mening: algemeen

DeletedUser

Guest
Hoe kun je nu weten wie de beste stam is of beste leider? Het is objectief, maar voor iedereen verschilt dit ook.

Ik kan toch ook zeggen dat ik TM de beste stam vind, terwijl dat het een andere stam kan zijn.

'n Beetje raar topic, willen sommige leiders hier profijt en roem uit halen? Of is het reclame voor hun stam?
Ik zei al iets soortgelijks.

Maargoed, volgens mij heeft elke wereld zo'n topic nu zo onderhand ;)

Meer om te discussieren inderdaad, maar je kan het nooit opjectief noemen inderdaad. Ik denk dat zelfs de MOD's het niet eens redelijk kunnen bepalen.
 

DeletedUser17653

Guest
Ik zei al iets soortgelijks.

Maargoed, volgens mij heeft elke wereld zo'n topic nu zo onderhand ;)

Meer om te discussieren inderdaad, maar je kan het nooit opjectief noemen inderdaad. Ik denk dat zelfs de MOD's het niet eens redelijk kunnen bepalen.

Hoe kan je het dan bepalen? Iedereen trekt zijn eigen stam voor ;)
 

DeletedUser

Guest
?

Dat zeg ik toch... Het is niet te bepalen. Bovendien is beste leider bijvoorbeeld al helemaal niet te doen ;)

Iedereen zal bij zijn keuze voor al deze vragen kiezen voor stammen en spelers uit zijn buurd, of die aan hem grenzen.
 

DeletedUser

Guest
Sowieso heeft elke leider zijn eigen goede en minder goede dingen
Dus er zullen verschillende goede leiders zijn op verschillende gebieden
 

DeletedUser

Guest
Natuurlijk heeft iedere leider zijn kwaliteiten en zijn minpunten. Wat de een als kwaliteit ziet dat kan een ander weer als nadeel zien. Je kunt het nu eenmaal niet iedereen in een groep naar de zin maken.

Ik heb in het dagelijks leven de coordinatie over een aantal afdelingen en ook daar merk je verschillen... een enkeling kan me soms wel schieten terwijl het overgrote deel met me wegloopt omdat ik er niet boven wil staan maar ertussen sta en niemand zoiets heeft van oh shit daar heb je haar ook weer snel aan het werk. Moet je eens opletten hoe makkelijk mensen dan aan te sturen zijn. Dit gebruik ik in mijn stam ook waardoor het team behoorlijk hecht is en de boel ook nog eens behoorlijk stabiel. De leidinggevenden met een torenhoog ego van kijk mij eens ik ben leider, zijn vaak de leidinggevenden die het hardste van hun voetstuk donderen, juist omdat ze zich verheven voelen boven de rest. En eigenlijk niet goed weten hoe ze een groep aan moeten sturen of harmonie en motivatie in een groep kunnen krijgen.
 
Bovenaan