Meest waardige nr. 1 stam.

DeletedUser

Guest
Nu is BP|CM de meest waardige nummer1 maar binnenkort gaan ze toch wel moeten oppassen voor [dBd] denk ik :)
 

DeletedUser25273

Guest
Toch doen ze het nog altijd beter dan *p* en *h*.:D:D:D

Side 1:
Tribes: Hope
Players:

Side 2:
Tribes: *P* *H*
Players:

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 79
Kant 2: 21
Verschil: 58

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 701,604
Kant 2: 185,863
Verschil: 515,741

image.php
 

DeletedUser

Guest
kip tja het is feit dat dbd stuk groter en sterker is hoor maar wij zijn beter dan P en H

en ruw (sommige spelers dan xD)

Euh, dit was bedoeld als woordgrapje hoor. Ik heb niks op jullie stam tegen en geen idee hoe jullie het doen. Ik ben geloof ik de enige die het grapje snapt en grappig vindt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Euh, dit was bedoeld als woordgrapje hoor. Ik heb niks op jullie stam tegen en geen idee hoe jullie het doen. Ik ben geloof ik de enige die het grapje snapt en grappig vindt. :eek:

En ik snapte hem en vond hem zelfs ook leuk.
 

DeletedUser

Guest
Euh, dit was bedoeld als woordgrapje hoor. Ik heb niks op jullie stam tegen en geen idee hoe jullie het doen. Ik ben geloof ik de enige die het grapje snapt en grappig vindt. :eek:

ik had zo'n grap ook echt totaal niet verwacht zeg:p
 

DeletedUser

Guest
Euh, dit was bedoeld als woordgrapje hoor. Ik heb niks op jullie stam tegen en geen idee hoe jullie het doen. Ik ben geloof ik de enige die het grapje snapt en grappig vindt. :eek:

xD nah dacht daar niet bij srry kipje:D
 

DeletedUser16232

Guest
Euh, dit was bedoeld als woordgrapje hoor. Ik heb niks op jullie stam tegen en geen idee hoe jullie het doen. Ik ben geloof ik de enige die het grapje snapt en grappig vindt. :eek:

Te hoog niveau voor mij dat grapje.
Ik ben gewoon dom.
 

DeletedUser

Guest
Zijn we nu nog altijd bezig over dat 1ne grapje xD

Laten we ff terug on-toppic gaan. Mja eigenlijk weet iedereen al wie de meest waardige nr1 stam is. Dat is gewoon de nr 1 stam, BP !
 

DeletedUser

Guest
Zoals het nu staat kan dit topic wel op slot. Het lijkt me wel duidelijk wie momenteel met kop en schouders overal bovenuit steekt en ik geloof dat iedereen het er wel over eens is. Het is eerder de vraag wie de meest waardige nummer 2 en 3 zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zoals het nu staat kan dit topic wel op slot. Het lijkt me wel duidelijk wie momenteek met kop en schouders overal bovenuit steekt en ik geloof dat iedereen het er wel over eens is. Het is eerder de vraag wie de meest waardige nummer 2 en 3 zijn.

Omdat jij het bent, dan kan dit topic op slot [dbd] is nummer 2.
Een waardige nummer 3 is er niet
 
Bovenaan