Meer opties bij berichten

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 49 98,0%
  • Nee

    Stemmen: 1 2,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50

DeletedUser56459

Guest
Ik vroeg me af of het mogelijk is om bij berichten wat meer opties te zetten.
Je kan nu wel nieuwe mappen maken bij berichten, vind ik goed, maar jammer genoeg staan er geen opties bij. Ik denk dat het leuk zou zijn als je daar wat mogelijkheden hebt om bvb te zetten dan alle rapportjes van speler "...." in die groep komt. Dan nog een keuze van aanvalsrapportjes, verdediging OS sturen, edels, scouts etc.
Op een grote wereld is dit toch wel overzichtelijker, als je met een aanval bezig bent en je krijgt een massa op jezelf, dan staan daar 1000 berichten als je een nachtje slaapt, dan is het echt wel zoeken wie wat heeft gedaan.
 
Reactiescore
111
Helemaal goed :)
 
Reactiescore
41
top idee :D
zoiets lijkt mij erg makkelijk en hoe je het bij berichten ook mooi overzichtelijk op een makkelijke manier :)
 

DeletedUser26555

Guest
Dynamische groepen maar dan bij berichten in plaats van dorpen? :)

Ik vind zelfs dat bij berichten die dynamische groepen nog veel handiger zijn dan bij dorpen.(persoonlijke mening)


Ik moet nu altijd zien als ik geen tijd heb om alles deftig en op tijd te taggen of heb een drukke dag achter de rug en moet beginnen taggen wat nu edel is wat nu niet..

als je dan dat taggwerk niet gedaan hebt zie je toch waar de edels vandaan kwamen enzo vooral naar edelclears toe erg handig

maar ook aanvallend als je dorp nog niet direct veroverd is dat je snel kan bijsturen


Als je zou kunnen instellen bevat edel die groep, andere groep aanvallen, andere groepen scouts, en zo door zou erg handig zijn.
 
Reactiescore
25
Bedankt voor je idee, het is doorgegeven. Ik heb aangegeven dat jullie op zoek zijn naar een soort dynamische groepen/filters voor berichten

DS-11863
 
Bovenaan