Memorabele momenten op w3

DeletedUser25273

Guest
Ja joh, je bent een held jongen. (wel één op sokken:rolleyes:)

Hoe meer je liegt over je prestaties, hoe minder ze de spaarzame waarheden die je vertelt zullen geloven....
 

DeletedUser1435

Guest
Ja joh, je bent een held jongen. (wel één op sokken:rolleyes:)

Hoe meer je liegt over je prestaties, hoe minder ze de spaarzame waarheden die je vertelt zullen geloven....

wat heb jij

ik geef eerlijk toe dat ik verslagen ben en dan nog kom je huilen. je kan er zeker niet tegen dat jij nog nooit van me gewonnen hebn:eek:
 

DeletedUser25273

Guest
mijn geheugen is alleraardigst. zit vol met feiten en zonder fouten

Lol, je bent met de staart tussen de benen van wereld 7 vertrokken en daar heb ik een aardig aandeel in gehad noobje. W6 heb ik je oude accountje ook in de pan gehakt, alleen vluchtte jij naar een ander account om geen gezichtsverlies te lijden.:D:D:D
 

Deleted User - 44652

Guest
Anthraxxis heeft nog gelijk ook, als ie is gestopt, en z'n ene dorpje bb is gegaan dan heeft niemand 'm in de pan gehakt :p
 

DeletedUser

Guest
En dan natuurlijk het eindeloze gespam en ge'pm met jan en alleman.
Denk dat ik, samen met qs, toch wel het record heb van de langste pm ... hoeveel posts weet ik niet maar hij staat hier ergens op m'n pc opgeslagen.

Ach ... het was een leuke tijd en nu ... live goes on!

Grts! :D

In de tienduizend zeker?
Vrij ziekelijk ja :)
 

DeletedUser3621

Guest
CdM versus de rest.

een stuk of 50 a 60 accounts
een stuk of 30 spelers
een stuk of 12 over-actieve spelers (ik bespeelde alleen mijn eigen account, Newlivez had 14 vv's ofzo ^^)

en dat uiteindelijk ook =IR= het NAP verbrak wat betekende dat we aan alle 360 graden omringt waren door vijanden. Dat bleek op de lange termijn toch onhoudbaar, maar we hebben zeker lol gehad. We waren verschrikkelijk arrogant op het forum, maar we maakten het in die tijd ook waar met daden in het veld. Dat was gaaf.
 

DeletedUser13822

Guest
En dan natuurlijk het eindeloze gespam en ge'pm met jan en alleman.
Denk dat ik, samen met qs, toch wel het record heb van de langste pm ... hoeveel posts weet ik niet maar hij staat hier ergens op m'n pc opgeslagen.

6181 pagina's in word, 596506 woorden.....was maar een klein pm'ke :p
 

DeletedUser

Guest
CdM versus de rest.

een stuk of 50 a 60 accounts
een stuk of 30 spelers
een stuk of 12 over-actieve spelers (ik bespeelde alleen mijn eigen account, Newlivez had 14 vv's ofzo ^^)

en dat uiteindelijk ook =IR= het NAP verbrak wat betekende dat we aan alle 360 graden omringt waren door vijanden. Dat bleek op de lange termijn toch onhoudbaar, maar we hebben zeker lol gehad. We waren verschrikkelijk arrogant op het forum, maar we maakten het in die tijd ook waar met daden in het veld. Dat was gaaf.

Haha, dat was een aardige tijd ja. Wel druk met al die accounts :p
 

DeletedUser1435

Guest
Lol, je bent met de staart tussen de benen van wereld 7 vertrokken en daar heb ik een aardig aandeel in gehad noobje. W6 heb ik je oude accountje ook in de pan gehakt, alleen vluchtte jij naar een ander account om geen gezichtsverlies te lijden.:D:D:D

welnee. had niks met jou te maken. jij bent namelijk van het: IK KOM NAAR JE TOE EN MAAK JE AF, maar daar gaan dan jaren overheen
 

DeletedUser11858

Guest
De mmosite tijd voor mij was de tijd dat Frezz nog in cdm zat (geloof ik) en elke 2 a 3 weken ging hakken op het front. Je kon er de klok op gelijk zetten en de saamhorigheid om al die aanvallen te deffen.
De gesprekken met QS die altijd zo vlotjes verliepen hoe, wat en waar gaan we iets doen.
En later de tijd in Heroes. Rust op het forum. Onrust bij DTW en Cervix wat gaan die gasten doen. uiteindelijk weer terug op het thuis honk. Vele uren lol gehad!!!
 

DeletedUser20928

Guest
Mijn mooiste herinnering is toch wel dat ik als beginnende speler telkens weer Hakuna een hak wist te zetten om telkens weer een dorpje dat HIJ gecleared had in mijn handen terecht kwam :D
Hij mij daarna 'misbruikte' als moraalbreker, maar wèl ontdekte dat ik meer dan een noobje was......vervolgens mij enkele adviezen gaf met aanvals info om zo uit de wind van Cervix te blijven. Later werd dat beloond met een zetel IN Cervix....Mán wat was ik blij toen!
Later sloot mijn zoon ook aan met zijn account dat ook deels door z'n moeder Hanna (mijn vrouw dus) bespeeld werd en uiteindelijk helemaal door haar bestierd werd.

Daaruit vloeit dus ook een droevig moment....haar sterfdag was nèt te vroeg dat zij het sluiten van de wereld niet heeft mogen meemaken :(

En natuurlijk het spammen....Hanna en ik zaten geregeld naast elkaar knuffellief samen op de bank, maar ondertussen zaten wij op het spamforum elkaar volledig af te kraken en dat sommige spelers ook ècht dachten dat wij een knallende ruzie hadden terwijl wij nèt niet samen de liefde bedreven.....tjonge wat hadden wij daar een lol om :D
 
Reactiescore
1.696
B0RG afzeiken. Prachtig , FIRM tegen B0RG opgezet vond ik ook heerlijk dat ik daar een groot aandeel in had :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn mooiste herinnering is gewoon dat ik hier het meeste punten ooit haalde. Er zal me waarschijnlijk niemand meer herinneren maar ik was toen Crazyheads362 en heb hier 12M+ (is voor sommigen misschien niet veel) gehaald. Heb ook veel bijgeleerd in wereld 3.
 

DeletedUser14450

Guest
Mooiste momenten op W3 waren toch wel in de CdM tijd.

Zoals egtwel aangeeft, CdM tegen de rest. Dat was toch wel een mooie tijd, waar we ook nog wonnen van iedereen.

Een mooie herinnering heb ik ook nog aan de Donkey's!! Een heerlijk groepje dat nergens terecht kon :p Na enige tijd toch terecht gekomen in Cervix, waarna er een te sterk blok ontstond tussen Cervix en DTW Vs. De rest.

Dit luide het einde van de wereld in.
 

DeletedUser4141

Guest
één van de mooiste momenten was FIRM. een kleine hechte stam die net vrienden waren. Jammer dat schone liedjes komen en gaan.
aanval op Puk82 in de tijd was mooi opgezet hij had geen grenspositie en had al zijn defence troepen gegeven aan de grenzende spelers.

Goede herinneringen hier.
 
Bovenaan