Mening

Reactiescore
34
Post verwijderd ivm overleg speler waar het om ging.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220330-081330-929.png
    Screenshot_20220330-081330-929.png
    167,9 KB · Weergaven: 219
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Als de aanvallen na zondag kwamen lijkt het me niet dat er smerig is gespeeld? Staat zwart op wit?
 
Reactiescore
344
Heeft hij mee gegooid op jullie account ? Voor de besproken zondag? Ja dan is het niet zo netjes.
Anders is dit gewoon hoe het gaat.
 
Reactiescore
34
Afgelopen zondag liep de nap natuurlijk wel af. Maar ik zit gewoon netjes te wachten op een antwoord.

Zeker zelf gegooid met nukes en edels. Als het zo gaat zit ik net wat anders in elkaar.
 
Reactiescore
344
Afgelopen zondag liep de nap natuurlijk wel af. Maar ik zit gewoon netjes te wachten op een antwoord.

Zeker zelf gegooid met nukes en edels. Als het zo gaat zit ik net wat anders in elkaar.
Dan was zijn co die terug is, en onbereikbaar was voor 5 dagen voor de buitenwereld het er duidelijk niet mee eens.

Je bent gewoon aan het lijntje gehouden. Maar voor de rest hebben ze zich gewoon aan de afspraken gehouden.
 
Reactiescore
5.592
Stab is het niet nee. Je bent zoals eerder gezegd gewoon aan het lijntje gehouden en daarna aangepakt terwijl jij in de veronderstelling was dat ze met een antwoord zouden komen ipv edels. Het is niet heel netjes nee, maar het wordt wel eens zo gepeeld inderdaad. Volgende keer moet je andere voorwaarden aan de NAP hangen, bijv de nap stopt op moment van definitief bericht en loopt dan na 48u af.
 
Reactiescore
34
Ik zeg ook niet dat het een stab is hoor.
Dat is het zeker niet. Maar een net antwoord voor die zondag was wel netjes geweest.
 
Reactiescore
1.542
Het is “officieel gezien” geen stab want er staat duidelijk aangegeven tot zondag, maar aan de gespreksvorm en de conversatie te zien was er wel goed contact en zat een eventuele verdere samenwerking er wel in.

Verdiend niet echt de schoonheidsprijs :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.367
Verdomme Luc, iedere keer als ik je zie posten, cringe ik
 
Bovenaan