[Afgekeurd] Melding dat het account al ingelogged is voor het in te loggen..

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Neen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
Reactiescore
32
Beste Mede-Twers

Iedereen kent het wel, je speelt met paar mensen op 1 dezelfde account.
Je logged in en je co meld gelijk 'Hey.. Ik was al ingelogged en ik was aan het timen'.

Vroeger in tijden dat je met 2 of max. 3 op 1 account zat viel het stukken beter mee.
Maar tegenwoordig is het getal van de mensen die op 1 account zitten vaak het dubbel.

We zien wel soms dat het account al ingelogged is, maar dan ben je zelf ook ingelogged dus dan is het vaak al te laat.
Ik denk dat het voor velen handig zou zijn als ze op voorhand weten als het account al aangemeld is.

Wellicht denken er een paar, meld dan dat je ingelogged bent in discord chat of whatsapp of eender..
Ja dat klopt en dat kan ook, maar laten we eerlijk zijn.
Met het aantal co's dat een account soms heeft gebeurd dit niet altijd (vrij weinig zelfs).

Huidige situatie:
Je drukt op de wereld, je logged gelijk in en mogelijk is een co zodanig uitgelogged terwijl hij iets bezig was.

Wat mij handig lijkt, en vast vele andere hier ook...

Nieuwe situatie:

Je drukt op de wereld, is het account ingelogged?
Dan krijg je scherm.

Dit account is alreeds ingelogged.
Dus als je toch wilt inloggen word het account elders uitgelogged.

[Inloggen] [Annuleren]
 
Reactiescore
28
Offtopic: het is mij niet helemaal duidelijk hoe dit bericht door de keuring is gekomen zonder bijbehorende poll?
 
Reactiescore
1.278
Veel spelers zitten ook afk op TW. TW staat dan ook vaak open in een extra browser of een tweede tabblad terwijl je misschien niet enorm actief bent, maar sporadisch kijkt. Denk dat ook niet dat dit veel helpt.
 
Reactiescore
73
De vraag is dan ook, waar wil je dit op baseren? Er wordt geen signaal aan TW gegeven wanneer jij je tabje sluit. Zou dus in die zin enkel werken wanneer iedereen consequent de afmelden knop gebruikt.

Zelfde geldt voor de app, als je gewoon uit de app gaat is hij nog steeds actief, ook hier zou je de afmelden knop dan moeten gebruiken.

Doe je dit niet dan kan je enkel kijken, wanneer was de laatste actie, op welke client was dit en na hoeveel tijd moet er dan een melding komen?

Stiekem een lastiger probleem dan een simpele melding tonen, maar inderdaad wel een interessante. Dagelijks maak ik dit zelf ook mee.
 
Reactiescore
32
Goed punt, word moeilijk en 100% bulletproof krijg je het toch niet.

Maar ze geven toch al melding nu en dan dat het account al ingelogd is?
Dus er is wel een manier..
 
Reactiescore
742
De vraag is dan ook, waar wil je dit op baseren? Er wordt geen signaal aan TW gegeven wanneer jij je tabje sluit. Zou dus in die zin enkel werken wanneer iedereen consequent de afmelden knop gebruikt.

mwa, er was eens een script die dit deed. Hij keek gewoon hoe lang geleden de laatste klik was, aka ik druk op map en ga dan afk voor 10 min iemand probeert aan te melden en kreeg een melding van laatst geopend map (10 min) indien dit 1-2 min was wist je dat er iemand online was indien dit een langere tijd was wist je dat er niemand was of iemand AFK was

dus zodra je de afmeldknop niet gebruikte zag die gewoon je laatste kilk en die had gedaan en die gaf die aan op een melding zodra je op aanmelden drukte.
 
Reactiescore
73
mwa, er was eens een script die dit deed. Hij keek gewoon hoe lang geleden de laatste klik was, aka ik druk op map en ga dan afk voor 10 min iemand probeert aan te melden en kreeg een melding van laatst geopend map (10 min) indien dit 1-2 min was wist je dat er iemand online was indien dit een langere tijd was wist je dat er niemand was of iemand AFK was

dus zodra je de afmeldknop niet gebruikte zag die gewoon je laatste kilk en die had gedaan en die gaf die aan op een melding zodra je op aanmelden drukte.
Zou via een userscript icm een externe server inderdaad kunnen op die manier.
Dus eerder een melding met wanneer de laatste actie gedaan is.

Tw kan dat natuurlijk zelf ook maken.
 
Reactiescore
21
Veel spelers zitten ook afk op TW. TW staat dan ook vaak open in een extra browser of een tweede tabblad terwijl je misschien niet enorm actief bent, maar sporadisch kijkt. Denk dat ook niet dat dit veel helpt.

afk is dan ook niet te zien omdat tribalwars alleen requests kan zien... enkel bij acties dus :)
 
Bovenaan