Meest Eervolle speler W7

DeletedUser

Guest
Demo73 ongetwijfeld , heeft nog paar andere zeer sterke acc en blijft toch easy 1 , tsjah en een betere stamleider ga je niet vinden.
 

DeletedUser

Guest
Dan moet hij harder zijn best doen, hij hobbelt nu lang genoeg vlak achter ons aan.:):)

laten we tegen demo maar zeggen :

"Niets duurt eeuwig"..dat zijn gewoon feiten, vroeg of laat, god mag weten op welke manier ben jij die eerste plaats kwijt.. (A)

En nu maar hopen dat Tribal Wars failliet draait hé, dan komt mijn voorspelling uit voor Demo!

JUHU!!:D
 

DeletedUser25273

Guest
Ik ben hem al regelmatig kwijt geraakt hoor en heb daar ook geen probleem mee, gun hem anderen ook hoor. Alleen ga ik niet op ze wachten, ze moeten maar een stapje harder dan ik gaan lopen.
 

DeletedUser

Guest
Dan moet hij harder zijn best doen, hij hobbelt nu lang genoeg vlak achter ons aan.:):)

Hij komt er nog wel, misschien minder snel dan men verwacht maargoed hij bouwt zijn dorpen ook minder ver uit ;)

Daarnaast heeft 13LaD3R wel een hogere OD dan jij, opzich is dat ook wel leuk :)

Maar tot nu toe ben jij Demo wel degene die de #1 verdiend. Je bent erg actief, weet het spel te spelen en weet jezelf staande te houden terwijl je het volgens mij druk genoeg hebt met van alles en nog wat.
 

DeletedUser25273

Guest
OD is geen doel opzich voor mij, ik vind het juist een kunst om met zo min mogelijk troepen dorpen te veroveren. De laatste tijd stijgt mijn OD aardig trouwens, 15 miljoen op de laatste 2 weken en nog steeds bezig.
 
Bovenaan