Massa's Cult top of flop

Reactiescore
1.365
Michiel is geen stabber, groetjes.
Is ie wel Kyle.
Heeft gewoon op w57 gestabbed + markies reputatie verneukt.
Dat 'hij speelt bij mij en doet niks verkeerd en is daarom een goeie jongen' is echt een belabberd excuus.
 
Reactiescore
1.754
Michiel is nog zo'n lieverd, die zou niet kunnen stabben zelfs al probeert die het <3
 
Reactiescore
1.365
Heeft die toch wel gedaan kerel.
 
Reactiescore
5.687
Oké dus even een overzicht
Jordi- Meermaals geband wegens illegale scripts
Laurens- Timebotter
Rick- Meermaals geband wegens illegale scripts
Mathieu- runner
Michiel - Stabber
Jonathan - Ne…
Noah - VF’er
Thorsten- Crimineel

We kunnen dus concluderen dat ik de enige ethische speler ben op CBC. Stel voor dat we het account Lord Noire noemen.
 
Reactiescore
1.918
@Vleesje koop eens handschoenen je bent zo niet te genieten jongeman.
Zal met die handschoenen ff een cursus lezen halen

Wel beetje ironisch om een cursus lezen te moeten lezen HaHa
 
Reactiescore
1.367
Oké dus even een overzicht
Jordi- Meermaals geband wegens illegale scripts
Laurens- Timebotter
Rick- Meermaals geband wegens illegale scripts
Mathieu- runner
Michiel - Stabber
Jonathan - Ne…
Noah - VF’er
Thorsten- Crimineel

We kunnen dus concluderen dat ik de enige ethische speler ben op CBC. Stel voor dat we het account Lord Noire noemen.

VF'er === Crimineel
 
Reactiescore
383
Cult top. Slotje
 
Reactiescore
1.237
Oké dus even een overzicht
Jordi- Meermaals geband wegens illegale scripts
Laurens- Timebotter
Rick- Meermaals geband wegens illegale scripts
Mathieu- runner
Michiel - Stabber
Jonathan - Ne…
Noah - VF’er
Thorsten- Crimineel

We kunnen dus concluderen dat ik de enige ethische speler ben op CBC. Stel voor dat we het account Lord Noire noemen.
He ik zou hier thuishoren!
 
Reactiescore
1.918
Zozo ik merk dat er enige consternatie is omtrent de massakes van de heer TOM

ik kan je zeggen dat deze steeds tot in de puntjes uitgevoerd werden en dat het top massakes waren met denderende resultaten.
Er werden telkens eveneens gepaste 'emoticons' voorzien die op ludieke wijze de aanvallers en veroveraars weergaven in de discordchat om het plan te verduidelijken. Vooraf aan elke massa riep iedereen in koor 'WIJ ZIJN ALLEMAAL STRONTLELIJKE NOLIFERKES, HOERA' en bijgevolg was iedereen weer 110% gemotiveerd om elke aanval tot in de puntjes te verzorgen.

een mooi conceptje van lord tomas, dat kan ik je nageven
 
Reactiescore
677
Als een van de weinigen die daadwerkelijk heeft gelogd tijdens Cult massa's om ze te deffen kan ik zeggen dat ze wél hoogstaand zijn in één aspect: jullie maken optimaal gebruik van de huidige edelspam-meta. Of dat vervolgens kwalitatief hoogstaand TW spelen is is weer een andere vraag. Er worden dorpen gewonnen omdat het pure overkill is en niet omdat er een hele verrassende tactiek achter zit.

Neem daar bijvoorbeeld nog bij dat jullie de tweede massa op Pony gooiden nadat thomas1969 de alliantie stabte en er 2 miljoen pop aan stamdef bij Pony weg was gehaald door hem. Hierna was er in Blaze te weinig def aanwezig en wat wel was uitgestuurd stond verkeerd. We kregen ook de activiteit niet geregeld om de edels lang van tevoren af te werken en recaps gingen, afgezien van wat TBB en UM pakten, grandioos fout. Heb het destijds ook al gezegd; er zijn toen veel fouten gemaakt, maar ik geloof niet dat er veel spelers zijn die met die minimale middelen een edelspammassa kunnen deffen. Slim gedaan van Cult in ieder geval, maar de resultaten vertellen niet het hele verhaal. Het is vrij uniek dat zo'n (met alle respect) kut account als Pony zo'n groot front heeft, met minimale stamdef en dan ook zo weinig activiteit.

Dit is slechts mijn bescheiden mening
 
Reactiescore
5.687
Hou je bek achterlijke kut lutser
 
Reactiescore
493
Als een van de weinigen die daadwerkelijk heeft gelogd tijdens Cult massa's om ze te deffen kan ik zeggen dat ze wél hoogstaand zijn in één aspect: jullie maken optimaal gebruik van de huidige edelspam-meta. Of dat vervolgens kwalitatief hoogstaand TW spelen is is weer een andere vraag. Er worden dorpen gewonnen omdat het pure overkill is en niet omdat er een hele verrassende tactiek achter zit.

Neem daar bijvoorbeeld nog bij dat jullie de tweede massa op Pony gooiden nadat thomas1969 de alliantie stabte en er 2 miljoen pop aan stamdef bij Pony weg was gehaald door hem. Hierna was er in Blaze te weinig def aanwezig en wat wel was uitgestuurd stond verkeerd. We kregen ook de activiteit niet geregeld om de edels lang van tevoren af te werken en recaps gingen, afgezien van wat TBB en UM pakten, grandioos fout. Heb het destijds ook al gezegd; er zijn toen veel fouten gemaakt, maar ik geloof niet dat er veel spelers zijn die met die minimale middelen een edelspammassa kunnen deffen. Slim gedaan van Cult in ieder geval, maar de resultaten vertellen niet het hele verhaal. Het is vrij uniek dat zo'n (met alle respect) kut account als Pony zo'n groot front heeft, met minimale stamdef en dan ook zo weinig activiteit.

Dit is slechts mijn bescheiden mening

Dat thomas weg was uit de alliantie was niet de reden van de massa, die massa stond al klaar en lijsten waren al uitgedeeld voordat jullie thomas zelf thomas uit de stam kickte
 
Reactiescore
1.380
Als een van de weinigen die daadwerkelijk heeft gelogd tijdens Cult massa's om ze te deffen kan ik zeggen dat ze wél hoogstaand zijn in één aspect: jullie maken optimaal gebruik van de huidige edelspam-meta. Of dat vervolgens kwalitatief hoogstaand TW spelen is is weer een andere vraag. Er worden dorpen gewonnen omdat het pure overkill is en niet omdat er een hele verrassende tactiek achter zit.

Neem daar bijvoorbeeld nog bij dat jullie de tweede massa op Pony gooiden nadat thomas1969 de alliantie stabte en er 2 miljoen pop aan stamdef bij Pony weg was gehaald door hem. Hierna was er in Blaze te weinig def aanwezig en wat wel was uitgestuurd stond verkeerd. We kregen ook de activiteit niet geregeld om de edels lang van tevoren af te werken en recaps gingen, afgezien van wat TBB en UM pakten, grandioos fout. Heb het destijds ook al gezegd; er zijn toen veel fouten gemaakt, maar ik geloof niet dat er veel spelers zijn die met die minimale middelen een edelspammassa kunnen deffen. Slim gedaan van Cult in ieder geval, maar de resultaten vertellen niet het hele verhaal. Het is vrij uniek dat zo'n (met alle respect) kut account als Pony zo'n groot front heeft, met minimale stamdef en dan ook zo weinig activiteit.

Dit is slechts mijn bescheiden mening

Precies wat ik ook zei. Bedankt voor je hulp ;)

Dat thomas weg was uit de alliantie was niet de reden van de massa, die massa stond al klaar en lijsten waren al uitgedeeld voordat jullie thomas zelf thomas uit de stam kickte

Dit kan wel zo zijn maar daardoor is pony wel gerekt en wij hebben hem gekickt nadat hij alles teruggestuurd heeft aan def. Dit is jullie ook doorverteld dus ja of het zo gepland was of niet het was gewoon kansloos door Thomas en gelukje voor jullie
 
Reactiescore
226
Precies wat ik ook zei. Bedankt voor je hulp ;)



Dit kan wel zo zijn maar daardoor is pony wel gerekt en wij hebben hem gekickt nadat hij alles teruggestuurd heeft aan def. Dit is jullie ook doorverteld dus ja of het zo gepland was of niet het was gewoon kansloos door Thomas en gelukje voor jullie

Pony stond daarvoor al op de planning voordat thomas weg was.
 
Reactiescore
5.687
Pony was met Thomas deff ook gerekt
 
Reactiescore
127
Zal nu tac gerekt worden?
 
Bovenaan