MeisterStab

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Met mijn ongetrainde ogen kan ik toch wel lezen dat Meister(Ferdy) akkoord gaat met de NAP. Hoe je dit dan omdraait dat meister gelijk heeft is me toch een grote vraag dan.

Omdat t einde van de nap discutabel is.... En de gapakte dorpen dus wel of niet in die NAP vallen.

Des ondanks gaat Meister zo een voorstel doen om dit op te lossen.
 

DeletedUser79704

Guest
Voor ons werden ze tijdens een NAP gepakt en voor jullie of toch sommige onder jullie niet. Geen nut om verder hierover te discussieren als bellum met een voorstel komt
 
Reactiescore
1.278
@Rise Against
Kan het fout hebben hoor, maar al zeg je dat iemand kan uitslapen zie ik dat niet bepaald als een bieding. Of is uitslapen nu ineens tot 08:00 :D stel vroege vogels hier.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Doe nou maar niet zo hypocriet aub en fix een deal.
Ff roepen dat we hypocriet zijn, dat zal ons leren. Volgendsmij is er gwn slecht gelezen door DD en weer slecht een deal gesloten aan kant van Meister, waarheid ligt in t midden. Mocht je t heel strak nemen heeft Meister gewoon gelijk.

Dus hou gewoon je muil als je niks toe te voegen hebt.
 
Reactiescore
1.367
@Rise Against
Kan het fout hebben hoor, maar al zeg je dat iemand kan uitslapen zie ik dat niet bepaald als een bieding. Of is uitslapen nu ineens tot 08:00 :D stel vroege vogels hier.

De vraag was eerst een nap tot 8u zodat de vver uit kon slapen, vandaar ;)
 

Deleted User - 487924308

Guest
Dragon Dancer. 29.04.19 23:04
Je mag er 7 hebben als je NAP neemt en zelfde dag eindigt als vinci en Finit :)

Misschien hier ook even niet over lezen, is toch duidelijk dat er hier een aanvraag gedaan wordt voor een NAP met een beindiging op dezelfde dag als vinci en finit. Zover ik weet was dat niet 8:00 vanochtend?
 
Reactiescore
1.367
Misschien hier ook even niet over lezen, is toch duidelijk dat er hier een aanvraag gedaan wordt voor een NAP met een beindiging op dezelfde dag als vinci en finit. Zover ik weet was dat niet 8:00 vanochtend?

Eerste gedeelte van de pm is niet gedeeld



MeisterShizzle 29.04.19 22:57
Heya,

Begrijp van minguel dat je wil dat ik niet meer aanval vandaag, en ook vannacht/morgenochtend vroeg niet omdat je wil uitslapen.

Op 1 voorwaarde dat ik nu meer dorpen mag pakken dan de 3 die ik via minguel al had doorgekregen.

minimaal nog 7 extra (dus totaal dan 10)
Grtz, Ferdy
 

DeletedUser79777

Guest
Ja en ik heb daarop een tegenbod gedaan.
Hij moet dat bod dan maar afwijzen van mij ipv erop verder te bouwen.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Dat kan allemaal mooi zijn dat tot 8:00 het eerste voorstel was, maar daarna heeft DD toch echt wel het aanbod gedaan voor een NAP die op een bepaalde datum (ik weet niet precies meer wanneer) stopt.
 

DeletedUser79777

Guest
Gewoon weer triest dat enkel jij weer dit moet goedpraten he danny .

Ik van je medeleden al meer dan genoeg confirmatie gekregen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hebben we toch iets gemeen :)
Op t feit na dat ik inga op de discussie, mijn onderbouwde mening geef en aantoon dat, na een tegenbod van DD Meister weet terug refereerd naar zijn eigen bod en hier geen tegenbod op krijgt en akkoord gaat, waardoor meister dus feitelijk gezien goed handeld.

Even refererend naar bovenstaande post van Train.
 
Reactiescore
1.367
Dat kan allemaal mooi zijn dat tot 8:00 het eerste voorstel was, maar daarna heeft DD toch echt wel het aanbod gedaan voor een NAP die op een bepaalde datum (ik weet niet precies meer wanneer) stopt.

Er zijn meerdere aanbiedingen over en weer geweest, laatste tijd aanbod was "uitslapen" en 9 dorpjes.

Niet duidelijk dus, maar er is een aanbod geweest van meister.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Zeggen in het volgende voorstel dat Train een goeie nachtrust kan krijgen als hij akkoord gaat met dat aantal dorpen is in mijn ogen nog altijd geen tegenbod. Die nachtrust zit evengoed in de langere NAP dan
 
Reactiescore
1.367
Zeggen in het volgende voorstel dat Train een goeie nachtrust kan krijgen als hij akkoord gaat met dat aantal dorpen is in mijn ogen nog altijd geen tegenbod. Die nachtrust zit evengoed in de langere NAP dan

Je kunt het ook zo opvatten, maar er is een aanbod geweest om het op te lossen.
 

DeletedUser79704

Guest
De vv van dd sliep net uit tot 17u, dus stab.

Heeft meister de genoemde dorpen geedeld? Zoja dan ging hij gewoon akkoord met ons aanbod.
 
Bovenaan