[Discussietopic] Meeting 2017 (Mei/juni)

DeletedUser74005

Guest
Lieve WvW-ers,

Aangezien er de laatste tijd veel animo lijkt te zijn voor een meeting, wil ik hierbij een discussietopic hierover openen. Na enig overleg met enkele andere spelers, lijkt het ons een goed idee om in een weekend aan het einde van de maand mei/begin juni een meeting te organiseren. Deze meeting zal plaatsvinden in een weekend en het idee is dat we 's middags 'iets' (bowluhhhh, midgetgolven, lasergaymmmennn, of gewoon bier zuipen? :D) gaan doen en daarna ergens lekker gaan eten, om vervolgens de avond af te sluiten ergens in een leuk cafe/kroeg oid..

Nu is dus de vraag.. Wie hebben er allemaal interesse? De meeting zal tussen 26 mei en 11 juni plaatsvinden. Voor de precieze datum zal een datumprikker aangemaakt worden om te kijken naar welke dag de meeste mensen kunnen en op welke dag de meeting dus zal plaatsvinden.

De meeting zal zeer waarschijnlijk plaatsvinden in Tilburg, aangezien deze stad vrij centraal ligt voor de Nederlands en Belgen onder ons. Suggesties voor andere locaties zijn natuurlijk van harte welkom :)

Dus... Laten we dit op een WvW-manier gaan doen; wanneer je interesse hebt, dan zet je je naam hier neer in het topic. Daarnaast hoor ik graag jullie ideeën voor de meeting!

Drop je naam hier als je interesse hebt:

1. DemocratischeZwijmelaars
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Reactiescore
656
1. DemocratischeZwijmelaars
2. .Bieralist.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser74005

Guest
1. DemocratischeZwijmelaars
2. .Bieralist.
3. DuncAnus
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 

DeletedUser66129

Guest
Yes Tilburg! Eindelijk een reden om Sander zijn zusje te ontmoeten :D
 

DeletedUser72524

Guest
Mijn zusje woont niet in Tilburg. En sorry guys, ik ben dan niet in NL.
 

DeletedUser17472

Guest
Sorry, ik kan dan ook niet. Is met Hemelvaart en Pinksteren. Van Hemelvaart tot juli zijn al mijn weekenden volgeboekt.

Het idee is leuk DZ. Veel plezier allemaal en ik zie de foto's hier wel verschijnen:)
 
Reactiescore
1.015
Je kan beter airsoften :oops:

Wat is dat voor beest?

Maar hebben bon van Fundustry tot eind mei en Antwerpen is volzet dus Rotterdam dan maar :eek:. 9u moeten we er zijn 's ochtends dus wie ooit een God wilt zien in levende lijve. U zijt welkome.
 
Reactiescore
603
Valt ook te zien op welke locatie je het doet, maakt héél veel verschil uit qua fun en spelen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
1x gedaan. Je kan iemand 20x tegen z'n kop schieten en hij blijft gewoon doorrennen omdat toch niemand het ziet, schiet niet op :p

Doe het nu 2 jaar als hobby, en ligt er echt aan waar je speelt. De meeste velden zijn hier gewoon duidelijk over. En als je doet alsof je niet geraakt bent, heb je altijd nog de optie van het "he burned my patch" filmpje ;)
 
Bovenaan