Meest Eervolle speler W7

DeletedUser

Guest
Dan moet hij harder zijn best doen, hij hobbelt nu lang genoeg vlak achter ons aan.:):)

Beste Demo, deze topic gaat over meest eervolle speler. Dat 13 enkele "ranking-plaatsje" achterop hinkt heeft weinig te maken met de voorkeur van iemand om 13 als eervolste naar voor te schuiven.
 

DeletedUser25273

Guest
Beste Demo, deze topic gaat over meest eervolle speler. Dat 13 enkele "ranking-plaatsje" achterop hinkt heeft weinig te maken met de voorkeur van iemand om 13 als eervolste naar voor te schuiven.

Dat het topic daar over gaat (hoort te gaan), ben ik met je eens, alleen werd er aangegeven dat de eerste plaats niet bij mij hoorde, toen ik vroeg wie daar wel hoorde, werd 13 naar voren geschoven. In dit geval ging het dus niet om meest eervol en daarnaast mag iedereen zijn eigen mening hebben, dus als 13 in jouw ogen de meest eervolle speler is en in de ogen van een ander de meest terechte nummer 1 is, vind ik dat allemaal dikke prima.
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde maar dat uit niets blijkt dat 13 om andere redenen dan meest eervolle naar voren werd geschoven.

Maar voor mij ook alles dikke prima hoor. ;) Zelfs aan Britney Spears stoor ik me niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Number 1 : Slick. (-=NO WAY=-)

De duplicaat van Demo73, maar enkel nog 10x beter..die willen ik & Cornelis Rex wel eens zien 1vs1 doen :D.

Oldschool never dies!

(Referentie Slick -> Check geschiedenis wereld 4 + oude die-staëmme.de )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26940

Guest
ach heb vv gedaan voor cotc en toen dufde ze niks

ook 13 niet en wist dat ik het was
ook ins kreeg geen dorpen toen ik vv deed
dus zegt genoeg over het potentieeel die boven in mee draait

demo daarin tegen heeft meer in zijn mars als heel InS bij elkaar

en die is bijna even goed als mij hahahahahaha en ik kom dus ook terug en dus einde InS

boek sluiten en uithuilen InS
 

DeletedUser

Guest
en die is bijna even goed als mij hahahahahaha en ik kom dus ook terug en dus einde InS

Vraagje voor jou frustie vosje...
Zit je de hele dag voor de spiegel een "evil" hahahahahaha te oefenen om zo INS proberen te imponeren?

Denk niet dat je erin slaagt.. dus terug naar de spiegel en weer verder oefenen ;)
 

DeletedUser

Guest
ach heb vv gedaan voor cotc en toen dufde ze niks

ook 13 niet en wist dat ik het was
ook ins kreeg geen dorpen toen ik vv deed
dus zegt genoeg over het potentieeel die boven in mee draait

demo daarin tegen heeft meer in zijn mars als heel InS bij elkaar

en die is bijna even goed als mij hahahahahaha en ik kom dus ook terug en dus einde InS

boek sluiten en uithuilen InS

Ja klopt Vossie, we durfden echt niks omdat we WISTEN dat jij t was :eek:

Wat baal ik dat ik enkel aan Demo grens want had met alle plezier jou de mond gesnoerd vervelend mannetje dat je bent. :)
 

DeletedUser25273

Guest
Ja klopt Vossie, we durfden echt niks omdat we WISTEN dat jij t was :eek:

Wat baal ik dat ik enkel aan Demo grens want had met alle plezier jou de mond gesnoerd vervelend mannetje dat je bent. :)

Vind je me geen gezellige buurman?:(:(
 

DeletedUser

Guest
ach heb vv gedaan voor cotc en toen dufde ze niks

ook 13 niet en wist dat ik het was
ook ins kreeg geen dorpen toen ik vv deed
dus zegt genoeg over het potentieeel die boven in mee draait

demo daarin tegen heeft meer in zijn mars als heel InS bij elkaar

en die is bijna even goed als mij hahahahahaha en ik kom dus ook terug en dus einde InS

boek sluiten en uithuilen InS

Haha ik ben toen niet door gegaan nee.
Maar dat had niks met jou te maken.
Dat heb ik je toen ook aan gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Number 1 : Slick. (-=NO WAY=-)

De duplicaat van Demo73, maar enkel nog 10x beter..die willen ik & Cornelis Rex wel eens zien 1vs1 doen :D.

Oldschool never dies!

(Referentie Slick -> Check geschiedenis wereld 4 + oude die-staëmme.de )

hahahah slick (L) daar wil ik ook wel 1 vs 1 doen
 
Bovenaan