[Profiel] Mechanical Latro 200PP

DeletedUser76082

Guest
1. De tekst: Mechanical Latro
2. Kleurencombinatie(s): vrije keuze
3. Thema: iets met een vecht robot of een mens in een robotpak. (Latro staat voor bandiet, maar daar hoeft niet per se aandacht aan besteed te worden, het mag eventueel).
4. Plaatje(s) om te gebruiken: deze plaatjes hoeven niet gebruikt te worden, maar scheppen een beeld van het onderwerp en van wat ik mooi vind.
goodwp.com_16123.jpg Pictures-of-deathstroke-from-batman.jpg maxresdefault.jpg
wallhaven-5100.jpg

---------------×
5. Deadline: graag tijdens dit weekend :) (en anders zo snel mogelijk er na! :p) Dinsdagavond kies ik tussen de ingestuurde plaatjes!
6. Prijs/gift: 200PP
7. Favoriet tot nu toe: x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76082

Guest
Bedankt voor het maken! :) Wel een mooi plaatje, maar niet helemaal mijn stijl dus ik wacht het nog even af. Ik zou het leuk vinden als je kon proberen nog een te maken, ik heb de prijs ook verhoogd naar 200PP! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76082

Guest
k1zlymz.png

Mocht het jullie helpen, plaatjes als nummer 1 & 3 vind ik echt mooi kwa kleuren en effecten! :)

Dat betekent overigens niet dat ik andere kleuren en effecten niet mooi zou vinden, dus ga nog steeds vooral je gang! ;) (Naast plaatjes zijn gifjes ook altijd welkom! :D)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76082

Guest
Deze is wel nice :eek: was die stock zelf ook al tegen gekomen en wou die eerst gebruiken tot ik zag dat jij die al had :D
Naarmate ik hem ook vaker zie vind ik hem ook steeds mooier worden, maar ik mis wel iets.. Ik denk dat het een gebrek aan contrast is, misschien kun je dat proberen 7 days to design.? :)
 

DeletedUser78351

Guest
Ik wil ook wel wat proberen alleen ben nog beetje noob hierin
 
Bovenaan