[Ingevoerd] Meer dynamische parameters

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
43
Ik weet dat deze maand nog een extra optie is afgewezen. Maar ik zou graag wel meerdere parameters erbij willen om beter groepen te kunnen sorteren.
Verder loop ik ook tegen het probleem aan dat ik een filter zoals 'Binnenkomende aanval' maar eenmaal mag gebruiken, terwijl ik met de combinaties hem eigenlijk twee keer wil gebruiken (OF functie is dat dan).

Graag wil ik dus een aantal parameters/filter voorstellen en wellicht dat anderen nog meer kunnen bedenken. Ik vul deze graag aan wanneer het mij te binnenschiet of ik ergens wat 'mis'.
  • Opslag vol in p uur
  • Rekrutering aan (voor p uur) in kazerne/stal/werkplaats/...
  • Bevat een Account Manager op troepen/gebouwen
  • Dorp ligt binnen p/edelrange velden van speler/coörds
  • Valt binnen dynamische groep `zo kan je wellicht ook andere lastige formats verwerken zonder extra extra functionaliteit toe te moeten voegen aan dynamische groepen`
 
Upvote 0
This suggestion has been implemented. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
1.140
Verder loop ik ook tegen het probleem aan dat ik een filter zoals 'Binnenkomende aanval' maar eenmaal mag gebruiken, terwijl ik met de combinaties hem eigenlijk twee keer wil gebruiken

Hier valt wel wat van te maken al met de huidige opties denk ik.
Als je is kunt aangeven wat je precies wilt als resultaat ga ik straks als ik thuis ben is ff wat in elkaar draaien.
In principe kun je dat nu namelijk met de en functie al zo maken tenzij je misschien ook een andere filter hebt die je maar 1x mag gebruiken maar goed dan zou ik eerst moeten zien wat je exact wilt ^^
 
Reactiescore
2.490
Reactiescore
2.490
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan