Meeting 2020

Reactiescore
25
heb even overlegd met @Stalov z'n moeder
ze organiseert een feestje voor ons na blobbes examens
om rekening te houden met sociale afstand moet stalov wel in de voortuin plaatsnemen anders wordt het te krap maar genoeg plek voor de rest in de achtertuin
wel graag inscrijvingslijst invullen bvd
 
Reactiescore
1.659
Klopt.

Ik zsl ff zo poll maken voor wie welke datum kan. Dan kunnen we het concretiseren (is dat een woord?



Ik heb wel het gevoel dat stalov zich ietwat verzet tegen de plannen. Is dit zo @Stalov
 
Reactiescore
770
gast

geen vreemden in m'n huis tief op
 
Reactiescore
1.703
gast

geen vreemden in m'n huis tief op

Wtf man. Hoe durf je ons vreemden te noemen? Je communiceert al jaren met ons via skype, dit forum. Heb zelfs ooit jou prachtige stem gehoord toen ik met jou en antraxxis aan het gamen was.
 
Reactiescore
770
onzin
 
Reactiescore
770
mensen met een punt in hun forumnaam mogen al zeker niet komen jullie zijn verre van welkom meer nog ik zal klaar staan met een loodjesgeweer om jullie onverlaten te weren
 

DeletedUser40402

Guest
mensen met een punt in hun forumnaam mogen al zeker niet komen jullie zijn verre van welkom meer nog ik zal klaar staan met een loodjesgeweer om jullie onverlaten te weren
Challenge accepted
 
Reactiescore
756
Tribalwars 2011.... Zucht.... In die tijd had je heel geen tinder nodig als ik deze beelden mag geloven. Gewoon een accountje op Tw aanmaken en genoeg potentiele in die tijd. :O
Geen idee wie jij als potentie ziet..? Misschien keek ik naar een ander filmpje :eek:
 
Reactiescore
770
Jullie twee mogen al zeker niet komen naar de meeting met zo'n tekststijl


.....:O Zucht ... ?? :eek::eek::oops::oops::oops:

:redface::redface::redface::axe:
 
Bovenaan