Massaal GS versturen

DeletedUser68973

Guest
Hey, ik ben op zoek naar een scriptje om massaal gs te versturen naar dorpen maar het script dat ik hiervoor vind werkt niet meer :(

Script:

Code:
javascript:/*@author Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.3.20100601.2*/var coords='',hout=5000,leem=10000,ijzer=5000,autosubmit=true,cookieExtra='';void(function(){var win=frames.main||self,doc=win.document,gd=win.game_data,f=doc.forms[0];if(!f||!f.wood){if(confirm('Massaal grondstoffen versturen werkt enkel bij Marktplaats => Grondstoffen versturen.nWil je nu naar de marktplaats?'))win.location.href=gd.link_base.replace(/&/g,'&')+'market';return;}if(f.target_id){f.submit();return}function getCookie(n){var c='; '+doc.cookie+';',s='; '+encodeURIComponent(n)+'=',b=c.indexOf(s),e;if(b==-1)return'';b=b+s.length;e=c.indexOf(';',b);return decodeURIComponent(c.substring(b,e))}function setCookie(n,v,l){var e=encodeURIComponent,L=parseInt(l)||0,c=doc.cookie;if(L&&c.length+e(n+v).length-e(('; '+c).indexOf('; '+n+'=')+1?n+getCookie(n):'').length>4027)throw alert('Cookie "'+n+'" kon niet opgeslagen worden: te weinig vrije ruimte voor cookies!');doc.cookie=e(n)+'='+e(v)+'; max-age='+L}var loSt=win.localStorage,getValue=loSt?function(n){return loSt.getItem(n)||''}:getCookie,setValue=loSt?function(n,v){v===0||v?loSt.setItem(n,v):loSt.removeItem(n)}:function(n,v){setCookie(n,v,1e7)},getValueC=loSt?function(n){var v=getCookie(n);if(v!=''){setValue(n,v);setCookie(n,0)}else return getValue(n);return v}:getCookie;function encXY(a){var c,i=0,l=a.length,j,r='',t;for(;i<l;i++){c=a[i].split('|');for(j=0;j<2;j++){t=(1*c[j]).toString(36);r+=t.length>1?t:'0'+t}}return r}function decXY(s){var i=0,l=s.length,j,a=[],c;function z(z){z=s.charCodeAt(z);return z>96?z-87:z-48}for(;i<l;i+=4){c='';for(j=i;j<i+4;){c+=z(j++)*36+z(j++)+(c?'':'|')}a.push(c)}return a}var c=(function selectCoords(f,l){var C,c=getValueC(f),r=/d{1,3}|d{1,3}/g;if(c=='$'&&!confirm('Het einde van de coxf6rdinatenlijst is bereikt, wil je opnieuw beginnen?'))return false;c=c.replace('$','');if(!c.match(r))c=decXY(c);if(!c.length)c=l?l:prompt('Voer een lijst van coxf6rdinaten in, gescheiden door spaties','');if(typeof c=='string'&&!(c=c.match(r))||c===null)return false;C=c.splice(0,1)[0];setValue(f,encXY(c)+'$');return C.split('|');})('marketxy'+cookieExtra,coords);if(!c){if(c==null)alert('De coxf6rdinatenlijst is ongeldig.');return;}var gs=f.parentNode.innerHTML.match(/(d+)/d+/)[1]*1000,tn=0,a={wood:hout,stone:leem,iron:ijzer},i,k;for(i in a){tn+=a[i]}if(!tn){alert('Dit dorp heeft geen verhandelbare grondstoffen!');return}if(tn>gs){k=gs/tn;for(i in a)a[i]=Math.floor(a[i]*k)}for(i in a){f[i].value=Math.min(doc.getElementById(i).innerHTML,a[i])}f.x.value=c[0];f.y.value=c[1];if(autosubmit)f.submit()})()
Kan iemand me helpen ? :D

Laatst bewerkt door een moderator:

Mcmartens

Guest
Je weet dat er nu een GS-balancing optie ingame is?

Zoja, als je een scriptje vindt dat niet meer werkt, is het altijd wel zo handig als je dat scriptje ook even in je post zet, zodat scripters er naar kunnen kijken :)

DeletedUser68973

Guest
Zal het er morgen even bijzetten :)
Die functie is via account manager dan ?
En is niet voor naar mijn eigen dorpen maar voor naar mijn mb's en du's ;)

DeletedUser26555

Guest
Zal het er morgen even bijzetten :)
Die functie is via account manager dan ?
En is niet voor naar mijn eigen dorpen maar voor naar mijn mb's en du's ;)
Zoiets zoek ik dus ook.
Had vooral handig geweest bij die event...

Reactiescore
32
lol, ik dacht dat dit al gefixt was, maar hier dan de werkende versie:
PHP:
javascript:/*@author Lekensteyn <lekensteyn@gmail.com> @version 0.3.20100601.2*/var coords='',hout=5000,leem=10000,ijzer=5000,autosubmit=true,cookieExtra='';void(function(){var win=frames.main||self,doc=win.document,gd=win.game_data,f=doc.forms[0];if(!f||!f.wood){if(confirm('Massaal grondstoffen versturen werkt enkel bij Marktplaats => Grondstoffen versturen.\nWil je nu naar de marktplaats?'))win.location.href=gd.link_base_pure+'market&mode=send';return;}if(f.target_id){f.submit();return}function getCookie(n){var c='; '+doc.cookie+';',s='; '+encodeURIComponent(n)+'=',b=c.indexOf(s),e;if(b==-1)return'';b=b+s.length;e=c.indexOf(';',b);return decodeURIComponent(c.substring(b,e))}function setCookie(n,v,l){var e=encodeURIComponent,L=parseInt(l)||0,c=doc.cookie;if(L&&c.length+e(n+v).length-e(('; '+c).indexOf('; '+n+'=')+1?n+getCookie(n):'').length>4027)throw alert('Cookie "'+n+'" kon niet opgeslagen worden: te weinig vrije ruimte voor cookies!');doc.cookie=e(n)+'='+e(v)+'; max-age='+L}var loSt=win.localStorage,getValue=loSt?function(n){return loSt.getItem(n)||''}:getCookie,setValue=loSt?function(n,v){v===0||v?loSt.setItem(n,v):loSt.removeItem(n)}:function(n,v){setCookie(n,v,1e7)},getValueC=loSt?function(n){var v=getCookie(n);if(v!=''){setValue(n,v);setCookie(n,0)}else return getValue(n);return v}:getCookie;function encXY(a){var c,i=0,l=a.length,j,r='',t;for(;i<l;i++){c=a[i].split('|');for(j=0;j<2;j++){t=(1*c[j]).toString(36);r+=t.length>1?t:'0'+t}}return r}function decXY(s){var i=0,l=s.length,j,a=[],c;function z(z){z=s.charCodeAt(z);return z>96?z-87:z-48}for(;i<l;i+=4){c='';for(j=i;j<i+4;){c+=z(j++)*36+z(j++)+(c?'':'|')}a.push(c)}return a}var c=(function selectCoords(f,l){var C,c=getValueC(f),r=/\d{1,3}\|\d{1,3}/g;if(c=='$'&&!confirm('Het einde van de co\u00f6rdinatenlijst is bereikt, wil je opnieuw beginnen?'))return false;c=c.replace('$','');if(!c.match(r))c=decXY(c);if(!c.length)c=l?l:prompt('Voer een lijst van co\u00f6rdinaten in, gescheiden door spaties','');if(typeof c=='string'&&!(c=c.match(r))||c===null)return false;C=c.splice(0,1)[0];setValue(f,encXY(c)+'$');return C.split('|');})('marketxy'+cookieExtra,coords);if(!c){if(c==null)alert('De co\u00f6rdinatenlijst is ongeldig.');return;}var gs=f.parentNode.innerHTML.match(/(\d+)\/\d+/)[1]*1000,tn=0,a={wood:hout,stone:leem,iron:ijzer},i,k;for(i in a){tn+=a[i]}if(!tn){alert('Dit dorp heeft geen verhandelbare grondstoffen!');return}if(tn>gs){k=gs/tn;for(i in a)a[i]=Math.floor(a[i]*k)}for(i in a){f[i].value=Math.min(doc.getElementById(i).innerHTML,a[i])}f.x.value=c[0];f.y.value=c[1];if(autosubmit)f.submit()})()

DeletedUser68973

Guest
Je bent mijn held <3
Je mag terug mijn vriend zijn :s

billygeets

Guest
Beste helden/scripters,

Kan het script worden aangepast dat het steeds hetzelfde dorp gebruikt en dus niet een prompt geeft bij het einde van de coördinatenlijst?

Fijne feestdagen!

Grtz.,
billygeets/Ultimate Question