Maximale stam grootte?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser60

Guest
Is er in deze wereld een limiet op het maximaal aantal leden per stam?
 

DeletedUser

Guest
Vind ik goed, de punten van een stam worden toch berekend met de 40 beste spelers.
Wij hebben momenteel al iets van een 167 leden :D
 

DeletedUser60

Guest
Ik weet het niet -het kan problematisch worden, maar dat merken we dan wel.

Het aantal Nederlandstalige spelers (het aantal spelers dat dus niet geband zal worden) lijkt al bij al laag te liggen. Een stam van, zeg maar, 300 spelers kan hierdoor het spel volledig domineren, waardoor de fun er snel af zou zijn voor de anderen. Anderzijds: als er bijvoorbeeld een viertal grote stammen zijn die elkaar rauw lusten, dan wordt het lekker bloederig.

Ik denk dat ik al bij al graag een limiet van bijvoorbeeld 200 leden zou zien, maar ik denk niet dat het spel zonder die limiet noodzakelijkerwijs om zeep geholpen zou worden. Op wereld 1 in tw. net is TW dan wel ongelooflijk sterk -maar als ze straks met RoBaC in de clinch gaan wordt dat toch nog lachen.
 

DeletedUser

Guest
het lijkt mij ook heel moeilijk te overzien zo'n grote stam.
ik zelf vind het prettig als er veel onderling contact is tussen elkaar en als je meer dan 100 spelers hebt wordt dat denk ik vrij lastig
 

DeletedUser62

Guest
Oops ninja delete gefaald.. ;)

Ik had niet echt zin om in discussie te gaan, omdat de limiet zo blijft..

Anyway ik zal het dan nog een keer posten:

Als we de limiet op 80 zetten net als de .net servers worden er gewoon zusterstammen aangemaakt. Tuurlijk er zullen altijd stammen zijn die uit de klauwen groeien, maar er zullen ook altijd stammen blijven bestaan die de grote stammen willen uitroeien. Als we de limiet op 80 zetten ben ik bang dat heel de wereld één grote ally/nap wordt en dat is niet echt de bedoeling van tribalwars als we geen limiet instellen blijft de wereld ook boeiend door al de oorlogen die blijven plaatsvinden.. het is immers tribalwars en geen simcity :)
 

DeletedUser

Guest
ik heb niet zoveel moeite met met grote stammen, zelf zit ik ook in een grote stam maar er zijn heel veel onder ons die persoonlijk contact hebben en ook de sfeer in de gehele stam is uitmuntend te noemen
 

DeletedUser

Guest
wij zijn onze stam ook weer lekker aan het vernederlanderen (of hoe je dat ook wilt zeggen:p ), dus als je nog een gezellige stam zoekt met een goede sfeer, KOM BIJ ONS

ps, NEE, DIT IS GEEN PROPAGANDA hoor admins:rolleyes: ;) :D :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan