Melius vs .G

DeletedUser

Guest
Ja hier is die dan, de langverwachte oorlog tussen Melius en .G.

Hexon had wat van hun leden aangevallen en volgens mij hebben andere stamgenoten dit ook gedaan, de stamleiding van .G pikte dit niet meer en heeft de oorlog aan onze stam verklaard. Hier is de oorlogsverklaring:

Oorlogsnaam: hai

Verklaring:
hai lekkerding please come and own us were noobs!

Nou we komen eraan hoor, wij van Aliquid Melius gaan de uitdaging aan! vooralsnog zien de stats er zo uit:

Zijde 1:
Stammen: Melius
Zijde 2:
Stammen:.G
Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

chart


Maar hier kan natuurlijk nog verandering in komen in de loop der tijd!

Laten we proosten op een leuke oorlog, en ik zit helaas te ver weg om mee te doen maar ik wens mijn stamgenoten succes toe!

Laat die oorlog maar beginnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Is het niet te snel voor een oorlog?
En helemaal met het aantal punten dat de stammen hebben.
Voorderest, succes aan beide kanten!
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben de oorlog niet verklaard ;)

Ik heb de stamleiding van die stam gevraagd of zij willen vragen aan hun leden om AF accounts aan te maken, dan krijgen wij weer nieuwe figuren op dit forum :)
 

DeletedUser54620

Guest
Vraag ook 'ff aan de tegenstander of ze op 't AF willen komen, anders wordt 't zo makkelijk modder gooien :p

Voor de rest succes :)
 

DeletedUser

Guest
Vraag ook 'ff aan de tegenstander of ze op 't AF willen komen, anders wordt 't zo makkelijk modder gooien :p

Voor de rest succes :)

Heb ik gedaan ^^

Zien we ook weer is nieuwe gezichten(of nouja namen dan) hier. Ik wacht nog op een reactie.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik dacht eerst dat het een troll was met die statistiekjes etc :D.
Succes eeh.. welke stam zit je? Ah :D Succes Melius :p
 

DeletedUser

Guest
Dit wordt een saai topic als Gamble niet komt opdagen. :p Maar succes aan beide partijen gewenst, al denk ik wel dat Melius de overhand heeft.
 

DeletedUser

Guest
een oorlog met twee stammen die nog geen eens 100k hebben. Saai. Next.
 

DeletedUser

Guest
een oorlog met twee stammen die nog geen eens 100k hebben. Saai. Next.

Ik heb de leiding van G gecontacteerd over dit topic, ik hoop dat hun leden AF accounts gaan aanmaken om hier te reageren. Komen de kleinere stammen ook eens in the picture, dat werd eens tijd :eek:
 

DeletedUser

Guest
Maargoed met alle respect ik wil best over de "kleinere stammen" praten maar een oorlog tussen spelers waarbij de spelers in de stam nauwelijks edelmannen hebben is gewoon niet interessant imo :p. Het systeem op het forum werkt gewoon als volgt: De stammen waar het om draait en hoog staan worden besproken, de andere stammen minder tot niet. Vind ik niet onlogisch.
 

DeletedUser

Guest
Man gewoon zielig dit. Melius zit constant te spammen in Top&flopstammen en nu gaan ze hier topicgeilen :eek:
 
Bovenaan