounts van Swag. en Cleonito... maar er gewoon voor uitkomen, dat doen jullie alleen... als je de getalsmatige overhand hebt. Er staan dus wat rekeningen open met Story... en vroeg of laat incasseren we die. Laat daar geen misverstand over bestaan.

Pardon maar swag en cleo hebben we totaal geen banden mee dus lul niet, verder staat de stam net en heb ik wat beters te doen dan een oorlogsverklaring. Wil je die kan je die net zo goed zelf maken dus ga alsjeblieft niet mijn mannelijkheid betwisten, of dat ik met open vizier strijd of niet. We weten beide hoe het zit dus beetje jammer dat je me hier in diskrediet probeert te brengen. Het is niet meer dan logisch dat we gaan botsen en ja het klopt ik heb spelers proberen te rekruteren van bondgenoten van mental, of betrekkingen aan te gaan met bondgenoten van mental. En triador ik heb zeker nog niet verloren en ik heb meer gekregen dan verwacht dus ik vind het prima dat jullie je blijven versterken. Ik had verwacht dat jullie heel dixie aan gingen nemen en dat is niet gebeurd, goed genoeg voor mij. Tuurlijk was het mooi geweest als dixie zich tegen jullie had gekeerd maar eigenlijk had ik niet verwacht zo ver te komen dus het valt al weer wat mee. En ik ga echt niet stoppen ;) Ik blijf doorgaan tot het einde.
 
Bovenaan