Mededeling van D.S.O voor VAE, DOM en TS en bij uitbreiding andere stammen.

DeletedUser

Guest
Beste collega's,

Wereld 2 is nog maar net begonnen. Mijn mailbox wordt overspoeld met bondgenootschapvragen en, sinds kort, oorlogsmeldingen. Ik hier toch enkele dingen publiek over kwijt.

1) Stammen met honderdenzoveel spelers zijn absurd. Op W1 zijn er ook van die megastammen die danig op onze zenuwen werken aangezien al onze farms gewoon aansluiten bij die stammen die eigenlijk niets voorstellen.
2) Hoe in godsnaam willen jullie oorlog voeren? De eersten die uit beginnersbescherming komen zijn er pas maandag om 14u. En dat is een minderheid.
3) Waarmee gaan jullie aanvallen? Elk met een riddertje en een paar bijlstrijders?

Kortom, dit oorlogje is belachelijk. VAE en DOM: als jullie per sé TS willen aanvallen, stel dat nog een paar weken uit en concentreer je nu nog wat op resources opbouwen. TS: kwaliteit gaat boven kwaniteit. Kijk eens op W1 wat er met grote stammen gebeurd (remember ME?) of zal gebeuren (check Saints).

Als jullie toch met die onzin doorgaan: ons niet gelaten. Alle andere stammen hebben er enkel voordeel bij als jullie elkaar uitmoorden.

Vriendelijke groeten,

[YellowTribe]
Hoofd D.S.O
 

DeletedUser659

Guest
ik zit in vae en ik ga ook pas aanvalle als ik katapulte heb ... aanvalle met paar bijlvechters morge is zelfmoord ik laat hun lekker kome en dan worde ze een voor een afgeslacht :)
 

DeletedUser

Guest
ik farm ze gewoon neer,

licht er natuurlijk wel aan wat ze hebbe =)
 

DeletedUser

Guest
Beste collega's,

wat er met grote stammen gebeurd (remember ME?) of [Bzal gebeuren (check Saints)[/B].


wat bedoel je met zal gebeuren bij saints!!

oke ik ben ook geen voorstander van massa stammen maar de werld is al lang beizg werld 1 dus wij proberen jullie zo in te halen met een massa stam te maken en zo massa is die niet hoor 150 leden.
 

DeletedUser532

Guest
neej helemaal niet massa, top 25 stammen hebben bijna nooit meer dan 50 leden als je het misschien niet gezien had ;)
 

DeletedUser

Guest
@Yellowtribe sorry maar ben jij achterlijk?
Je geeft nu net een ideale positie uit handen!
Hun mollen elkaar raken verzwakt en wij nobelen ze..
:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nouja, met snelheidje twee duurt het toch aanzienlijk korter.. ;)
 

DeletedUser

Guest
wat bedoel je met zal gebeuren bij saints!!

oke ik ben ook geen voorstander van massa stammen maar de werld is al lang beizg werld 1 dus wij proberen jullie zo in te halen met een massa stam te maken en zo massa is die niet hoor 150 leden.

150 leden = massastam !!

een stam met niet meer dan 50/60 leden is een gewone stam, kijk maar naar de top ;)
 

DeletedUser

Guest
stam

is dat omdat alleen de eerste 40 stamleden tellen voor de ranglijst?
 

DeletedUser343

Guest
nee, meer omdat je 60 mensen veel minder makkelijk kunt organiseren dan 40 of 30. Het kan wel maar niet makkelijk.
 

DeletedUser

Guest
kijk over een paar weken ong is naar saint en er zal verandering zyn lol :p

byebye massastam
 

DeletedUser

Guest
mensen bij enorme stammen, je hebt altijd een kleine kern die alles doet. Die sturen versterkinen enzo. De rest komt alleen maar op het forum als ze worden aangevallen en hulp nodig hebben.

Ik zit nu btw in Saints :p. Maarja, kheb daar nog een paar vrienden zitten en kon ef nix beters vinden.
 

DeletedUser

Guest
eeej rustig over saints eh man!!!
je wou gewoon nog niet in een nuballiantie met kij lage rang en daarvoor koos je voor ons
 

DeletedUser

Guest
euh ik noem het spellingproblemen of licht dyselctie of hoe je het schrijft:p
 
Bovenaan