[Discussietopic] Meeting 2017 (Mei/juni)

DeletedUser66944

Guest
Damn als Rebecca komt wil ik het misschien ook wel overwegen
 

DeletedUser65921

Guest
Die datum had ik gekozen omdat ik dan zelf geen tentamens heb en de meeste Nederlands niet. Ik had zelf geen idee dat Belgen dan al bezig ziin met tentamens.

En had Tilburg juist gekozen omdat het relatief dicht bij de grens ligt. Dat is voor mij ook 2 uur reizen en leek me een vrij centraal punt.

Maar had ook gezegd dat dit slechts een idee is. Als mensen ver moeten reizen en veel kwijt zijn aan reiskosten, kunnen we die kosten anders ook gewoon splitten. Meeste Nederlands reizen namelijk wss gratis en willen best iets neerleggen

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de treinen in Nederland f*cking duur zijn in vergelijking met België :p
Is er iets te doen in Roosendaal? Dan hoeven Belgen die afkomen tenminste niet nog eens overstappen wanneer ze de grens over zijn.
Of Eindhoven - Antwerpen heeft een snelle en goedkope busverbinding, dat kan maybe ook!
Breda of Tilburg scheelt niet veel, is beiden zelfde trein pakken in Roosendaal, maar gewoon een halte meer of minder.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de treinen in Nederland f*cking duur zijn in vergelijking met België :p
Is er iets te doen in Roosendaal? Dan hoeven Belgen die afkomen tenminste niet nog eens overstappen wanneer ze de grens over zijn.
Of Eindhoven - Antwerpen heeft een snelle en goedkope busverbinding, dat kan maybe ook!
Breda of Tilburg scheelt niet veel, is beiden zelfde trein pakken in Roosendaal, maar gewoon een halte meer of minder.

Goed punt, treinen in NL zijn inderdaad mega duur. Eindhoven is betaalbaarder voor de Belgen, plus 20 min. verder reizen voor hen uit zuid Holland/Zeeland/west-brabant. Met de flixbus vanuit Antwerpen naar Eindhoven betaal je 6 euro, lijkt mij beter. Roosendaal is een dode stad, maar kent ook kroegen.
 
Reactiescore
1.015
Als iemand over mijn auto begint leg ik gewoon uit waarom ik een benzineslurper heb :$

Zware voet he... Heeft m'n maat ook als hij in het gips zit :D.

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de treinen in Nederland f*cking duur zijn in vergelijking met België :p
Is er iets te doen in Roosendaal? Dan hoeven Belgen die afkomen tenminste niet nog eens overstappen wanneer ze de grens over zijn.
Of Eindhoven - Antwerpen heeft een snelle en goedkope busverbinding, dat kan maybe ook!
Breda of Tilburg scheelt niet veel, is beiden zelfde trein pakken in Roosendaal, maar gewoon een halte meer of minder.

Of gewoon met de auto :eek:?
 

DeletedUser64575

Guest
Goed punt, treinen in NL zijn inderdaad mega duur. Eindhoven is betaalbaarder voor de Belgen, plus 20 min. verder reizen voor hen uit zuid Holland/Zeeland/west-brabant. Met de flixbus vanuit Antwerpen naar Eindhoven betaal je 6 euro, lijkt mij beter. Roosendaal is een dode stad, maar kent ook kroegen.

Veel slechter dan Roosendaal krijg je het bijna niet, maar Eindhoven is altijd goed.
 

DeletedUser74005

Guest
Eindhoven de gekste!

Nee maar Eindhoven/Antwerpen lijkt mij ook prima. Zal wel even een groepsgesprek aanmaken op Skype, kunnen we dat soort zaken even bespreken. Laat het me even weten als je erin wilt :)
 

DeletedUser74005

Guest
De definitieve datum voor de Meeting zal dit weekend bekend gemaakt worden. Laat het dus nog even weten als je als nog wilt komen.

Zoals het er nu naar uit ziet, zal het zaterdag 3 juni worden.
 

DeletedUser74005

Guest
WvW-Meeting juni 2017

Datum & Tijdstip: 3 juni 2017 vanaf 15:00 uur
Locatie: Breda (verzamelen bij Centraal Station)
Activiteiten:
Poolen/Bowlen: 15:30-17:30

nee grapje, ga geen heel tijdschema maken. We zien wel wat we gaan doen.

Overige informatie:

- Er zal een groepsgesprek aangemaakt worden op Skype voor alle mensen die naar de meeting komen. Hier zal er ook besproken worden wat we die ongeveer gaan doen.
 
Bovenaan