Melius vs .G

DeletedUser

Guest
Niet in mijn deel van de wereld, maar ik zit dan ook redelijk afgezonderd van de rest van de stam. Ik heb vandaag wel een persoonlijke strijd gehad tegen een speler die me aanviel, dat heb ik gelukkig gewonnen. Maar dat staat volledig los van deze oorlog.

Rond K33 zo ongeveer dat is het actie gebied. .G is heel continentaal georienteerd dus ze kunnen zeker lastig worden daar. Hexon blijkt gecleared te zijn, maar blijkbaar is hij gestopt ofzo want we vernemen niks meer van hem in de stam. Binnenkort dus wss een kick. Eerst kwam Hexon nog met allerlei sterke verhalen over eerdere ervaringen aanzetten maar wat daarvan waar is weet ik niet.

Ik heb het toch gezegd dat hexon een rimnaabje is :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het toch gezegd dat hexon een rimnaabje is :)

Ken jij Hexon van andere werelden dan? Ik weet toevallig dat Hexon op W29 de stam -PT- heeft opgericht, geen bekende naam op die wereld maar wel in C62. De meeste leden uit die stam zijn naar andere stammen gegaan waaronder een paar naar Insect, Drasp is bv naar Insect gegaan. Drasp is btw wel baas, 0 tw ervaring maar wel hard ownen en meekomen met de toppers :)

Mja Hexon heb ik nu al gekickt, die heeft een geel bolletje dus dat lijkt me duidelijk. En vincke, waarom begin jij niet gewoon op W31? Lijkt me wel geinig, als je in C33/C34 zit dan kun je kiezen bij welke kant jij je aansluit. Dat lijkt me wel wat, zo'n gekke dictator in dat gebied.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Yep van w29 waar hij gefailed is , ps drasp zit in para ! .

Neeh gaat niet man op w31 :p
 

DeletedUser64057

Guest
de oorlog heeft een winnaar

De oorlog tussen Aliquid Melius en Gamble is beëindigd. Herbenoemen 02.04.13 19:02

Verzonden 02.04.13 19:02:55
bulkid12 heeft je stam opgeheven.

we hebben duidelijk het onderspit gedolven tegen gamble:D
nadat ze hexon edelde omdat die niet actief was en mark-h een verkenning ofzo kreeg
zijn we bang geworden en een andere stam gejoind met de beste leden

de nieuwe stam heet expertus dico
waar vele mensen met goede ervaring terug te vinden zijn
gelegen in het noordwesten wel te verstaan:)

http://nl31.tribalwars.nl/game.php?village=42735&mode=profile&screen=ally
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja zonder dat hadden we het echt afgelegd tegen die G's. Net op tijd, nou gefeliciteerd .G!
 

DeletedUser

Guest
Oohhh snap! Dit had ik niet verwacht van jou Dirkje. Je stelt me enigszins teleur.
 

DeletedUser

Guest
Maakt niet uit. Als zijn stam faalt, faalt hij ook. Dat lijkt me duidelijk.
 

DeletedUser

Guest
De slechte leden zijn nu weg en we zijn gefuseerd met een andere stam met ervaren leden, ben benieuwd. Laat .G nu lekker genieten zou ik zeggen. Sommige van mijn stamleden hebben idd redelijk gefaald, door pech of onkunde dat laat ik in het midden.
 

DeletedUser49603

Guest
Bij mij was het overduidelijk pech :D Succes lui met nieuwe stam laat hem deze keer niet falen :p
 
Reactiescore
30
de oorlog heeft een winnaar

De oorlog tussen Aliquid Melius en Gamble is beëindigd. Herbenoemen 02.04.13 19:02

Verzonden 02.04.13 19:02:55
bulkid12 heeft je stam opgeheven.

we hebben duidleijk het onderspit gedolven tegen gamble:D
nadat ze hexon edelde omdat die niet actief was en mark-h een verkenning ofzo kreeg
zijn we bang geworden en een andere stam gejoined met de beste leden

de nieuwe stam heet expertus dico
waar vele mensen met goede ervaring terug te vinden zijn
gelegen in het noordwesten wel te verstaan:)

http://nl31.tribalwars.nl/game.php?village=42735&mode=profile&screen=ally


Dico. ? Denk niet met dezelfde mensen als W15?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vernomen dat als je iemand van Melius edelde, je direct een uitnodiging voor de stam kreeg. Zou dit bij Dico. ook zo zijn? interessante tactiek in ieder geval
 

DeletedUser

Guest
Ik heb vernomen dat als je iemand van Melius edelde, je direct een uitnodiging voor de stam kreeg. Zou dit bij Dico. ook zo zijn? interessante tactiek in ieder geval

Dorpsbehoud hè?

Als jij iemand van Melius edelt ben je blijkbaar een zeer kundig speler en dan krijg je een uitnodiging :p
Ik weet niet waar je het vandaan hebt trouwens.
 

DeletedUser

Guest
Dorpsbehoud hè?

Als jij iemand van Melius edelt ben je blijkbaar een zeer kundig speler en dan krijg je een uitnodiging :p
Ik weet niet waar je het vandaan hebt trouwens.

Ergens wel logisch, maar unlikely dat iemand zo'n invite aanneemt toch? Aangezien die persoon er ongetwijfeld van uit gaat dat alle stamleden zo makkelijk te edelen zijn?
 
Bovenaan