Me_PiAcE

DeletedUser

Guest
Flachi krijgt vast vele, vele mails.
Als een mail dan te maken heeft met zaken die hij als admin moet behandelen en niet als speler, zullen zulke mails naar alle waarschijnlijkheid genegeerd worden.
Daar is zijn mailbox namelijk niet voor, daar is het support systeem voor. (zie Flachi's signature)

Ik kan mededelen dat Flachi wel degelijk zijn mails leest, en soms beantwoord.
Flachi vandaag om 12:27 uur
Daar ben ik.... letz rock ;-)

Mandril vandaag om 11:15 uur
Beste Flachi,

Wij in Opus Deorum zijn grote fans van je, Flachi.
Vandaar die uitnodiging.

Als je wegens ethische overwegingen liever niet je in een stam wil vertoeven kan ik dat begrijpen, maar als je wel in ons stammetje wilt spelen, beloof ik dat we heel lief zullen zijn voor je.

Met vriendelijke groet,

Mandril
 

DeletedUser

Guest
Ah, juist :p ik heb Rob (roadworks) ooit eens gemailt, toen kreeg ik alleen een "ik geef je zo spoedig mogelijk een antwoord" berichtje...
Sindsdien nooit meer iets van gehoord.
 

DeletedUser

Guest
Hij antwoord ook niet zo snel. Maar dat maakt niet uit. Wij hebben zijn persoonlijke mail. Deze blijf geheim voor andere. Veel tickets kunnen Jeroen en ik antwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Wil je daarmee zeggen dat wij (MiB) geen ervaring hebben?
Je moest eens weten hoe goed georganiseerd wij zijn.
Persoonlijk vind ik dat als je toch van plan bent niet te blijven je gewoon niet moet joinen.
 

DeletedUser

Guest
Wil je daarmee zeggen dat wij (MiB) geen ervaring hebben?
Je moest eens weten hoe goed georganiseerd wij zijn.
Persoonlijk vind ik dat als je toch van plan bent niet te blijven je gewoon niet moet joinen.

jullie (mib) claimen in vershcillende topics een goed georganiseerde stam te zijn. waar basser je dat op?
 
Bovenaan