Meest gehaate/geliefde stam

DeletedUser

Guest
W3 proud leader of sioux

Dat is een andere sioux niet de jouwne jij gaat een beetje met de naam , en de eer van het echte sioux opscheppen.

maar het echte sioux bestaat niet meer en jouw sioux stelt niet zoveel voor.

Sorry moest er even uit :)
 

DeletedUser

Guest
nou was het echte sioux ook niet bepaald een voorbeeldstam :rolleyes:, gezien het aantal gestrafte spelers bij exodus, allemaal ex-sioux, sorry, maar t is de waarheid
 

DeletedUser

Guest
nou was het echte sioux ook niet bepaald een voorbeeldstam :rolleyes:, gezien het aantal gestrafte spelers bij exodus, allemaal ex-sioux, sorry, maar t is de waarheid

het zijn nu ook ex-exoudus leden want elcee en bladeoo3 zijn gekickt.

Apohis is er nog steeds daar maar die zulllen ze wel kicken naar dat ze elk punte uit hem gezogen hebben :)
 

DeletedUser

Guest
het zijn nu ook ex-exoudus leden want elcee en bladeoo3 zijn gekickt.

Apohis is er nog steeds daar maar die zulllen ze wel kicken naar dat ze elk punte uit hem gezogen hebben :)

idd apophis is nodig voor het edelen van de grijze barbarendorpen geloof ik, dan is ie ook edelvoer.
 

DeletedUser

Guest
Apohis zelf doet helemaal niks meer hij heeft zijn vv overgegeven aan iemand in de stam.
 

DeletedUser1029

Guest
Toch wel raar dat TRUST en CQ2 meest geliefd maar ook meest gehaat zijn.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
de hele stam zal wel op z´n stam stemmen, en als trust en cq2 niet samen gaan stemmen ze ook op elkaar, vandaar dus die aantallen, maar dit is maar een theori he ;)
 

DeletedUser

Guest
Toch wel raar dat TRUST en CQ2 meest geliefd maar ook meest gehaat zijn.. :eek:

nee hoor als de leden van beide stammen bij meest geliefd op zichzelf stemmen en bij meest gehaat op elkaar, krijg je zo'n resultaat
 

DeletedUser

Guest
ow dus jij bent Brandaris? :p
Maar wie zegt dat *Apophis* stopt?

ik ben king123456789 voor het geval je dat niet gelezen hebt :). Maar ik heb zo mijn eigen bronnen.
En hij had eerst nog 40 dorpjes over van de schorsing en nu nog maar iets van 37 wat zijn er met die andere 3 gebeurt hebben ze daar later ook nog barbarendorpjes van gemaakt om apohis te pesten :) ?

Trouwens ik heb niet de vv van brandaris, wel van sirius als je dat zo graag wilt weten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan