Max leger grootte

DeletedUser65258

Guest
hoeveel inwoners heb je nog over als je geen troepen hebt en alle gebouwen uitgebouwd?
zo kan ik sneller weten hoeveel man hoeveel man nou eigenlijk is. ik ben een gebinner maar heb ervaring uit andere spellen zoals deze
:speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :edelman::ram:
 

DeletedUser53052

Guest
Uh, rare vraag, hangt af van wat je bedoelt met "uitgebouwd". Je moet je dorp niet helemaal uitbouwen tot 12.154 maar tot max. iets in de 10.000.
Dan heb je nog zo rond de 20.300 boerderijplaatsen die je gebruikt om te recruteren, exclusief je gebouwen dus.
 

DeletedUser58654

Guest
hoeveel inwoners heb je nog over als je geen troepen hebt en alle gebouwen uitgebouwd?
zo kan ik sneller weten hoeveel man hoeveel man nou eigenlijk is. ik ben een gebinner maar heb ervaring uit andere spellen zoals deze
:speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :speer::speer::speer::speer::speer::speer::speer: :edelman::ram:

als je de standaard uitbouw van 10.019 punten aanhoud ook wel de volgende uitbouw:
Hoofdgebouw (level 20)
Kazerne (level 25)
Stal (level 20)
Werkplaats (level 15)
Adelshoeve (level 1)
Smederij (level 20)
Verzamelplaats (level 1)
Standbeeld (level 1)
Marktplaats (level 20)
Houthakkers (level 30)
Leemgroeve (level 30)
IJzermijn (level 30)
Boerderij (level 30)
Opslagplaats (level 30)
Schuilplaats (level 10)
Muur (level 20)

heb je ruimte voor 20.659 troepen aangezien de gebouwen 3341 boederij ruimte innemen.
Hoe je je troepen bouwt licht verder aan jou bijl neemt 1 ruimte in en lichte cavalerie 4. Dus daar moet je dan even rekening mee houden.
 
Bovenaan