Me_PiAcE

DeletedUser

Guest
Het lijkt me duidelijk wat georganiseerd betekend, en waar zoiets op gebaseerd is. Maar aangezien jullie geen woordenboek lijken te hebben, zal ik het even uitleggen.

ge·or·ga·ni·seerd (bn.)
1 in een gestructureerd geheel, een organisatie ondergebracht
2 van organen voorzien

Het lijkt mij dus overduidelijk dat Cerebres duidt op de goede leiding en verdeling der macht in [MiB], anders had hij wel van een andere woordkeuze gebruik gemaakt. Grotere stammen vervallen al snel in chaos als er iets misloopt.
Cerebres beweert hierbij dat de macht op zó'n manier verdeelt is, dat problemen bliksemsnel worden opgelost en alles ten allen tijden gladjes verloopt in [MiB].
 

DeletedUser

Guest
nee, das is de theorie. maar ik doelde meer op een praktijkvoorbeeld uit mib en van mib. niet van opum, want ik neem aan dat die niet de interne zaken van mib kan zien.
 

DeletedUser

Guest
onderschat Opus niet, wij zijn het pentagon van tribalwars, wij hebben de mogelijk heden van dit spel tot het uiterste geperfectioneerd
 

DeletedUser

Guest
Bij MiB verloopt alles tot nu toe heel gladjes en onze leden zijn redelijk tevreden denk ik ;) Nu ja dat beweren ze. Meer details geef ik niet.
 
Bovenaan