[Afgekeurd] Massaal aanbiedingen aannemen

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Er bestaat moment de optie om massaal aanbiedingen te maken:
f20929729df464e901e383457d13bd05.png


Nu is dat al het halve werk, maar ook het aannemen er van is een heel karwij als het om 100en aanbiedingen gaat, wellicht dat er een optie kan komen om massaal aanbiedingen aan te nemen?
Misschien dat je dan zelf massaal aanbiedingen aanmaakt en het systeem direct zoveel aanneemt als het kan van andere aanbiedingen, binnen de filter instellingen
 

DeletedUser80247

Guest
is het mogelijk dat je op de kaart in 1 opslag kan zien hoe ver je edelman kan lopen

bij de kerk zie je een blauwe cirkel ik zie gelijk het hele gebied dat word bescherm door geloof kerk

zo iets is ook handig als ik een nieuwe dorp zoek in een cirkel
van het dorp in de straal van van de maximaal afstand dat verschild per wereld

als je steeds aangevallen word is het handig als je een dorp ver weg van je vijand kunt edelen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80247

Guest
zou er eigenlijk is een werelden kunnen komen

waar wel de mogelijkheid is waar je gelijk al je verdedigings of aanval troepen gelijk kunt bouwen na ontwikkeling

dan kan ik een veel beter strategie gebruiken dan word het spel wel moeilijker

dan wordt het wel betere uitdaging om te heersen
 

DeletedUser80247

Guest
veel spelers zouden liever een eigen profiel foto willen plaatsen dat bij hun profiel en dorp naam past zonder dat we een verplichte premium moeten hebben
dan kun je profiel na eigen wensen bewerken dat beter bij je past zonder dat er beperkingen zijn
 

DeletedUser61134

Guest
veel spelers zouden liever een eigen profiel foto willen plaatsen dat bij hun profiel en dorp naam past zonder dat we een verplichte premium moeten hebben
dan kun je profiel na eigen wensen bewerken dat beter bij je past zonder dat er beperkingen zijn

Pssh, wie wil nou een PF, de echte elite heeft geen premiumaccount en plaatst een grote ASCII doodskop in hun profieltekst
 

DeletedUser80547

Guest
Alsof een Premium Account zo duur is.... vind het eigenlijk relatief goedkoop als je het vergelijkt met andere betaalde functies in het spel
 

DeletedUser80247

Guest
tijdens je werk mag je eigenlijk nooit met je mobiel bezig zijn internet bundel is dan ook vaak overbodig als ik steeds voor iets betaal dat amper gebruik
of moet wachten dat ik thuis ben vind ik het zonde van het geld je werk is belangrijker dan het spel
in je pauze moet je gewoon rustig kunnen eten zonder dat me hele pauze er steeds aan gaat
om dat het via de mobiel vaak te traag gaat om alle handelingen snel uit te voeren
 

DeletedUser80247

Guest
ik herinner me nog een idee dat ik bijna was vergeten


info Zelf herstarten of Herstarten na overname




bij de zelf herstart of herstart na overname


krijg je bij zompige werelden een komas te zien

waar je kunt kiezen waar je opnieuw wil beginnen


om een goede keuze te kunnen maken


zou het wel handen zijn als we op de kaart kunnen zien waar we ons dan bevinden bijvoorbeeld

door een afbeelding van een kompas

noord west zuid of oost


als je een plek heb gezien wat veilig is en waar voldoende barbare dorpen zijn

dan weet je zeker dat je daar terecht komt

als je zelf moet gokken

is de kans dat je op een plek komt waar je misschien de laatse barbare dorp is

en rond om zitten spelers met bijvoorbeeld meer dan 50 dorpen dan ben je ook niet veilig
 
Reactiescore
1.367
is het mogelijk dat je op de kaart in 1 opslag kan zien hoe ver je edelman kan lopen

bij de kerk zie je een blauwe cirkel ik zie gelijk het hele gebied dat word bescherm door geloof kerk

zo iets is ook handig als ik een nieuwe dorp zoek in een cirkel
van het dorp in de straal van van de maximaal afstand dat verschild per wereld

als je steeds aangevallen word is het handig als je een dorp ver weg van je vijand kunt edelen

zou er eigenlijk is een werelden kunnen komen

waar wel de mogelijkheid is waar je gelijk al je verdedigings of aanval troepen gelijk kunt bouwen na ontwikkeling

dan kan ik een veel beter strategie gebruiken dan word het spel wel moeilijker

dan wordt het wel betere uitdaging om te heersen

veel spelers zouden liever een eigen profiel foto willen plaatsen dat bij hun profiel en dorp naam past zonder dat we een verplichte premium moeten hebben
dan kun je profiel na eigen wensen bewerken dat beter bij je past zonder dat er beperkingen zijn

tijdens je werk mag je eigenlijk nooit met je mobiel bezig zijn internet bundel is dan ook vaak overbodig als ik steeds voor iets betaal dat amper gebruik
of moet wachten dat ik thuis ben vind ik het zonde van het geld je werk is belangrijker dan het spel
in je pauze moet je gewoon rustig kunnen eten zonder dat me hele pauze er steeds aan gaat
om dat het via de mobiel vaak te traag gaat om alle handelingen snel uit te voeren

ik herinner me nog een idee dat ik bijna was vergeten


info Zelf herstarten of Herstarten na overname




bij de zelf herstart of herstart na overname


krijg je bij zompige werelden een komas te zien

waar je kunt kiezen waar je opnieuw wil beginnen


om een goede keuze te kunnen maken


zou het wel handen zijn als we op de kaart kunnen zien waar we ons dan bevinden bijvoorbeeld

door een afbeelding van een kompas

noord west zuid of oost


als je een plek heb gezien wat veilig is en waar voldoende barbare dorpen zijn

dan weet je zeker dat je daar terecht komt

als je zelf moet gokken

is de kans dat je op een plek komt waar je misschien de laatse barbare dorp is

en rond om zitten spelers met bijvoorbeeld meer dan 50 dorpen dan ben je ook niet veilig

Je kunt beter https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/ideeën-hoek-tw-gerelateerd.147167/ hier gaan posten met je ideeën :p
 
Reactiescore
1.367
Gebeurt hier nog iets mee?
 
Reactiescore
2.489
Om misbruik te voorkomen (en dat is iets dat echt gebeurd) is deze intern afgekeurd.

Dit betekent niet dat dit 'nooit' zal ingevoerd worden maar in ieder geval niet op dit moment.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan