Rooftochten Massa rooftochten

Reactiescore
226
Auteur
Shinko to Kuma
Beschrijving
Massa rooftochten script
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Overal
Automatisch uitvoeren
neen
Snellijstcode
javascript:
var premiumBtnEnabled = false;
$.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Massa-rooftochten_206191.js');
goedgekeurd ticket nr #T13672706

Hoi allemaal

ik ben een scripter van .net, en heb een paar leuke scripts daar dat ik een voor 1 over probeer te brengen naar .nl.

Deze is vandaag goedgekeurd! Massa rooftochten scriptje, tekst is in het engels (sorry daarvoor) maar is vrij straightforward. Selecteer welke types units je wil gebruiken, kies een duratie voor hoelang je ze wil wegsturen, script zal alles berekenen en dan kan je pagina per pagina wegsturen :) Dit script houdt ook rekening met de huidige groep waar je je in bevind. Werkt ook op mobiel! Zowel app als browser.

Voorbeeld:





feedback altijd welkom in de reacties :)

- Sophie

EDIT 5/02/2020: In/uitschakelen van individuele categorieën toegevoegd!
EDIT 30/05/2020:
  • Sorteer troepsoorten in de tabel van links naar rechts volgens prioriteit waarin je ze wil gebruiken, waar toepasselijk. Als je niet genoeg troepen hebt om alles te vullen dat je geselecteerd hebt, zal dit geen effect hebben, als je teveel troepen hebt, zal hij het minst troepen/soms zelfs geen gebruiken van de soorten aan de meest rechterkant.
  • Aparte looptijden voor aanvals en verdedigingsdorpen
  • Keuze tussen klassiek gebalanceerd, of prioriteit op de hoogste categoriën vullen.
  • De instellingen worden nu ook in de browser/op je device opgeslagen, dus de settings in de snellijst zijn overbodig geworden. Enige uitzondering is de premiuminstelling 'var premiumBtnEnabled=true;', deze moet nog altijd in de snellijst staan, uit veiligheidsredenen.
EDIT 7/06/2020:

In de snellijst kan je nu het kleurpallet van zowel het rooftochten als de gs balancer scripts aanpassen ^^ het enige wat je hoeft te doen is in de snellijst deze code toevoegen, met het thema naar keuze:

Code:
 var colors="themeName"

De huidige themas zijn:

"standard":

FTKCC.png

"pink"

FTKAL.png

"swedish"

FTKBb.png

"minimalistGray"

FTKC3.png

"TW"

FTKAk.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487974161

Guest
Page not found (404)
You may have followed an old link, typed in the address incorrectly, or are just trying to make us feel bad.

speel op .net snap niet waarom het niet werkt.
 
Reactiescore
864
Thanks Sophie!
 
Reactiescore
0
Ik weet niet of er meer mensen last van hebben, maar ik heb meermaals dat als ik bijv 4 uur wil gaan roven; dat ze daarna 5:40 uur weg zijn. dit is ook met andere tijden e.d. zo. kan hier naar gekeken worden?
 

Deleted User - 487938569

Guest
Ik weet niet of er meer mensen last van hebben, maar ik heb meermaals dat als ik bijv 4 uur wil gaan roven; dat ze daarna 5:40 uur weg zijn. dit is ook met andere tijden e.d. zo. kan hier naar gekeken worden?
Kan het zijn dat je een buit booster aan hebt staan ?
 
Reactiescore
0
Aaaaah, yep. ik dacht al. hij deed het een hele tijd wel goed. nou ja in ieder geval een tip voor de volgende die dit tegenkomt :)
 
Reactiescore
14
Ik heb het script in de snellijst staan maar als ik erop klik kom ik gewoon bij massa rooftochten en opent er geen invoer scherm, doe ik iets fout?
 
Reactiescore
127
Daarna nog een keer op het script klikken.
 
Reactiescore
127
Ik hoop alleen dat iemand het script kan wijzigen.

De functie "tijd opslaan" zou een leuke update zijn voor dit script.

Voorbeeld: je wilt om bepaalde tijd offline (23:30 bijv) dan zou het fijn zijn als je telkens roven aanzet, de tijd kan opslaan. Nu gaat de tijd mee en soms ook door naar de volgende dag, waardoor je hem handmatig iedere keer moet wijzigen naar de huidige dag + tijd dag je offline wilt.
 
Reactiescore
1.237
Ik hoop alleen dat iemand het script kan wijzigen.

De functie "tijd opslaan" zou een leuke update zijn voor dit script.

Voorbeeld: je wilt om bepaalde tijd offline (23:30 bijv) dan zou het fijn zijn als je telkens roven aanzet, de tijd kan opslaan. Nu gaat de tijd mee en soms ook door naar de volgende dag, waardoor je hem handmatig iedere keer moet wijzigen naar de huidige dag + tijd dag je offline wilt.
Super simpel toe te voegen maar code is obfuscated dus dat moet je vragen aan @Shinko To Kuma
 
Reactiescore
1.754
Bovenaan