Mededeling van D.S.O voor VAE, DOM en TS en bij uitbreiding andere stammen.

DeletedUser

Guest
als je er dan toch zo op let (ik doe het niet want het kan me ni schele) 2 vraagtekens achter elaak dat gaat ni.


dank je scargy om het te zeggen.
Kijk dat laatste irriteert mij.
Een punt of komma vergeten af en toe een si of dergelijke maar zoiets als wat jij schrijft is slechter dan een 10jarige.

Het is niet ni maar niET, Het is ook niet schele maar scheleN en elaak moet elKaaR zijn.

P.S. Ik begrijp dat je je als een komplete proleet wilt gedragen maar Nederlands moet iedereen boven de 12 toch wel redelijk kunnen.
Ik zeg ook niet dat ik perfect an schrijf. ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is dom als je dislectie als excuus gebruikt voor je taalfouten.
1x overlezen en je ziet de meeste toch.
Een vriend van me is ook dyslecitsch en kan ook nog fatsoenlijk nl..

jah awel ik doe da maar ik ga ni beginnen a.n. te praten.

je kan verstaan wat ik lees en dat telt
 

DeletedUser

Guest
Het gaat erom dat het leesbaar is, en dat is soms gewoon niet zo. daar irriteer ik me aan.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het lezen, Maar iemand anders mss niet.
En dit is een FORUM, Dus geen MSN.
 

DeletedUser

Guest
Nou... dan ben je ook wel heel erg dom als je dat zo vaak moet doen. Ik begreep het meteen de eerste keer.
 

DeletedUser

Guest
(Aangezien we nu toch helemaal afdwalen van het topic)

Om eerlijk te zijn: het taalgebruik verraad wat mij betreft veel over de mens achter de speler. Ik ga als diplomaat sneller contacten leggen met een andere diplomaat die netjes schrijft. Ook in het echte leven, via e-mails en de zeldzame brieven, heeft de schrijfstijl van iemand een invloed op mijn mening over hen.
 

DeletedUser

Guest
Beste collega's,

Wereld 2 is nog maar net begonnen. Mijn mailbox wordt overspoeld met bondgenootschapvragen en, sinds kort, oorlogsmeldingen. Ik hier toch enkele dingen publiek over kwijt.

1) Stammen met honderdenzoveel spelers zijn absurd. Op W1 zijn er ook van die megastammen die danig op onze zenuwen werken aangezien al onze farms gewoon aansluiten bij die stammen die eigenlijk niets voorstellen.
2) Hoe in godsnaam willen jullie oorlog voeren? De eersten die uit beginnersbescherming komen zijn er pas maandag om 14u. En dat is een minderheid.
3) Waarmee gaan jullie aanvallen? Elk met een riddertje en een paar bijlstrijders?

Kortom, dit oorlogje is belachelijk. VAE en DOM: als jullie per sé TS willen aanvallen, stel dat nog een paar weken uit en concentreer je nu nog wat op resources opbouwen. TS: kwaliteit gaat boven kwaniteit. Kijk eens op W1 wat er met grote stammen gebeurd (remember ME?) of zal gebeuren (check Saints).

Als jullie toch met die onzin doorgaan: ons niet gelaten. Alle andere stammen hebben er enkel voordeel bij als jullie elkaar uitmoorden.

Vriendelijke groeten,

[YellowTribe]
Hoofd D.S.O

Wie herinnert zich deze post nog?
 
Bovenaan